eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecAdaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c3509a8-7d8f-4b9e-b85d-5c122b5b0fe1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c3509a8-7d8f-4b9e-b85d-5c122b5b0fe1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049594/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowanie z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022 – 2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.19.2025.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dostosowania części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 w Bolesławcu na potrzeby utworzenia żłobka publicznego. Miejskie Przedszkole Publiczne nr 5, zlokalizowane jest przy ulicy Zygmunta Augusta 16b w 59-700 Bolesławiec.
2. Zabezpieczenie mebli i wyposażenia znajdującego się w przedszkolu na czas wykonywanych robót budowlanych - w tym przeniesienie we wskazane przez Zamawiającego lokalizacje oraz ponowny transport i ustawienie mebli i wyposażenia w pierwotnej lokalizacji. Zamawiający przewiduje miejsce składowania mebli i wyposażenia w lokalizacjach na terenie miasta Bolesławiec.
3. Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i testów oraz szkolenia personelu z zakresu użytkowania i funkcjonowania obiektu; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu; przygotowanie, skompletowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentów dotyczących zestawienia dostarczonego wyposażenia, wmontowanych urządzeń, dat przeglądów i czynności serwisowych wraz z instrukcjami użytkowania i konserwacji urządzeń. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy instrukcji w terminie umownym, odpowiada za szkody wynikłe w następstwie niewłaściwego użytkowania i konserwacji urządzeń.
5. Przed odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający może rozpocząć realizacje dostaw związanych z wyposażeniem obiektu w meble i urządzenia ruchome. W takim przypadku Wykonawca umożliwi doposażenie obiektu bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego jak i dla firmy dostarczającej wyposażenie.

3.1 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: projekcie zagospodarowania terenu, projekcie wykonawczym – architektura, projekcie wykonawczym – konstrukcja, projekcie wykonawczym – budowa wewnętrznych instalacji sanitarnych, projekcie wykonawczym – instalacje elektryczne, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, projekcie wykonawczym – projekt zieleni, projekt wykonawczy wyposażenie, projekcie wykonawczym technologii kuchni, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla instalacji elektrycznych, specyfikacji technicznej dla budowy wewnętrznych instalacji sanitarnych, ekspertyzie ppoż., przedmiarze robót budowlanych, przedmiarze instalacji elektrycznych i teletechnicznych, przedmiarze instalacji sanitarnych - dołączonych do SWZ – Załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ:
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Istotą tą jest, że utworzenie przez Zamawiającego 32 miejsc w przedszkolu staje się ekonomicznie nieuzasadnione, z uwagi na fakt, że wzrosła ilość miejsc w żłobkach prowadzonych przez inne podmioty niż jednostka samorządu terytorialnego jaką jest Gmina Miejska Bolesławiec, które w pełni zapewniają dostępność miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 o dodatkowe 96 miejsc, co w pełni pokrywa zapotrzebowanie na miejsca opieki dzieci do lat 3 w mieście Bolesławiec, zgodnie z danymi demograficznymi na lata 2022-2024 i dalsze, oraz
- zmiana okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć, bo jak wskazano wyżej, przed datą wszczęcia postępowania (04.04.2025 r.) jak i po terminie składania ofert (29.04.2025 r.), wystąpiła okoliczność, polegająca na tym, że w dniu 5.05.2025 roku, zgodnie ze złożonymi wnioskami przez system „Rejestr Żłobków”, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zwiększyło o 96 ilość miejsc w żłobkach prowadzonych przez inne podmioty niż jednostka samorządu terytorialnego jaką jest Gmina Miejska Bolesławiec.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1490000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1490000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.