Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00200849/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 17a
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d71567d-af74-49fb-bdeb-aeecd9280fcf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00662561/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa w ramach projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie udzielane w ramach projekt pn.: Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1261710 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zdrowotnej polegającej na pielęgniarskiej domowej opiece długoterminowej dla uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz”
2. Usługa obejmuje kompleksową długoterminową opiekę medyczną nad 30 osobami wymagającymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu ze względu na przewlekłe choroby, niepełnosprawność lub inne ograniczenia zdrowotne. Opieka świadczona będzie w ich miejscu zamieszkania i realizowana przez wykwalifikowane osoby [pielęgniarki/pielęgniarzy] specjalizujące się w długoterminowej opiece domowej. Celem pielęgniarskiej opieki długoterminowej jest zapewnienie osobom przewlekle chorym i niesamodzielnym wsparcia medycznego, poprawa ich jakości życia oraz zapobieganie hospitalizacjom poprzez skuteczną i systematyczną opiekę w warunkach domowych.
3. Pielęgniarska opieka długoterminowa obejmuje:
a) Monitorowanie stanu zdrowia pacjentów, w tym kontrolę parametrów życiowych (ciśnienie, tętno, saturacja, poziom cukru we krwi itp.).
b) Podawanie leków zgodnie z zaleceniami lekarskimi oraz kontrolowanie skuteczności farmakoterapii.
c) Opiekę nad ranami przewlekłymi, odleżynami i owrzodzeniami, w tym zmianę opatrunków oraz profilaktykę powikłań.
d) Wsparcie w podstawowych czynnościach pielęgnacyjnych, takich jak higiena ciała, pielęgnacja skóry i zapobieganie infekcjom.
e) Rehabilitację i profilaktykę przeciwodleżynową, obejmującą ćwiczenia, masaże oraz edukację pacjenta i jego rodziny.
f) Szkolenie i doradztwo dla opiekunów w zakresie pielęgnacji, żywienia i profilaktyki zdrowotnej.
g) Wsparcie emocjonalne i psychospołeczne, mające na celu poprawę komfortu życia pacjentów oraz ich rodzin.
4. Usługa obejmuje maksymalnie 5 400 godzin zegarowych. Minimalny wymiar 4 590 godzin zegarowych
5. Łączna liczba osób objętych usługami pielęgniarskimi – 30 osób.
6. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia
7. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań w zakresie jego realizacji został zawarty w załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
85141220-7 - Usługi doradcze świadczone przez pielęgniarki
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1161000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1178280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1161000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi pielęgniarskie Dominika Komada
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8672008992
7.3.3) Ulica: Piętaka 42
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa - Beata Zielińska;
Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa - Halina Sasiela
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi pielęgniarskie Dominika Komada
jakie przetargi wygrała firma
Usługi pielęgniarskie Dominika Komada
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1161000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Termomodernizacja Portu Kultury w Sandomierzu".
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego: Zest. PC z monitorami i osprzęt., serwer, stacja rob., macierze NAS, UPS, drukarka kolor A3, oprogr.: syst. oper., pakiety biurowe. Dost. do BCU na 2025r.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia poprzez rozwój usług społecznych: psychologa i logopedy dla mieszkańców Gminy Goleniów - w podziale na części
- Usługi wsparcia w formie usług świadczonych przez opiekuna osoby starszej oraz opiekuna osoby z niepełnosprawnościami
- Świadczenie usług sąsiedzkich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części.
- Świadczenie usług asystenckich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
- Świadczenie usług mobilnego fizjoterapeuty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.