eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoInstalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Podzamek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890540974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podzamek 28

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: (74) 867 28 09

1.5.8.) Numer faksu: (74) 867 28 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps-podzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-podzamek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b84362b9-1551-47e7-ab69-962e5c10ddbe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność w ramach DPS

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b84362b9-1551-47e7-ab69-962e5c10ddbe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088639/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Instalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179693

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie pn. Instalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku - Przebudowa istniejącego systemu oczyszczania ścieków polegająca na rozbiórce istniejącego szamba i oczyszczalni ścieków wraz z istniejącą infrastrukturą oraz montaż nowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Podzamek, nr. ewid. Gruntu: 32/1, AM-1, obręb Podzamek, jednostka ewidencyjna Kłodzko – gmina.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego systemu oczyszczania ścieków polegająca na rozbiórce istniejącego szamba, istniejącej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną oraz wymianą na nową pracującą w technologii obrotowego złoża biologicznego 350 RLM. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działki nr 32/1 na obszarze ogrodzonym Domu Pomocy Społecznej w Podzamku, Podzamek 28, 57-300 Kłodzko. Zakres prac obejmował będzie roboty rozbiórkowe, roboty ziemne - wykopy szerokoprzestrzenne oraz roboty z branży sanitarnej.
2. W skład robót budowlano-montażowych wchodzą:
1) opróżnienie i rozbiórka istniejącej oczyszczalni ścieków oraz szamba;
2) wykonanie obniżenia terenu dla montażu oczyszczalni ścieków;
3) wykonanie wykopu wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego ewentualnym odwodnieniem;
4) przygotowanie podłoża;
5) ułożenie przewodów kanalizacji sanitarnej o śr. 160mm;
6) montaż studzienek kierunkowych i inspekcyjnych, oraz do poboru próbek Ø 425mm produkcji Wavin w miejscu przyłączenia i zmiany kierunku trasy;
7) montaż klapy zwrotnej w przypadku minimalnych spadków na ścieku oczyszczonym;
8) zainstalowanie zbiornika przydomowej oczyszczalni ścieków pracującą w technologii złóż tarczowych obrotowych odpowiadającą normie 12566-3 i znakowana znakiem CE (przepływ do 70m3/d) wlot 600 mm w wykopie zgodnie z wytycznymi producenta;
9) wykonanie balastu obciążającego niwelującego ewentualny wypór oczyszczalni przy wysokim sta-nie wód gruntowych;
10) wykonanie obsypki betonowej płaszcza oczyszczalni;
11) zasypanie i zagęszczenie wykopu oczyszczalni ścieków;
12) zasypanie i zagęszczenie wykopu przyłącza kanalizacji sanitarnej;
13) przeprowadzenie próby szczelności;
14) przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych ze specyfikacji technicznej;
15) wywóz materiałów na wysypisko wraz z pokrycie opłat wysypiskowych, oraz wywóz urobku ziemi;
16) wykonanie ogrodzenia z przęseł stalowych o wym. 120x200 cm na słupkach stalowych 50x50x2 mm z cokołem prefabrykowanym betonowym gładkim o wym. 200x20x5,5;
17) wykonanie utwardzenia terenu oraz skarpy płytami typu ekokrata o wym. 60x60 cm wys. 40 mm dla obciążeń 25kN, materiał PP,PE, wytrzymałość 120t/m2;
18) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego, humusowanie, obsianie mieszanką traw oraz wyko-nanie nasadzeń w formie żywopłotu z krzewów np. laurowiśnia
19) zapewnienie tymczasowego zbiornika na ścieki wraz z jego opróżnianiem i utylizacją na czas braku możliwości korzystania z istniejącego systemu oczyszczania ścieków.

więcej w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1197049,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197049,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1197049,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA ARCO RYSZARD BABIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885-103-97-91

7.3.3) Ulica: OS.WOJSKA POLSKIEGO 11/29

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-402

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1197049,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji robót : w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie dłużej niż do 30.11.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.