eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³awa › ¦WIADCZENIE US£UGI ¯YWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NR 1 W M£AWIE

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-06-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI ¯YWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NR 1 W M£AWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Placówek O¶wiatowych Nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140203157

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska, 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³awa

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6543723

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpo1.mlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zpo1.mlawa

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UGI ¯YWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NR 1 W M£AWIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8bb873e6-0057-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00243172

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00138482/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦WIEDCZENIE US£UGI ¯YWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK O¦WIATOWY NR 1 W M£AWIE

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bb873e6-0057-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferta musi byæ z³o¿ona tylko i wy³±cznie przez Platformê e-zamówienia.
W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@zpo1.mlawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Placówek O¶wiatowych
nr 1, ul. Warszawska 52, 06-500 M³awa;
b. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielenia zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zespole Placówek O¶wiatowych nr 1 w M³awie jako jednostce sektora finansów publicznych;
c. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
d. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
e. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
f. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g. posiada Pani/Pan prawo dostêpu do danych osobowych, które Pani/Pana dotycz±, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo ¿±dania
od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPO1.261.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest us³uga ¿ywienia - przygotowanie i wydawanie posi³ków w okresie od 1 wrze¶nia 2023 r. do 31 sierpnia 2025 r. dla dzieci w wieku przedszkolnym
3-6 lat uczêszczaj±cych do Miejskiego Przedszkola Samorz±dowego nr 1 w Zespole Placówek O¶wiatowych nr 1 w M³awie (dalej: ZPO nr 1) i dla dzieci w wieku szkolnym (7-15 lat) uczêszczaj±cych do Zespo³u Placówek O¶wiatowych nr 1 w M³awie im. Hugo Ko³³±taja.
Pe³en szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty z³o¿one przez Wykonawców bêd± oceniane wg nastêpuj±cych kryteriów:
a) cena „wsad do kot³a” (C1) – waga kryterium 25 %,
b) cena „pozosta³e koszty” (C2) – waga kryterium 35 %,
c) termin p³atno¶ci faktury (T) – waga kryterium 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1. posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania – Wykonawca posiada decyzjê Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzaj±c± wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 us³ugi odpowiadaj±ce rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia oraz za³±czyæ dowody, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Ofertê sk³ada siê w formie elektronicznej (postaæ elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym sk³adana przez Wykonawcê. Oferta musi zawieraæ:
a. wype³niony Formularz ofertowy – wg za³±cznika nr 2 do SWZ,
b. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 us³ug odpowiadaj±cych rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nadal - wg za³±cznika nr 5,
c. o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wg za³±cznika nr 3 do SWZ,
d. je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, okre¶laj±ce zakres umocowania, sk³ada siê w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Je¿eli pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
e. decyzjê Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzaj±c± wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej.
2. Strony dopuszczaj± wprowadzenie uzasadnionych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê zamówienia, np.:
a) na skutek okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem zagro¿enia epidemiologicznego lub wyst±pieniem innego nieprzewidywalnego zdarzenia zewnêtrznego, tzw. si³a wy¿sza okre¶lona w § 7,
b) konieczne zmiany bêd± nastêpstwem zmiany stawki podatku VAT lub nastêpstwem zmiany kalendarza roku szkolnego,
c) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia dodatkowego re¿imu sanitarnego zgodnie z wytycznymi G³ównego Inspektora Sanitarnego,
3. Wymienione w ust. 2 okoliczno¶ci mog± mieæ wp³yw na zmianê terminu umownego albo na zmianê sposobu wykonania lub zakresu ¶wiadczenia i winny zostaæ poprzedzone wnioskiem Wykonawcy wraz z wyczerpuj±cym uzasadnieniem konieczno¶ci ich wprowadzenia.
4. Stosownie do tre¶ci art. 439 ust. 1 i 2 ustawy PZP, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
1) waloryzacji podlega jedynie czê¶æ wynagrodzenia pozosta³ego do zap³aty na dzieñ z³o¿enia wniosku, o którym mowa w pkt 7 (tj. wynagrodzenie za niezrealizowan± czê¶æ zamówienia);
2) wynagrodzenie bêdzie podlegaæ waloryzacji maksymalnie raz podczas trwania niniejszej umowy, pocz±wszy najwcze¶niej od 13-go miesi±ca liczonego od zawarcia niniejszej umowy;
3) waloryzacja bêdzie odbywaæ siê w oparciu o miesiêczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (Wc) wyliczony jako ró¿nica miêdzy warto¶ci± wska¼nika z miesi±ca poprzedzaj±cego miesi±c z³o¿enia wniosku, o którym mowa w pkt 7, oraz warto¶ci± wska¼nika sprzed 5 miesiêcy poprzedzaj±cych miesi±c z³o¿enia wniosku, o którym mowa w pkt 7, og³aszany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (GUS) w Biuletynie Statystycznym GUS;
4) wynagrodzenie bêdzie podlegaæ waloryzacji tylko w przypadku, gdy ró¿nica miêdzy warto¶ci± wska¼ników, o których mowa w pkt 3 bêdzie wiêksza od 2%;
5) ³±czna warto¶æ waloryzacji wynagrodzenia nie przekroczy 5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy. Przez ³±czn± warto¶æ waloryzacji nale¿y rozumieæ warto¶æ wzrostu lub spadku wynagrodzenia wynikaj±ca z waloryzacji;
6) postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa w pkt 5;
7) Wykonawca wyst±pi z wnioskiem o zmianê kwoty wynagrodzenia z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowi±zywania nowego wynagrodzenia. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne. Z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia mo¿e wyst±piæ równie¿ Zamawiaj±cy;
8) Zamawiaj±cy w porozumieniu z organem prowadz±cym i po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w pkt 7, wyznaczy datê podpisania aneksu.
5. Zmiana umowy skutkuje zmian± wynagrodzenia jedynie w zakresie p³atno¶ci realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.