Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty uzupełniające w ramach realizacji zadania „EKO-SZKOŁA” – Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Lipinach i Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOSOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Nowosolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-703
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanowosolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowosolna.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty uzupełniające w ramach realizacji zadania „EKO-SZKOŁA” – Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Lipinach i Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e19264f-fdbd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udzieli zamówienia art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) z uwagi na fakt, że umowa obejmująca zamówienie podstawowe tj. Roboty budowlane polegające na Termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Lipinach i Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach – (RI.271.1.4.2021) została zawarta została w dniu 15 listopada 2021r. Zatem niniejsze zamówienie uzupełniające zostanie udzielone przed upływem 3 lat a jego wartość szacunkowa mieści się w zakresie 50% wartości zamówienia podstawowego i zostało ono uwzględnione przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3a390ebc-123f-11ec-b885-f28f9168807
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.WR.271.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty uzupełniające polegające na wykonaniu robót uzupełniających i dodatkowych koniecznych do realizacji zamówienia podstawowego jakim jest wykonanie umowy „EKO-SZKOŁA” – Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Lipinach i Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) zmianę okien na drzwi w budynku w Skoszewach – audyt energetyczny zakładał wymianę starych okien na nowe - ze względu na konieczność zapewnienia komunikacji sal lekcyjnych na zewnątrz budynku konieczna okazała się zmiana okien na drzwi;
b) zmianę ilości wymienianego oświetlenia pomiędzy budynkami w Lipinach i Skoszewach - audyt energetyczny zakładał wymianę dla budynku w Lipinach 105 lamp a dla budynku w Skoszewach 185 lamp (łącznie 290 szt. dla obydwu obiektów) – po sporządzeniu inwentaryzacji okazało się, że w budynku w Lipinach jest do wymiany 195 lamp a w budynku w Skoszewach 185 lamp (łącznie 326 szt. dla obydwu obiektów) zatem 54 lampy z zakresu podstawowego przeniesiono pomiędzy obiektami a w ramach robót dodatkowych stwierdzono konieczność wykonania 36 dodatkowych lamp;
c) zerwanie starego docieplenia ściany szczytowej wraz z wykonaniem grubszej warstwy docieplenia dla budynku w Lipinach – audyt energetyczny zakładał dołożenie dodatkowej warstwy docieplenia na istniejącej elewacji. Na etapie realizacji okazała się, że istniejąca warstwa docieplenia odspoiła się od budynku i należy ją zerwać – w jej miejsce ułożyć grubszą warstwę docieplenia;
d) wymiana dodatkowych okien dla budynku w Lipinach – na etapie inwentaryzacji okazało się, że ze względu na zły stan techniczny wymiany wymaga dodatkowa ilość okien;
e) wymiana dodatkowych 36 lamp dla obiektu w Lipinach;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262520-2 - Roboty murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121540,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121540,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121540,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGM Projekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312067437
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 34 lok. 11
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121540,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa pościeli jednorazowej dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa pościeli wielorazowej oraz ubrań operacyjnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich RON POŁUDNIE ; RON ZO dzielnica Górna
- "Zapewnienie sali warsztatowej, usługi restauracyjnej w miejscu warsztatu "Budowanie wizerunku w pomocy społecznej" w dniach 3 i 4 lipca 2025 r. na terenie miasta Łodzi"
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego oraz osuszaczy powietrza dla potrzeb Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.