eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 11 zadań.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 11 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 11 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-477e231b-dc7f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104026/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/428998

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/428998
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ.
3. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, opisanych w pkt. 1 i 2.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku
polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się
następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla
plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W
przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu
razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty
podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy
przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w
Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły
ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy
Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem
może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy
Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i
przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany
w ust. 1.
3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej PZP), w celach związanych z
realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji
zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to
uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów
prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące
pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych
przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres
przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie
archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu
zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy.
6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny,
ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje się na końcu niniejszego ogłoszenia
w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.2.2024.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 6

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 35/2 o łącznej powierzchni 0,5000 ha, obręb Gawroniec, gmina Bukowiec, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00032327/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie rolniczej.
2. Działka nr 99/5 o łącznej powierzchni 0,2500 ha, obręb Morgi, gmina Nowe, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00062341/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna . Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie - tereny rolne.
3. Działka nr 408 o łącznej powierzchni 0,3400 ha, obręb Tryl, gmina Nowe, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00023567/2. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna . Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie - tereny rolne.
4. Działka nr 435 o łącznej powierzchni 0,4100 ha, obręb Tryl, gmina Nowe, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00023567/2. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna . Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie - tereny rolne.
5. Działka nr 6/6 o łącznej powierzchni 0,2215 ha, obręb Wierzchy, gmina Osie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00005257/4 Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana nierolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Działka w jednostce MN – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna.
6. Działka nr 6/8 o łącznej powierzchni 0,2051 ha, obręb Wierzchy, gmina Osie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00005257/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana nierolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Działka w jednostce MN – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna.
7. Działka nr 6/13 o łącznej powierzchni 0,2505 ha, obręb Wierzchy, gmina Osie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00005257/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana nierolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Działka w jednostce MN – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna.
8. Działka nr 21/5 o łącznej powierzchni 0,8500 ha, obręb Terespol Pomorski, gmina Świecie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00067029/9. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy – część działki – A55 IT-KS – teren infrastruktury technicznej – przebiegu kolektora sanitarnego Bukowiec-Mondi. Część działki według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy znajduje się w strefie – ekologiczno-osadniczej oraz rolniczo-osadniczej.
9. Działka nr 22/4 o łącznej powierzchni 0,7500 ha, obręb Terespol Pomorski, gmina Świecie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00067029/9. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy –część działki – A55 IT-KS – teren infrastruktury technicznej – przebiegu kolektora sanitarnego Bukowiec-Mondi. Część działki według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy znajduje się w strefie – ekologiczno-osadniczej oraz rolniczo-osadniczej.
10. Działka nr 25/10 o łącznej powierzchni 0,3159 ha, obręb Terespol Pomorski, gmina Świecie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00067029/9. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy –część działki – A55 IT-KS – teren infrastruktury technicznej – przebiegu kolektora sanitarnego Bukowiec-Mondi. Część działki według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy znajduje się w strefie – ekologiczno-osadniczej oraz rolniczo-osadniczej.
11. Działka nr 42/3 i 42/4 o łącznej powierzchni 0,3800 ha, obręb Tuszynki, gmina Bukowiec, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00031818/6. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana nierolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie - osadniczo-turystycznej.
Wykonanie – 11 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 346 o powierzchni 0,0400 ha, obręb Radojewice, gmina Dąbrowa Biskupia, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00002148/7. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dąbrowa Biskupia, działka zlokalizowana jest w strefie rolniczo – osadniczej oznaczonej symbolem C – obszary o rolniczym charakterze, w których korzystne lub bardzo korzystne warunki przyrodnicze rozwoju rolnictwa pozwalają na wysokoefektywny rozwój tej funkcji.
2. Działka nr 391/9 o powierzchni 0,1138 ha, obręb Liszkowo, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość gruntowa niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028994/0. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Szczegółowe ustalenia dla przedmiotowej działki w obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo są następujące: MU1 – tereny zabudowy mieszkaniowo – usługowej (kontynuacja istniejącej zabudowy miejscowości).
3. Działka nr 27/2 o powierzchni 0,2200 ha, obręb Markowo, gmina Gniewkowo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, użytkowana rolniczo, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00045865/2. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gniewkowo, działka znajduje się w strefie polityki przestrzennej RO o znaczeniu: strefa rolniczo-osadnicza.
Wykonanie – 3 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości
1. Działka nr 86/5, powierzchnia 0,3787 ha, obręb Nowy Jasiniec, gmina Koronowo, powiat bydgoski – udział 227/2221 – wraz z przynależnym do udziału lokalem niemieszkalnym nr 3.
Charakterystyka nieruchomości: Działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym (adres Nowy Jasiniec 36). Własność KOWR stanowi udział w gruncie i częściach wspólnych wynoszący 227/2221 części, w ramach którego KOWR jest właścicielem lokalu niemieszkalnego składającego się z dwóch pomieszczeń. Dla lokalu KOWR nie uzyska zaświadczenia o samodzielności lokalu z uwagi na brak sanitariatów. KW prowadzona dla nieruchomości BY1B/00101216/2.
• mpzp – brak, • studium – działka położona jest na terenach oznaczonych jako:
- tereny o w pełni wykształconej, zwartej strukturze funkcjonalno-przestrzennej, do adaptacji i uzupełnień w ramach nowej i istniejącej zabudowy, z zamiarem sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- tereny zabudowy mieszkaniowej, zagrodowej, usługowej i letniskowej,
- strefa ochrony konserwatorskiej „B”
- wyłączenie zakazów par. 5 p. 3 i 7 uchwały nr IX/182/19 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 02.09.2019r. w sprawie Obszaru Chronionego Krajobrazu Zalewu Koronowskiego,
- obszar chronionego krajobrazu.
• decyzja o warunkach zabudowy – IPP-PP.6730.178.2019 z dnia 23.12.2019r. dla inwestycji polegającej na nadbudowie części budynku wielorodzinnego na działce o nr ewidencyjnym 86/5 położonej w Nowym Jasińcu.
Zapewniony dostęp do drogi publicznej.
Należy wycenić wartość lokalu niemieszkalnego nr 3 wraz z udziałem w gruncie i częściach wspólnych wynoszącym 227/2221 części do celów sprzedaży w przetargu nieograniczonym, a także odrębnie wycenić wartość udziału w gruncie. Ponadto należy wykonać inwentaryzację lokalu oraz dostarczyć wraz z operatem świadectwo charakterystyki energetycznej dla lokalu.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 147/1 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Osiecz Mały, gmina Boniewo, powiat włocławski.
2. Działka nr 193/1, 199 o powierzchni 0,5100 ha, obręb Lubomin Wieś, gmina Boniewo, powiat włocławski.
3. Działka nr 71/1 o powierzchni 0,1200 ha, obręb Sarnowo, gmina Boniewo, powiat włocławski.
4. Działka nr 80/3, 80/4 o powierzchni 0,5700 ha, obręb Czaple Wieś, gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski.
5. Działka nr 11/2 o powierzchni 0,2200 ha, obręb Gole, gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski.
6. Działka nr 120/14, 120/23 o powierzchni 0,2700 ha, obręb Kaliska, gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski.
7. Działka nr 195/4, 195/5 o powierzchni 0,2900 ha, obręb Beszyn, gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski.
8. Działka nr 73/3 o powierzchni 0,1400 ha, obręb Błędowo, gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski.
9. Działka nr 228/2 o powierzchni 0,5700 ha, obręb Kobyla Łąka, gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski.
10. Działka nr 113/2 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Kobyla Łąka, gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski.
11. Działka nr 5/1 o powierzchni 0,3600 ha, obręb Śmieły, gmina Izbica Kujawska, powiat włocławski.
12. Działka nr 50/42 o powierzchni 0,0462 ha, obręb Dobra Wola, gmina Włocławek, powiat włocławski.
13. Działka nr 112/1 o powierzchni 0,3500 ha, obręb Łanięta, gmina Chodecz, powiat włocławski.
14. Działka nr 116/1 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Strzygi, gmina Chodecz, powiat włocławski.
15. Działka nr 12/3 o powierzchni 0,0700 ha, obręb Lubieniec, gmina Chodecz, powiat włocławski.
16. Działka nr 83/5 o powierzchni 0,2759 ha, obręb Chodeczek, gmina Chodecz, powiat włocławski.
17. Działka nr 99/8 o powierzchni 0,8043 ha, obręb Chodeczek, gmina Chodecz, powiat włocławski.
18. Działka nr 52/1 o powierzchni 0,1900 ha, obręb Przysypka, gmina Chodecz, powiat włocławski.
19. Działka nr 193/7 o powierzchni 0,0992 ha, obręb Zalesie, gmina Chodecz, powiat włocławski.

20. Działka nr 59/1 o powierzchni 0,4000 ha, obręb Trzeszczon, gmina Chodecz, powiat włocławski.
21. Działka nr 199/10 o powierzchni 0,0300 ha, obręb Szczutkowo, gmina Choceń, powiat włocławski.
22. Działka nr 2/1, 2/4 o powierzchni 0,1200 ha, obręb Lisek, gmina Fabianki, powiat włocławski.
23. Działka nr 88/1 o powierzchni 0,4100 ha, obręb Okna, gmina Baruchowo, powiat włocławski.
24. Działka nr 163/3 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Wiszczelice, gmina Izbica Kujawska, powiat włocławski.
25. Działka nr 163/4 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Wiszczelice, gmina Izbica Kujawska, powiat włocławski.
26. Działka nr 37 o powierzchni 0,2800 ha, obręb Ciepliny, gmina Izbica Kujawska, powiat włocławski.
27. Działka nr 113/4 o powierzchni 0,3900 ha, obręb Ciepliny, gmina Izbica Kujawska, powiat włocławski.
28. Działka nr 164 o powierzchni 0,3700 ha, obręb Przydatki Gołaszewskie, gmina Kowal, powiat włocławski.
29. Działka nr 571/20, 571/21, 571/22, 571/23, 571/24, 571/25, 571/26, 571/27, 571/28, 571/29, 571/30, 571/31, 571/32, 571/33, 571/34, 571/35, 571/36, 571/37, 571/38, 571/39, 571/40, 571/41, 571/42, 571/43, 571/44, 571/45, 571/46, 571/47, 571/48, 571/49, 571/50, 571/51, 571/52, 571/53, 571/54, 571/55, 571/56, o łącznej powierzchni 6,4079 ha, obręb 0001 Miasto Brześć Kujawski, gmina Brześć Kujawski, powiat włocławski.
30. Działka nr 123/5, 123/3, 123/7, 123/8 123/9 o łącznej powierzchni 0,9415 ha, obręb Dąb Polski, gmina Włocławek, powiat włocławski.
31. Działka nr 404/5, 404/6, 404/7 o łącznej powierzchni 0,5393 ha, obręb Modzerowo, gmina Włocławek, powiat włocławski.
32. Działka nr 121/14, 121/15, 121/16, 121/17, 121/18, 121/19, 121/20, 121/21, 121/22 o Łącznej powierzchni 3,7166 ha, obręb Warząchewka Polska, gmina Włocławek, powiat włocławski.
33. Działka nr 450/57, 450/58, 450/59, 450/60 o łącznej powierzchni 0,2682 ha, obręb Nasiegniewo, gmina Fabianki, powiat włocławski.
Wykonanie –33 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
Charakterystyka poszczególnych nieruchomości opisana jest szczegółowo w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 29/1 o powierzchni 0,4100 ha, obręb Będzeń, gmina Wielgie, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana, zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
2. Działka nr 45/3 o powierzchni 0,0300 ha, obręb Będzeń, gmina Wielgie, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana, droga. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
3. Działka nr 63/3 o powierzchni 0,1285 ha, obręb Będzeń, gmina Wielgie, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne i leśne.
4. Działka nr 378/1, 378/3 o powierzchni 0,6700 ha, obręb Czerskie Rumunki, gmina Wielgie, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
5. Działka nr 448/2, 448/3 o powierzchni 0,3200 ha, obręb Brzeźno, gmina Lipno, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
6. Działka nr 23/2, 23/3, 23/4 o powierzchni 0,3637 ha, obręb Barany, gmina Lipno, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.
7. Działka nr 82/4 o powierzchni 0,1400 ha, obręb Koziróg Leśny, gmina Tłuchowo, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
8. Działka nr 187/5 o powierzchni 0,2600 ha, obręb Stawiska, gmina Rypin, powiat rypiński. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
9. Działka nr 3/2 o powierzchni 0,0599 ha, obręb Charszewo, gmina Rogowo, powiat rypiński. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
10. Działka nr 54/3 o powierzchni 0,1900 ha, obręb Karbowizna, gmina Rogowo, powiat rypiński. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, zabudowana budynkiem mieszkalnym. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele zabudowy mieszkaniowo-zagrodowej. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na grunt i budynek. Przedmiot wyceny obejmuje również sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej.
11. Działka nr 199/3 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Piaseczno, gmina Wielgie, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
12. Działka nr 200/3 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Piaseczno, gmina Wielgie, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
13. Działka nr 298/2 o powierzchni 0,2800 ha, obręb Piaseczno, gmina Wielgie, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
14. Działka nr 201/1 o powierzchni 0,4300 ha, obręb Rumunki Tupadelskie, gmina Wielgie, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana, zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
15. Działka nr 444 o powierzchni 1,0200 ha, obręb Bobrownickie Pole, gmina Bobrowniki, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
16. Działka nr 442 o powierzchni 0,8900 ha, obręb Bobrownickie Pole, gmina Bobrowniki, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
17. Działka nr 409/1 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Bobrownickie Pole, gmina Bobrowniki, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
18. Działka nr 125/5 o powierzchni 0,2600 ha, obręb Białe Błota, gmina Bobrowniki, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
19. Działka nr 242/4 o powierzchni 0,4400 ha, obręb Likiec, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
20. Działka nr 249/1 o powierzchni 0,7000 ha, obręb Likiec, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
21. Działka nr 512/4, 512/5, 512/6 o powierzchni 0,4300 ha, obręb Boguchwała, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, zabudowana budynkiem stanowiącym własność prywatną, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.
22. Działka nr 12/2, 12/3 o powierzchni 0,7300 ha, obręb Jarczewo, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
23. Działka nr 617, 618 o powierzchni 0,4300 ha, obręb Huta, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
24. Działka nr 410/4 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Ławiczek, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
25. Działka nr 304/2 o powierzchni 0,0200 ha, obręb Wólka, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
26. Działka nr 400/1 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Łąkie, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
27. Działka nr 155 o powierzchni 0,4100 ha, obręb Makówiec, gmina Chrostkowo, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
28. Działka nr 9/2 o powierzchni 0,2800 ha, obręb Nowe Skudzawy, gmina Skrwilno, powiat rypiński. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne.
Wykonanie – 28 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 512/2 o powierzchni 0,6154 ha, obręb Królikowo, gmina Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość zabudowana : budynkiem gorzelni w złym stanie technicznym nr inw. 97/0060 oraz przynależnymi budynkami gospodarczymi. Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin dla działki wskazuje się następujący profil funkcjonalny o funkcji dominującej : rolniczy. Jako funkcje uzupełniającą określa się mieszkalnictwo, turystykę i ekologię. W wycenie należy wyodrębnić wartość: budynków, gruntu ewent. zadrzewień.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka o nr 117/4 o powierzchni 0,5400 ha, obręb Grabówiec gmina Bobrowo, powiat brodnicki, KW TO1B/00004766/8. Charakterystyka nieruchomości działka położona jest wśród zabudowy posiada dostęp do drogi. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – strefie osadniczej oznaczona jako tereny istniejącej zabudowy wskazane do kontynuacji oraz uzupełnień zabudowy(tereny zabudowy zagrodowej, z towarzyszącą zabudową mieszkaniowiową i usługową). W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
2. Działka o nr 122/1 o powierzchni 0,8200 ha, obręb Brzozie gmina Brzozie, powiat brodnicki, KW TO1B/00047380/1. Charakterystyka nieruchomości działka położona jest wśród pól, zadrzewiona. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. mpzp – przeznaczona jest w części siedliskowej pod mieszkalnictwo jednorodzinne i zagrodowe – symbol MN/MR. decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
3. Działka o nr 54/1 o powierzchni 0,2800 ha, obręb Sumówko gmina Osiek, powiat brodnicki, KW TO1B/00015848/7.
Charakterystyka nieruchomości działka położona jest wśród zabudowy posiada dostęp do drogi. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy, mpzp brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – grunty rolne. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
4. Działka nr 72/3 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Trepki gmina Brzozie, powiat brodnicki, KW TO1B/00036574/8. Charakterystyka nieruchomości działka położona wsród pól, położona przy drodze. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy, mpzp- przeznaczona jest pod tereny projektowanych dolesień. decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
5. Działka nr 32/7 o powierzchni 0,0700 ha, obręb Kozłowo gmina Łasin, powiat grudziądzkim, KW TO1U/00013452/8. Charakterystyka nieruchomości działka położona koło budynkówi, działka nie posiada dostępu do drogi publicznej. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. mpzp- brak. decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – w strefie terenów zabudowy mieszkoaniowej, zagrodowej i usługowej.W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
6. Działka nr 618 o powierzchni 0,1200 ha, obręb Grążawy gmina Bartniczka, powiat brodnicki, KW TO1B/00001559/3. Charakterystyka nieruchomości działka położona wśród pól. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. mpzp- brak. decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – grunty rolne. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
7. Działka nr 22/2 o powierzchni 0,0600 ha, obręb Radzyń Wybudowanie gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki, KW TO1W/00013624/6. Charakterystyka nieruchomości działka położona wśród pól, posiada dostęp do drogi gminnej. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. mpzp- działka oznaczona jest symbolem 5ZD. decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
8. Działka nr 104/5 o powierzchni 0,1000 ha obręb Radzyń Wybudowanie gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki, KW TO1W/00013624/6. Charakterystyka nieruchomości działka położona wśród pól, posiada dostęp do drogi gminnej. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. mpzp- brak. decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – znajduje się w strefie rolnej wskazanej jako „R”. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
9. Działka nr 210/4, 210/5, 210/6 o łącznej powierzchni 0,4097 ha obręb Zielnowo gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki. KW TO1W/00003425/8. Charakterystyka nieruchomości działki położona wśród pól. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. mpzp- działki oznaczone są symbolem 7RM, tj. tereny zabudowy zagrodowej. decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium - brak W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu w rozbiciu na wartość trzech oddzielnych działek.
Wykonanie – 9 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka o nr 89 o łącznej powierzchni 0,1241 ha, obręb Jarużyn gmina Osielsko, powiat bydgoski, KW nr BY1B/00246740/2. Charakterystyka nieruchomości – działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym oraz budynkami gospodarczymi i zbiornikami na ścieki.
Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy.
Plan – brak, Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – zmiana w przeznaczeniu terenu na cel zabudowy mieszkaniowej oraz mieszkaniowej z towarzyszącymi nieuciążliwymi usługami oraz nieuciążliwymi działalnościami gospodarczymi (zlokalizowana jest w jednostce polityki przestrzennej o symbolu K).
W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić:
a). inwentaryzację lokali mieszkalnych nr 1,2,3,4,
b). wycenić każdy lokal 1,2,3,4 – odrębnie.
c). wycenić przynależności do lokali 1,2,3,4 – odrębnie.
d). wycenić udziały w gruncie w działce 89– odrębnie.
e). wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej dla poszczególnych lokali.
f). wartość 4 zbiorników bezodpływowych na ścieki.
g) jeżeli istnieje taka możliwość uzyskać od właściwego starosty zaświadczenie o samodzielności dla każdego lokalu.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 65/19 o łącznej powierzchni 0,0514 ha, obręb Sienno, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00085636/3. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka nieużytkowana rolniczo, w całości ogródek działkowy, porośnięty pojedynczymi drzewami, krzakami i inną roślinnością zieloną. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działka znajduje się w strefie IV – strefa rolniczo-osadnicza północna i stanowi tereny strefy ochrony konserwatorskiej. W projekcie studium nie przewiduje się zmiany funkcji dla przedmiotowej działki.
2. Działka nr 65/21 o łącznej powierzchni 0,0432 ha, obręb Sienno, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00085638/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi ogródek działkowy, działka nieużytkowana rolniczo, znajduje się w kompleksie innych ogródków działkowych. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działka znajduje się w strefie IV – strefa rolniczo-osadnicza północna i stanowi tereny strefy ochrony konserwatorskiej. W projekcie studium nie przewiduje się zmiany funkcji dla przedmiotowej działki.
3. Działka nr 231/2 o łącznej powierzchni 0,1490 ha, obręb Magdalenka, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00244928/0. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka w części nieużytkowana rolniczo, zachwaszczona, znajduje się w sąsiedztwie innych działek użytkowanych rolniczo. Na działce znajduje się składowisko odpadów. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działki znajdują się w strefie IVa – strefa rolniczo-osadnicza północna. W projekcie studium nie przewiduje się zmiany funkcji dla przedmiotowej działki.
4. Działka nr 30/2 o łącznej powierzchni 0,0480 ha, obręb Pień, gmina Dąbrowa Chełmińska, powiat bydgoski. Dla przedmiotowych nieruchomości prowadzone są księgi wieczysta nr BY1B/00243962/3. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowane, nieużytkowana rolniczo, porośnięta trawami, w sąsiedztwie znajdują się inne działki stanowiące ogródki działkowe dla mieszkańców sąsiadującego z działką bloku mieszkalnego. Działki posiadają dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dąbrowa Chełmińska działka znajduje się w podstrefie C19 – działka położona na terenie Nadwiślańskiego Parku Krajobrazowego, ustala się zachowanie rolniczo-osadniczego charakteru obszaru, wyznacza tereny zabudowy mieszkaniowej oraz pozostałe tereny – rolne z zabudową zagrodową oraz leśne.
5. Działka nr 55 o łącznej powierzchni 0,8500 ha, obręb Wilkowo, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00013812/0. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomości stanowi działka niezabudowana, użytkowana rolniczo jako łąka. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według mpzp działka leży na terenie z przeznaczeniem pod zalesienie.
6. Działka nr 146/1 o łącznej powierzchni 0,4800 ha, obręb Kawle, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00001355/1. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi łąkę, częściowo porośniętą drzewami i krzaki, działka użytkowana rolniczo, znajduje się w sąsiedztwie innych działek użytkowanych rolniczo. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sępólno Krajeńskie działka znajduje się w obszarze rolno-krajobrazowym oznaczonym symbolem R3 – obejmującym tereny zlokalizowane w obrębie miasta, położone wzdłuż obniżeń dolinnych. Teren znajduje się na obszarach o podwyższonych walorach przyrodniczo-krajobrazowych.
Wykonanie – 6 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 20/8 o powierzchni 10,3266 ha, obręb Twierdziń, gmina Mogilno, powiat mogileński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, nie zabudowana. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1M/00031126/3. Plan brak. W studium teren działki znajduje się na kompleksach gruntów ornych o najwyższej przydatności dla rolnictwa (klasy I-III).
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 626/4, 626/8 o łącznej powierzchni 0,2438 ha, obręb Zaduszniki, gmina Wielgie, powiat Lipno. Charakterystyka nieruchomości – dla powyższych działek nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działki znajdują się na terenach przeznaczonych na rolniczą przestrzeń produkcyjną. Nieruchomość zabudowana budynkami i budowlami: hydrofornia Zaduszniki nr inwent. 24/1258, zewnętrzna sieć wodna – około 7 km nr inwent. 24/1105, zew. sieć energetyczna nr inwent. 24/1250, 24/1292, studnia głębinowa nr inwent. 24/1628. Wyceny należy dokonać z rozbiciem na wartość gruntów i budynków.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej,
Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagana forma:
- przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
- w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ
2.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek
łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa
w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.2. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr SWZ
3.3. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do
wykonania zamówienia
4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą
składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę,
skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik
do SWZ,
4.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.4. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
- wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
4. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny
okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
6. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/428998 przy użyciu zakładki „Załączniki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Ciąg dalszy informacji RODO ...
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany
w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji,
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm. 7 ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
III. Zamawiający działając zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp ogranicza liczbę części na które Wykonawca może złożyć ofertę do 6 zadań. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 6 zadań, wszystkie oferty częściowe Wykonawcy podlegają odrzuceniu ze względu na niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.