Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00226909/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli niemedycznych na Oddział Neurologiczny w SPZOZ w Łukowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr A. Rogalińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257989074
1.5.8.) Numer faksu: 257989074
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozlukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spzozlukow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli niemedycznych na Oddział Neurologiczny w SPZOZ w Łukowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74e82537-f5fb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023757/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa mebli niemedycznych na Oddział Neurologiczny SPZOZ w Łukowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226909/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281437,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Fotele, fotele biurowe, stolik okolicznościowy, sejf na leki4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 34356,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Meble pod zabudowę4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 247081,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie uwzględnił w postępowaniu zakupu mebli do poradni POZ i w związku z tym konieczne jest zwiększenie zakresu zamówienia o dostawę powyższych mebli, co może nastąpić poprzez dodanie kolejnej części zamówienia. Wprowadzona zmiana jest niemożliwa, ponieważ zmiana liczby części jest zmianą istotną w rozumieniu PZP, w takim przypadku postępowanie należy unieważnić i utworzyć nowe z właściwą ilością pakietu.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, uznając, że wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Nowe postępowanie z właściwa ilością części zostanie niezwłocznie wszczęte w terminie zgodnym z PZP.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie uwzględnił w postępowaniu zakupu mebli do poradni POZ i w związku z tym konieczne jest zwiększenie zakresu zamówienia o dostawę powyższych mebli, co może nastąpić poprzez dodanie kolejnej części zamówienia. Wprowadzona zmiana jest niemożliwa, ponieważ zmiana liczby części jest zmianą istotną w rozumieniu PZP, w takim przypadku postępowanie należy unieważnić i utworzyć nowe z właściwą ilością pakietu.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, uznając, że wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Nowe postępowanie z właściwa ilością części zostanie niezwłocznie wszczęte w terminie zgodnym z PZP.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w Żłobku Miejskim nr 1 w Łukowie
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
- Sporządzenie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łuków w obszarze obrębu Jeziory
- Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w OSP z terenu Gminy Łuków
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Krakowskiej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





