Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186708/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Centrum Civitroniki w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej- etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 11/ 12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 349 24 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Centrum Civitroniki w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej- etap II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-406d6b8f-e00e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 12/WILIŚ/2023, CRZP 90/002/R/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147133,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz ciepła technologicznego w dowiązaniu do istniejących instalacji w pomieszczeniach Centrum Civitroniki, znajdującego się w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej- etap II.
2.Przedmiot zamówienia określa szczegółowo: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zwana dalej STWiORB, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ, wskazujące wymagane przez Zamawiającego szczegółowe zakresy robót, technologię prac i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumenty, o których mowa
w zdaniu powyżej łącznie określane są jako Dokumentacja.
3.Zakres prac budowlanych obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji ogrzewania w dziewięciu pomieszczeniach. Pomieszczenia te znajdują się w bloku „F” w Gmachu Głównym i pełnią funkcję biurowo- administracyjną.Roboty budowlane obejmują swoim zakresem w szczególności: 1) demontaż przewodów, 2) demontaż grzejników,
3) wykonanie wpięcia w istniejącą instalację c.o., 4) montaż rurociągów i armatury, 5) montaż grzejników, 6) wykonanie instalacji termicznej,
7) zabezpieczenie przejść przewodów przez istniejące przegrody budowlane pionowe i poziome, 8) prace odtworzeniowe budowlane, 9) regulacja działania instalacji,10) badanie szczelności instalacji.
4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia w wymiarze min. 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Umowy.
5.W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonania przynajmniej raz do roku okresowych przeglądów gwarancyjnych. Szczegółowe informacje znajdują się w § 9 projektowanych postanowień umowy.
6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa) na kwotę nie mniejszą niż całkowita wartość umowy brutto.
7.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wydłużył okres rękojmi do okresu gwarancji na roboty budowlane, zadeklarowanego w ofercie.
8.Przekazanie Terenu Budowy planowane jest na miesiące wrzesień- październik 2023r.
9.Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się następująco:
1) rozpoczęcie robót budowlanych – niezwłocznie po protokolarnym przekazaniu Terenu Budowy,
z zastrzeżeniem terminu, którym mowa w wust.1 niniejszego rozdziału.
2) zakończenie realizacji robót budowlanych – do 4 tygodni od dnia przekazania Terenu Budowy.
10.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
11. Szczegóły znajdują się w SWZ oraz Dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 4-6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139386,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139386,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Sanicom Marcin Olszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5841494368, REGON: 191721665
7.3.3) Ulica: Słoneczna 5
7.3.4) Miejscowość: Lniska
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA SANICOM MARCIN OLSZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA SANICOM MARCIN OLSZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139386,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) rozpoczęcie robót budowlanych- niezwłocznie po protokolarnym przekazaniu terenu Budowy, jednak nie wcześniej niż wrzesień/ październik 2023 r.
b) zakończenie realizacji robót budowlanych- 2 tygodnie od dnia przekazania Terenu Budowy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
- Budowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany
- Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.