Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00157889/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia, z podziałem na cztery części.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 679 65 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia, z podziałem na cztery części.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccc18c8a-d291-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017588/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 „Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia, z podziałem na cztery części".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268292,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Wycena działek do ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej”Część 1 obejmującą wycenę działek do ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Formularz cenowy – załącznik nr 1a/1 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wycenę:
a) działki do ustalenia opłaty adiacenckiej związanej z podziałem,
b) działki do ustalenia opłaty adiacenckiej związanej z wybudowaniem infrastruktury technicznej lub drogi,
c) działki do ustalenia opłaty planistycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 65040,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, działek, lokali mieszkalnych i użytkowych, służebności”Część 2 obejmującą wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, działek, lokali mieszkalnych i użytkowych, służebności.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Formularz cenowy – załącznik nr 1a/2 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wycenę:
a) nieruchomości zabudowanych budynkami i niezabudowanych,
b) działki, która z mocy prawa (w wyniku podziału) przeszła na własność Gminy Miejskiej Rumia,
c) lokali mieszkalnych i użytkowych,
d) służebności (gruntowych i przesyłu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych dla potrzeb zbycia nieruchomości w trybie partnerstwa publiczno-prywatnego, o którym o którym mowa w ustawie z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 407).”Część 3 obejmującą wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych dla potrzeb zbycia nieruchomości w trybie partnerstwa publiczno-prywatnego, o którym o którym mowa w ustawie z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 407).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Formularz cenowy – załącznik nr 1a/3 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wycenę:
a) jednego kompleksu stanowiącego nieruchomość zabudowaną, będącego gospodarczą całością zapisaną w jednej księdze wieczystej, (kompleks obejmuje minimum dwie działki),
b) jednego kompleksu stanowiącego nieruchomość niezabudowaną, będącego gospodarczą całością zapisaną w jednej księdze wieczystej, (kompleks obejmuje minimum dwie działki),
c) działki zabudowanej,
d) działki niezabudowanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 40650,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Wycena nieruchomości dla potrzeb dokonania aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego”Część 4 obejmującą wycenę nieruchomości dla potrzeb dokonania aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
a) Formularz cenowy – załącznik nr 1a/4 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wycenę jednej działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 65040,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792103711
7.3.3) Ulica: BIAŁA GÓRA 63
7.3.4) Miejscowość: BIAŁA GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 82-415
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2090 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY ANA GÓRECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580944023
7.3.3) Ulica: SŁONECZNA 5/6
7.3.4) Miejscowość: RUMIA
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY ANNA GÓRECKA
jakie przetargi wygrała firma
RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY ANNA GÓRECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792103711
7.3.3) Ulica: BIAŁA GÓRA 63
7.3.4) Miejscowość: BIAŁA GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 82-415
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-19Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC NIERUCHOMOŚCI KRZYSZTOF JANKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841284369
7.3.3) Ulica: PROMETEUSZA 2/1
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC NIERUCHOMOŚCI KRZYSZTOF JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ABC NIERUCHOMOŚCI KRZYSZTOF JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-19INNE PRZETARGI Z RUMI
- Termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi oraz rozbudowa i przebudowa budynku hali wraz z remontem pomieszczeń hali sportowej.
- "Modernizacja dróg gminnych - budowa progów zwalniających w Rumi".
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI CZ. I
- "Modernizacja boisk w Rumi z podziałem na części."
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geodezyjnych część 5
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.