Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180047/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin,” - projekt „Moc rodziny” współfinansowany przez Unię Europejską
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Elbląskie Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002791900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Winna 9
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 625 61 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ecus@ecus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ecus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin,” - projekt „Moc rodziny” współfinansowany przez Unię Europejską2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3bb2562-079d-44ea-a25d-e020f8ba9747
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061291/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Festyn rodzinny promujący pieczę zastępczą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Moc rodziny” współfinansowany przez Unię Europejską, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.261.1.8.2025.DD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23650 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin, podczas którego będzie promowana idea rodzicielstwa zastępczego realizowanego w ramach projektu „Moc rodziny” współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027.
1) Cel pikniku: promocja pieczy zastępczej poprzez wzmacnianie wartości rodziny, integrację i czerpanie inspiracji do aktywnej rekreacji.
2) Termin i miejsce realizacji pikniku: 1.06.2025 r., miejsce: Park Dolinka w Elblągu, impreza ma charakter plenerowy.
3) Czas imprezy: 4 godziny zegarowe, godz. 12:00-16:00, (godziny mogą ulec minimalnemu przesunięciu), po zakończeniu części piknikowej odbędzie się koncert - w związku z tym, możliwość rozpoczęcia pakowania i sprzątania będzie w godzinach od 16:00 do 17:00 a możliwość opuszczenia miejsca wydarzenia najszybciej o godz. 17.00)
4) Przewidywana liczba uczestników: ok. 500 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92300000-4 - Usługi rozrywkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34317 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pestka Event Paulina Pyż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040007224
7.3.3) Ulica: Kuleja 3
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dmuchańce Pomorskie, Cleaner - zaplecze sanitarne, Ratownik-zaplecze medyczne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34317 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2025-06-01INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring SWiN i SAP w okresie od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa sprzętu IT dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WĘDLIN, MIĘSA, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Prace konserwatorskie i roboty budowlane dot. murów zabudowań wokół klasztoru (...)
- Obsługa prawna w Departamencie Edukacji Urzędu Miejskiego w Elblągu i jednostek podległych Departamentowi Edukacji
- Dostawa sprzętu dla realizacji projektu pn. "Modernizacja i rozwój opieki onkologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu" w ramach KPO i Zwiększania Odporności w ramach Komponentu D
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.
- Nie wykluczajmy! Aktywna integracja społeczna w Mieście Łuków
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla Pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych.
- Warsztaty na rzecz podnoszenia wiedzy i świadomości o innowacyjności podmiotów DSI w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci na rok 2026.
- "Kompleksowa realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu FEnIKS"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





