eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sadzenie krzewów, bylin i roślin jednorocznych w pasach drogowych miasta Gliwice wraz z pielęgnacją w 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sadzenie krzewów, bylin i roślin jednorocznych w pasach drogowych miasta Gliwice wraz z pielęgnacją w 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240009251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płowiecka 31

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: latta_j@zdm.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-778aa5e4-c4a0-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sadzenie krzewów, bylin i roślin jednorocznych w pasach drogowych miasta Gliwice wraz z pielęgnacją w 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-778aa5e4-c4a0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021753/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Sadzenie krzewów, bylin i roślin jednorocznych w pasach drogowych miasta Gliwice wraz z pielęgnacją w 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM-ZPU.26.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 293781,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sadzenie krzewów, bylin i roślin jednorocznych w pasach drogowych miasta Gliwice wraz z pielęgnacją w 2023r.
I. ZADANIA WYKONAWCY:
1. Krzewy oraz byliny:
a) Zakup wraz z dostawą materiału sadzeniowego, sadzenie i pielęgnacja w okresie minimum 12 miesięcy – wg wykazu stanowiącego załącznik
b) Przygotowanie miejsca do nasadzeń krzewów oraz bylin

c) Przygotowanie donic do nasadzeń krzewów i bylin

d) Wykonanie nasadzeń we wskazanym przez Zamawiającego miejscu

e) Pielęgnacja wykonanych nasadzeń krzewów, bylin oraz pnączy przez okres minimum 12 miesięcy od końcowego odbioru prac w danej lokalizacji



2. Rośliny jednoroczne

a) Zakup wraz z dostawą materiału sadzeniowego, sadzenie wraz z wymianą lub uzupełnieniem podłoża oraz pielęgnacja w sezonie wegetacyjnym – wg wykazu stanowiącego załącznik
b) Wykonanie nasady roślin jednorocznych w donicach (maj)

c) Pielęgnacja wykonanych nasadzeń przez cały okres wegetacyjny

d) W zakresie prac związanych z wykonaniem każdej nasady należy uwzględnić wszystkie ww. prace związane z przygotowaniem terenu, nasadzeniem i pielęgnacją roślin jednorocznych (prace te nie będą dodatkowo rozliczane).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278655,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459472,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278655,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Ogród Partner Jakub Dwernicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762262931

7.3.3) Ulica: Konary 212

7.3.4) Miejscowość: Mogilany

7.3.5) Kod pocztowy: 32-031

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278655,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.