Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00201825/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad robotami pn. Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dominikańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 8271639
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mos@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-sieradz.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bdd1360-933d-44e7-bbe6-7769050802081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad robotami pn. Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bdd1360-933d-44e7-bbe6-776905080208
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076713/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad robotami pn. Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOS.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8178,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Remont pokrycia dachu budynku „Dom Tkacza”. Obiekt ten znajduje się na terenie Sieradzkiego Parku Etnograficznego w Sieradzu przy ulicy Grodzkiej 1 w Sieradzu. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje :
a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów
i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;
c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie
w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych;
e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;
f) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
g) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;
h) potwierdzanie ilości wykonanych robót;
i) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;
j) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji;
k) organizowanie i prowadzenie, w razie potrzeby, narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego;
l) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych;
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco kontroli ilościowej i jakościowej wykonanych prac oraz kontrole pod względem zgodności wykonania robót budowlanych
z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z:specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
dokumentacją projektową; projektem wykonawczym; postanowieniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ- ZN.5142.1337.2021.IB z dnia 13 stycznia 2022 roku.Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7894,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7894,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "KOMAX" Robert Chłąd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741695251
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 89B
7.3.4) Miejscowość: Kłobuck
7.3.5) Kod pocztowy: 42-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KOMAX" ROBERT CHŁĄD
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KOMAX" ROBERT CHŁĄD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7894,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowościach Dąbrówka, Podłężyce, Rzechta na terenie Gminy Sieradz
- Dostawa oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Stodolnianej 25a w Sieradzu
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zlokalizowanego w Sieradzu przy ul. POW 27
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót w ramach zadania Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3488D, ul. Spacerowa - Wł. Broniewskiego w Kamiennej Górze
- Nadzór inwestorski- wybór 3 inspektorów nadzoru w projekcie "Rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu "Wierzchuca i inne"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie"
- Nadzór inwestorski dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4729W Wiskitki - Działki - Żyrardów - Etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.