Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213919/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywna dostawa pizzy na potrzeby PCI Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 798144097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jwilk@poczta.onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Łączenie Nauki z Przedsiębiorczością
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pizzy na potrzeby PCI Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d92308d2-d14e-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Typ projektu: Budowa potencjału ośrodków innowacji Podkarpackie Centrum Innowacji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.4.2024.JB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 487804,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17808,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Sukcesywny dostawa pizzy na potrzeby PCI Sp. z o.o.”.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie kompleksowej, sukcesywnej usługi dostawy pizzy podczas wydarzeń organizowanych w ramach działań projektu Podkarpackiego Centrum Innowacji w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta umowa. polegać będzie, na dostarczeniu pizzy na wydarzenia organizowane w jego siedzibie przy ul. Lenartowicza 4 oraz 6, bądź w innym wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie miasta Rzeszowa. Dostawa odbywać się będzie w dni wskazane przez Zamawiającego, w tym również w weekendy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Rozdziału III oraz załącznik nr 1 do Rozdziału II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22015 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22015 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22015 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI Paweł Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572514683
7.3.3) Ulica: os. Ogrody 28
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22015 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
jednak niż do 30.12.2024 roku.
2. Zamawiający na minimalnie 4 dni przed planowanym wydarzeniem poinformuje
Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail o liczbie zamawianych sztuk pizzy,
miejscu dostawy, podczas którego będzie świadczona usługa cateringowa.
W przypadkach nieprzewidzianych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia
Strona 3 z 11
Zamawiający powiadomi Wykonawcę o powyższym na 1 dzień przed planowanym
wydarzeniem, z tym że w takim przypadku liczba zamówienia nie może ulec zmianie.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji licencji oprogramowania komputerowego dla Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Zakup i dostawy worków foliowych na odpady, worków na zwłoki, pojemników na zużyty sprzęt medyczny, koszy na śmieci i silnie skoncentrowanych preparatów do mycia i konserwacji różnych powierzchni.
- Sprzedaż i dostawa mikroskopów stereoskopowych dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem i montażem krzeseł oraz foteli obrotowych dla Wydziału Prawa i Administracji
- Zakup licencji do oprogramowania graficznego typu Adobe Creative Cloud
- Wykonanie instalacji oraz dostosowanie ppoż. w budynku K - Etap II. Budowa instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego wraz z urządzeniami
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie obsługi kuchennej i obsługi kelnerskiej na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby cyklu spotkań organizowanych w Warszawie przez Biuro Karier Politechniki Warszawskiej
- "Usługa cateringowa - przygotowywanie i dostarczanie posiłków do oddziałów przedszkolnych w Grodzisku i Żarnowej w okresie do 31 sierpnia 2026 r."
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów FOOD EXPO (World Food Kazachstan) 2025 w dniach 12-14 listopada 2025 r. w Ałmatach w Kazachstanie
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Całodzienne żywienie pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha i Marii Kaczyńskich - Pary Prezydenckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.