eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn - etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce15ea0f-c253-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048316/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4079423,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn – etap III.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Zakres obu części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. CZĘŚĆ I obejmuje:
Zadanie 1. Przebudowa drogi gminnej ul. Glinianej, w miejscowości Szczukwin, obręb Szczukwin, na dz. nr ewid. 154, gmina Tuszyn.
Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni gruntowej na bitumiczną o szer. 6,0 m na odc. od skrzyżowania z ul. Glinianą (przy OSP Szczukwin) do granicy z dz. 509 w Szczukwinie gm. Tuszyn.
Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje :
- wykonanie podbudowy jezdni w technologii kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12 o grubości 4 cm,
- utwardzenie zjazdów - nawierzchnia z kruszywa,
- profilowanie istniejących rowów trawiastych,
- nawierzchnie przed ułożeniem kolejnej warstwy należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m².
Zaświadczenie znak AiB.6743.Zp483.2022.A.S o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 21.12.2022 r.
Zakres realizacji zadania objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Zadanie 2. Przebudowa ul. Pszczelej w Tuszynie na działkach 226/12, 233/6 obręb nr 14.
Zadanie obejmuje budowę jezdni w okrawężnikowaniu z nawierzchni z kostki betonowej (odcinek A-F) na długości 275 m.
Krawężnik na odcinku A-D ze ściekiem 10 cm, dalej na odcinku D-F zatopiony ( na poziomie jezdni).
Istniejące zjazdy w pasie drogowym utwardzić kostką „polbruk”.
Parametry techniczne jezdni:
- szerokość jezdni 5 m (2x2,5),
- spadek dwustronny – 2%,
- odwodnienie powierzchniowe.
Konstrukcja jezdni:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej „polbruk”, grubość warstwy 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4, grubość warstwy 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 20 cm,
- stabilizacja gruntu cementem, grubość warstwy 15 cm.
Konstrukcja zjazdów:
- wibroprasowana kostka betonowa „polbruk”, grubość warstwy 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4, grubość warstwy 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 15 cm,
- stabilizacja gruntu cementem, grubość warstwy 15 cm.
Na remontowanym odcinku ulicy przewiduje się regulację zasuw wodociągowych w jezdni i w poboczu wg. uzgodnienia z ZWiK w Tuszynie w ilości 11 szt., uzyskanie decyzji pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów oraz ich wycinkę. Ponadto wykonanie nasadzeń zastępczych wynikających z uzyskanej decyzji.
Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę na „Przebudowę ulicy Pszczelej w Tuszynie na działkach 226/12, 233/6 obręb 14, na które zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane nie jest wymagane pozwolenie, z dnia 07.11.2014 roku.
Zakres realizacji zadania objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Zadanie 3. Przebudowa ul. Południowej w Kruszowie od pasa drogowego DK 12/91 do działki nr 315.
Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni gruntowej na bitumiczną o szerokości 5,5 m (na odcinku A-J = 435,63 m) i szerokości 4,0 m ( na odcinku J-W= 546,66m), łącznie 982,29 m, w Kruszowie. Spadek daszkowy 2%.
Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje :
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem C3/4,
- wykonanie podbudowy jezdni w technologii kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- utwardzenie zjazdów nawierzchnia z kruszywa,
- utwardzenie poboczy kruszywem z kamienia,
- profilowanie istniejących rowów trawiastych.
Zaświadczenie znak AiB.6743.Zp67.2023.A.S o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych, z dnia 10.03.2023 r.
Zakres realizacji zadania objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2. Przedmiotowa inwestycja współfinansowana jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4. Ponadto dla realizacji części I zamówienia oraz części II zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
4) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
5) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
6) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
7) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
8) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów.
9) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
10) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
11) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania.
12) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
13) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych i montażowych ponosi w całości Wykonawca.
15) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszego zamówienia.
16) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego),
b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
17) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
18) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
19) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
20) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie ul. Brzezińska 86A, na 7 dni przed przystąpieniem do prac budowlanych o terminie ich rozpoczęcia oraz dokonania, wspólnie z przedstawicielem ZWIK w Tuszynie, przeglądu stanu istniejącego uzbrojenia.
21) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową.
22) Sporządzenie planu BIOZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 2187411,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn – etap III.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
1. CZĘŚĆ II obejmuje:
Zadanie 4., na które składają się:
- Budowa drogi gminnej klasy L w Głuchowie, gmina Tuszyn od km 0+719,23 do km 1+660,95 – I etap obejmująca m.in. budowę ciągu pieszego i ciągu rowerowego wzdłuż drogi gminnej klasy L w Głuchowie na podstawie Decyzji Nr 2/17 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 12.12.2017 roku znak; BiNG.6740.3.2017 – ZRID Nr adm. arch – bud. 2701/2017 oraz
- Budowa drogi gminnej klasy L w Głuchowie, gmina Tuszyn od km 0+000 do km 0+719,23 – II etap obejmująca m.in. budowę ciągu pieszego i ciągu rowerowego wzdłuż drogi gminnej klasy L w Głuchowie na podstawie Decyzji Nr 3/17 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 19.12.2017 roku znak; BiNG.6740.4.2017 – ZRID Nr adm. arch – bud. 2700/2017.
Zakres robót w ramach zadania 4.:
- Budowa ciągu rowerowego (dwukierunkowego) szerokości 2,0m wzdłuż drogi gminnej 1KDL na odcinku od odtwarzanej drogi gruntowej 3KDL (ul. Podolińskiej) do połączenia w km 0+719,23 z ciągiem rowerowym oraz budowa ciągu rowerowego (dwukierunkowego) szerokości 2,0 m od km 0+719,23 do połączenia ze zjazdem publicznym w km 1+725,20.
- Budowa ciągu dla pieszych szerokości 1,5 m wzdłuż projektowanych ciągów rowerowych oraz budowa ciągu dla pieszych szerokości 1,5 m wzdłuż projektowanego ciągu rowerowego od km 0+719,23 do połączenia z istniejącym chodnikiem występującym wzdłuż ul. Grabińskiej.
- Ciąg pieszy i rowerowy:
- szerokość ciągu pieszego: min. 1,5 m,
- szerokość ciągu rowerowego: min. 2,0 m (ciąg dwukierunkowy),
- szerokość opaski gruntowej ciągów: min. 0,75 m.
- Projektowana konstrukcja ciągu pieszego oraz ciągu rowerowego
- nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej koloru szarego – 8 cm,
- podsypka cementowopiaskowa 1:4 – 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywa naturalnego 0/63mm stabilizowanego
mechanicznie – 15 cm.
Zakres realizacji zadania objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2. Przedmiotowa inwestycja współfinansowana jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4. Ponadto dla realizacji części I zamówienia oraz części II zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
4) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
5) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
6) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
7) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
8) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów.
9) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
10) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
11) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania.
12) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
13) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych i montażowych ponosi w całości Wykonawca.
15) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszego zamówienia.
16) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego),
b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
17) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
18) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
19) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
20) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie ul. Brzezińska 86A, na 7 dni przed przystąpieniem do prac budowlanych o terminie ich rozpoczęcia oraz dokonania, wspólnie z przedstawicielem ZWIK w Tuszynie, przeglądu stanu istniejącego uzbrojenia.
21) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową.
22) Sporządzenie planu BIOZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1892011,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2698290,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3132134,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2698290,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Drogowy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.ą

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7292718439

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 276

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-361

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2698290,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2255412,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2887712,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2255412,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272676062

7.3.3) Ulica: ul. Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2255412,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.