eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaWykonanie us³ugi w zakresie ca³odobowego odbioru Zw³ok z oddzia³ów Szpitala w Nysie i z Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego w Paczkowie oraz ich transport do ch³odni.



Og³oszenie z dnia 2024-03-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie us³ugi w zakresie ca³odobowego odbioru Zw³ok
z oddzia³ów Szpitala w Nysie i z Zak³adu Opiekuñczo – Leczniczego w Paczkowie oraz ich transport do ch³odni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313443

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szewczuk@zoznysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zoznysa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie us³ugi w zakresie ca³odobowego odbioru Zw³ok
z oddzia³ów Szpitala w Nysie i z Zak³adu Opiekuñczo – Leczniczego w Paczkowie oraz ich transport do ch³odni.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06c4141b-e10a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00242759

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00067475/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Wykonanie us³ugi w zakresie ca³odobowego odbioru zw³ok z oddzia³ów szpitala w Nysie oraz szpitala w Paczkowie oraz ich transport do ch³odni prosektorium

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06c4141b-e10a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenia zamówienia (z wy³±czeniem sk³adania ofert) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenia zamówienia/ podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 roku, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuje, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Boh. Warszawy 34, 48-300 Nysa tel. 77/40 87 830
• Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Nysie wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw pisz±c na adres e-mail: iod@zoznysa.pl; telefon: 77 40 87 845 lub pisz±c na adres naszej siedziby wskazany w pkt. 1.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez ZOZ w Nysie na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, wy³±cznie w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Nr ZZP-344/18/2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
• Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
• Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzamy Pañstwa dane niezgodnie z prawem
• Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP-344/18/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 1 – Odbiór Zw³ok ze Szpitala w Nysie i przewo¿enie Zw³ok do ch³odni Prosektorium

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33942000-5 - ¦rodki transportu zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 2 – Odbiór Zw³ok z Zak³adu Opiekuñczo – Leczniczego w Paczkowie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33942000-5 - ¦rodki transportu zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przed³o¿y o¶wiadczenie, ¿e spe³nia wymagania powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, w tym Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U. Nr 249, poz. 1866);
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e posiada dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ brutto;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e posiada zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, specjalistyczny ¶rodek transportu przeznaczony do przewozu zw³ok wraz z informacj± o podstawie do dysponowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 6
10. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu Umowy, dla Stron wi±¿±ca bêdzie stawka VAT obowi±zuj±ca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytu³u jest akceptowana przez Strony bez konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ lub zmiany Umowy.11. Zgodnie z art. 439 ust. 1 i 2 ustawy PZP, Zamawiaj±cy wskazuje nastêpuj±ce zasady wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy:
1) miernikiem zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy jest wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego;
2) ka¿da ze stron Umowy jest uprawniona do ¿±dania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, gdy wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszony w ostatnim komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego poprzedzaj±cym wniosek o waloryzacjê, wzro¶nie/spadnie o co najmniej 10% w stosunku do wysoko¶ci tego wska¼nika w miesi±cu zawarcia Umowy lub miesi±cu poprzedzaj±cym ostatni± waloryzacjê wynagrodzenia;
3) waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy licz±c od dnia zawarcia Umowy, a kolejna waloryzacja po up³ywie 12 miesiêcy od poprzedniej, waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za us³ugi wykonane przed dat± z³o¿enia wniosku;
4) w przypadku wzrostu/spadku wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w sposób okre¶lony w pkt 2 powy¿ej, waloryzacja bêdzie polega³a na wzro¶cie/obni¿eniu wynagrodzenia za us³ugi pozosta³e do wykonania po dniu z³o¿enia wniosku, o warto¶æ procentow± uwzglêdniaj±c± ró¿nicê miêdzy przedmiotowym wska¼nikiem w miesi±cu zawarcia Umowy a wska¼nikiem og³oszonym w ostatnim komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego poprzedzaj±cym z³o¿enie wniosku o waloryzacjê, a przy kolejnej waloryzacji z uwzglêdnieniem wska¼nika z poprzedniej waloryzacji oraz z miesi±ca poprzedzaj±cego z³o¿enie wniosku o kolejn± waloryzacjê;
5) ³±czna warto¶æ zmian wynagrodzenia dokonana na podstawie postanowieñ § 10 umowy nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 10% pierwotnej warto¶ci Umowy.
12. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w ust. 11 pkt 5) powy¿ej wymagaæ bêdzie zgodnej woli obu stron i obowi±zywaæ bêdzie od dnia wynikaj±cego z zawartego w tym zakresie aneksu do Umowy.
13. Wniosek stron Umowy o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia musi posiadaæ uzasadnienie zawieraj±ce w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
14. Strony s± zobowi±zane do³±czyæ do wniosku dokumenty potwierdzaj±ce wp³yw zmian na koszty wykonania Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-21 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 08:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.