eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › "Dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej około 120 000 litrów rocznie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej około 120 000 litrów rocznie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PUM Gubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970361280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 36

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swz@pumgubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumgubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pumgubin.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o. której 100% kapitału posiada JST

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej około 120 000 litrów rocznie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f017abe-f6cf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szacunkowa dostawa oleju napędowego w ilości ok. 120 000 litrów/rok
a) dostawy oleju napędowego będą się odbywać średnio raz w miesiącu w godzinach
dopołudniowych (8.00 – 13.00).
b) ilości zamawianego paliwa mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od
zapotrzebowania Zamawiającego. O tym fakcie zostanie niezwłocznie poinformowany
Dostawca.
c) samochody do przewozu paliw – cysterny (min. 2 szt.) są własnością Oferenta, lub osób
posiadających potencjał techniczny i możliwości do wykonania zamówienia, zgodnie z
przedstawionym pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia przedmiotowego
potencjału technicznego.
d) cysterny muszą posiadać aktualne dopuszczenia do przewozu paliw – rozładowywanie będzie
za pomocą pompy lub grawitacyjnie, z wężem zaopatrzonym w końcówkę z przepływomierzem i
drukarkę.
e) olej napędowy o parametrach określonych w normach producenta oraz w Polskich Normach,
PN-EN 590 w gatunkach b, d, f (letni, przejściowy, zimowy) – Zamawiający będzie określał
gatunek zamawianego paliwa.
f) przewiduje się jednorazowe dostawy oleju napędowego w ilości około 10.000
g) podstawą do wystawienia faktur będzie dostarczona ilość paliwa w temperaturze 15°C wg
przyjęcia przez Zamawiającego. Akceptowany jest zalegalizowany układ pomiarowy z
kompensacją do 15°C przy autocysternie.
h) płatności za przedmiotowe usługi będą się odbywać na podstawie faktury VAT w terminie
określonym przez Oferenta w ofercie, tj. od daty dostarczenia faktury do siedziby
Zamawiającego, w okresie nie krótszym niż 30 dni.
i) ceny dostarczanego paliwa, tj. oleju napędowego będą zmienne i uzależnione od cen PKN
ORLEN S.A. ogłaszanych na jego stronie internetowej (www.orlen.pl) i obowiązujących w dniu
dostawy paliwa, pomniejszone o zadeklarowany przez Oferenta upust.
j) do każdej dostawy należy dołączyć:
• świadectwo jakości,
• potwierdzenie wielkości dostaw przez pracownika odpowiedzialnego za rozliczenie paliwa.
k) umowa na w/w dostawy będzie zawarta na okres 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przygotowanym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.