eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin"ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W WOŁOMINIE"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO
SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2
W WOŁOMINIE"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W WOŁOMINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017245116

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 74

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 787 54 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zozwolomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zozwolomin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80b27880-bb1f-48dd-bea9-6ce437a6d1e7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO
SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2
W WOŁOMINIE"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80b27880-bb1f-48dd-bea9-6ce437a6d1e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00194997/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W WOŁOMINIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfin. ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizow. na podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/17 zawartej pomiędzy Skarbem Państwa - Ministrem Zdrowia a NFZ

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MSPZOZ.Nr2.ZP.261.1.04.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Aparatu USG dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 279540,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ostoskopu dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie, w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 998,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fantomu do nauki samobadania piersi dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie, w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1283,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nebulizatora dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 527,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa e-stoskopu dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie, w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1351,45 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stetoskopu dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie, w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 330,86 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa termometru elektronicznego dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie, w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 157,21 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dermatoskopu dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie, w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6308,18 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kozetki lekarskiej dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie, w ilości 1 szt. wraz z zainstalowaniem, z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załączniki nr od 1a do 1i do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim oraz instrukcją montażu. Dla sprzętu medycznego opisanego w części nr 1, 5, 8 Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – zał. 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik od 1a do 1i do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3166,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211004948

7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 84

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1674,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1674,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1674,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1674,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedProf Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213880973

7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 17/19 lok.133

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bechtold & Co Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250038929

7.3.3) Ulica: ul. Dr Seweryna Sterlinga 27/29

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-212

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3942,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3942,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3942,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3942,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.