eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY NA NOŚNIKACH ZEWNĘTRZNYCH.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY NA NOŚNIKACH ZEWNĘTRZNYCH.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY ROMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 628 70 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrroma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrroma.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.teatrroma.pl/zamowienie/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY NA NOŚNIKACH ZEWNĘTRZNYCH.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb5bc2a3-d687-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030264/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi reklamy outdoorowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165010/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 875442,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 761254,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Billboardy na stacjach metra i w przejściach, lokalizacja Warszawa, koszt ekspozycji reklamy z drukiem. Wybór lokalizacji i terminu przez zamawiającego z min. 30 przedstawionych propozycji. Czas trwania kampanii jeden miesiąc. Wybór lokalizacji i terminu dokonywany przez Zamawiającego. Ilość ekspozycji/emisji - 2, Ilość nośników w kampanii - 25 szt.
2. Ekrany w wagonikach Ekrany LCD w wagonikach metra. Kontent reklamowy 30 sec. Koszt emisji z ekspozycją w dni powszednie, lokalizacja Warszawa. Czas trwania kampanii jeden miesiąc. Wybór terminu dokonywany przez Zamawiającego. Ilość ekspozycji / emisji - 2. Ilość nośników w kampanii - Wszystkie ekrany w wagonikach metra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 160514,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Plakat reklamowy o powierzchni min. 2 m2, wyeksponowany na słupie chronionym przesłoną plexi, szklaną lub wykonaną z innego przezroczystego materiału. Ekspozycja 1 plakatu na jednym nośniku, bez wyłączności na cały slup. Lokalizacja: Warszawa śródmieście oraz przy głównych traktach komunikacyjnych w Warszawie. Koszt ekspozycji reklamy z drukiem. Czas trwania kampanii jeden miesiąc, możliwość realizowania kilku emisji w jednym czasie. Wybór lokalizacji i terminu dokonywany przez Zamawiającego z minimum 25 przedstawionych przez Wykonawcę propozycji. Nośnik podświetlany lub niepodświetlany. Ilość ekspozycji / emisji - 6, Ilość nośników w kampanii - 18 szt.
2. Plakat reklamowy o powierzchni min. 2 m2, wyeksponowany na słupie z trzema lub czterema powierzchniami ekspozycyjnymi chronionym przesłona plexi, szklaną lub wykonaną z innego przezroczystego materiału.
Ekspozycja 3 plakatów na jednym nośniku na wyłączność.
Lokalizacja: Warszawa śródmieście oraz przy głównych traktach komunikacyjnych w Warszawie.
Koszt ekspozycji reklamy z drukiem.
Czas trwania kampanii jeden miesiąc.
Wybór lokalizacji i terminu dokonywany przez Zamawiającego z minimum 15 przedstawionych przez Wykonawcę propozycji, przy czym propozycje nośników na kolejną kampanię nie mogą powielać poprzednich w więcej niż 50%.Ilość ekspozycji / emisji - 7, Ilość nośników w kampanii - 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 170955,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Reklama na całej powierzchni tylnej autobusów miejskich (tzw. Fullback).
Lokalizacja Warszawa.
Koszt ekspozycji reklamy z drukiem.
Czas trwania kampanii jeden miesiąc. Ilość ekspozycji / emisji - 1, Ilość nośników w kampanii - 80 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 59893,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Reklama na całej powierzchni tylnej autobusów miejskich (tzw. Fullback).
Lokalizacja Warszawa.
Koszt ekspozycji reklamy z drukiem.
Czas trwania kampanii jeden miesiąc. Ilość ekspozycji / emisji - 4, Ilość nośników w kampanii - 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 89840,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Billboard reklamowy o powierzchni minimum 12m2,
lokalizacja w 4-5 miastach z wymienionych: Warszawa, Łódź, Poznań, Katowice, Kraków, Trójmiasto, Białystok, Lublin, Wrocław.
Ekspozycja przy głównych traktach komunikacyjnych.
Koszt ekspozycji reklamy z drukiem.
Czas trwania kampanii jeden miesiąc.
Wybór lokalizacji i terminu dokonywany przez Zamawiającego z minimum 10 nośników przedstawionych przez Wykonawcę dla każdego z miast. Ilość ekspozycji / emisji - 3, Ilość nośników w kampanii - 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 91725,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plakat reklamowy na nośniku typu citylight zamieszczony na nowych, podświetlanych wiatach przystankowych.
Lokalizacja Warszawa i miasta powyżej 200 000 mieszkańców.
Koszt ekspozycji reklamy z drukiem.
Czas trwania kampanii jeden miesiąc.
Nośniki nie mogą być umieszczone obok siebie. Ilość ekspozycji / emisji - 2, Ilość nośników w kampanii - 40 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 87471,88 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plakat reklamowy na podświetlanym nośniku wolnostojącym o powierzchni min 2 m2.
Lokalizacja: 3-4 miasta powyżej 200 000 mieszkańców, śródmieście oraz przy głównych traktach komunikacyjnych.
Koszt ekspozycji reklamy z drukiem.
Czas trwania kampanii jeden miesiąc.
Możliwość realizowania kilku emisji w jednym czasie
Wybór lokalizacji i terminu dokonywany przez Zamawiającego z minimum 10 propozycji przedstawionych przez Wykonawcę dla każdego z miast.
Nośniki nie mogą być umieszczone obok siebie. Ilość ekspozycji / emisji - 4, Ilość nośników w kampanii - 40 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 100854,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty. W terminie przewidzianym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta odnośnie tej części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163098,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247562,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163098,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRŐER MEDIA Sp. z.o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017339030

7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163098,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93086,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93086,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Synergic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142482776

7.3.3) Ulica: ul. Tamka 16, lok. U4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-349

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93086,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93086,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93086,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Synergic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142482776

7.3.3) Ulica: ul. Tamka 16, lok. U4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-349

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93086,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88338,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114943,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88338,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRŐER MEDIA Sp. z.o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017339030

7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88338,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107551,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107551,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107551,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630933936

7.3.3) Ulica: ul. Czerska 8/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-732

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107551,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158620,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129888,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRŐER MEDIA Sp. z.o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017339030

7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129888,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przewiduje udzielenie do 15% zamówień na podobne usługi. Okoliczności, po których zostaną udzielone zamówienia uzupełniające:
- dodatkowe zapotrzebowanie na dany nośnik reklamowy w przypadku np. słabszej niż zakładana frekwencji widowni (potrzeba dodatkowej reklamy),
- zawieranie umów współpracy (partnerskich i patronackich) dotyczących objęcia przez partnera patronatu nad nową premiera w Teatrze,
- Zamówienie będzie spójne z tym, co zostało opisane w przedmiocie zamówienia do postepowania głównego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.