Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00209464/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00281461/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.261.2.2023 Wykonanie prac renowacyjnych na boiskach obiektów Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie i szkolenie z obsługi boisk trawiastych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330241018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rekreacyjna14
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-436
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zos.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zos.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3050e08-ef21-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.2.2023 Wykonanie prac renowacyjnych na boiskach obiektów Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie i szkolenie z obsługi boisk trawiastych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3050e08-ef21-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje prace renowacyjne wiosenne oraz dekompaktację gleby i wgłębny dosiew traw w podziale na dwa etapy (wiosna/jesień)4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 156607,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dwudniowe szkolenie z obsługi boisk trawiastych4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.05.2023 r., na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY wezwał WYKONAWCĘ do poprawienia treści oferty złożonej w dn. 19.05.2023 r. w zakresie oświadczenia dotyczącego spełniania przesłanek wykluczenia z postępowania, wskazując jako datę graniczną dzień 24.05.2023 r. godz. 12.00. Na podstawie złożonego przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą oświadczenia nie można bezsprzecznie stwierdzić, czy WYKONAWCA podlega czy nie podlega wykluczeniu z postępowania, ponieważ WYKONAWCA nie dokonał wyboru treści oświadczenia.
Do wskazanej w wezwaniu daty WYKONAWCA nie dostarczył brakujących dokumentów, uniemożliwiając w ten sposób ZAMAWIAJĄCEMU dokonanie weryfikacji poprawności złożonej oferty. W związku z powyższym ZAMAWIAJĄCY odrzuca ofertę WYKONAWCY na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Ponieważ do upłynięcia terminu składania ofert w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, to ZAMAWIAJĄCY na podstawie art. 225 pkt 2 unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.05.2023 r., na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY wezwał WYKONAWCĘ do poprawienia treści oferty złożonej w dn. 19.05.2023 r. w zakresie oświadczenia dotyczącego spełniania przesłanek wykluczenia z postępowania, wskazując jako datę graniczną dzień 24.05.2023 r. godz. 12.00. Na podstawie złożonego przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą oświadczenia nie można bezsprzecznie stwierdzić, czy WYKONAWCA podlega czy nie podlega wykluczeniu z postępowania, ponieważ WYKONAWCA nie dokonał wyboru treści oświadczenia.
Do wskazanej w wezwaniu daty WYKONAWCA nie dostarczył brakujących dokumentów, uniemożliwiając w ten sposób ZAMAWIAJĄCEMU dokonanie weryfikacji poprawności złożonej oferty. W związku z powyższym ZAMAWIAJĄCY odrzuca ofertę WYKONAWCY na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Ponieważ do upłynięcia terminu składania ofert w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, to ZAMAWIAJĄCY na podstawie art. 225 pkt 2 unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
- Pompy insulinowe
- Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3.
- 28/TP1/SZP-4/2025 Rozbudowa systemu depozytorów kluczy w kampusach Politechniki Koszalińskiej.
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - dostawa sprzętów i oprogramowania
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych z zakresu zaawansowanego wykorzystania aplikacji biurowych, marketingu internetowego oraz nowoczesnych narzędzi wspierających pracę urzędników...
- Zakup drona z analizatorem pyłowo-gazowym,kamerą termowizyjną i osprzętem wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego-"Wzmocnienie potencjału straży miejskiej w Gminie Kęty"-powtórzony
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Wymiana zasilaczy UPS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.