eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec KościelnyPrzebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.juchn-kosc.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/zamwienia_publiczne_powyzej_130_000_pln/zamowienia-publiczne-powyzej-130-000-zl.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76ec26a3-d27f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019825/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa integracji społeczności lokalnej w wyremontowanej świetlicy w Klewinowie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156974/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.2.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej
w Klewinowie.
2. Zakres wykonania przedmiotu umowy obejmuje: przebudowę i docieplenie stropu, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, docieplenie ścian zewnętrznych poddasza, wymianę szalówki drewnianej, docieplenie fundamentów wraz z wykonaniem hydroizolacji, remont więźby dachowej, przebudowa sufitów, przebudowa ścian wewnętrznych, rozbiórkę podłogi na gruncie i wykonanie nowej podłogi na gruncie wraz z ociepleniem, przebudowę pomieszczenia WC wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wymianą drzwi na prawie o szerokości min 90cm w świetle po otwarciu, montaż nowej kompaktowej miski WC dostosowanej dla osób niepełnosprawnych z zachowaniem wymaganych odległości i systemowymi poręczami odchylanymi wykonanymi ze stali nierdzewnej, montaż nowej umywalki wiszącej z baterią stojącą dostosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z poręczami systemowymi ze stali nierdzewnej, montaż nowego pisuaru męskiego, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż oraz ponowny montaż drzwi wewnętrznych a w przypadku ich uszkodzenia podczas demontażu wymianę na nowe identyczne, demontaż oraz ponowny montaż po sprawdzeniu prawidłowości działania i szczelności wraz z zastosowaniem nowego osprzętu
(tj. wieszaki, śruby, uszczelki, wężyki itp.) pojemnościowego podgrzewacza wody a w przypadku jego uszkodzenia podczas demontażu wymianę na nowy o parametrach nie niższych niż zdemontowany, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła
i rozprowadzeniem świeżego i zużytego powietrza, montaż nowych odpowiednich nawiewnych
i wywiewnych anemostatów, wykonanie czerpni powietrza w ścianie szczytowej na poddaszu zakończonej ażurową kratką wentylacyjną zabezpieczoną przed owadami wykonaną ze stali ocynkowanej pomalowanej proszkowo w kolorze obróbek blacharskich i poszycia dachu, dostawa
i montaż nasad kominowych, dostawa i montaż rekuperatora o min. V=500m3 zasilanego 230V/50Hz wraz z regulatorem sterującym umieszczonym w pomieszczeniu technicznym 1/3
(pom. gospodarcze), wykonanie instalacji wod.-kan. w pomieszczeniu ¼ wraz z montażem nowego zlewozmywaka, montaż drewnianych systemowych ocieplanych schodów strychowych wykonanych w klasie NRO o współczynniku przenikalności cieplnej Umax nie gorszym niż Umax=0,68W/m2K
o wymiarach skrzyni 60x120cm zamontowanych na wspornikach montowanych do belek stropowych, rozbiórkę ogrodzenia na długości elewacji frontowej budynku, wykonanie nowej sceny w miejscu istniejącej, budowę nowego ogrodzenia panelowego w rozwiązaniu systemowym, remont schodów wraz z montażem nowej okładziny zewnętrznej, wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej przy schodach zewnętrznych oraz pochylni dla niepełnosprawnych, budowę pochylni terenowej dla osób niepełnosprawnych, utwardzenie terenu z kostki betonowej gr. 6cm przed budynkiem w części frontowej, wymianę opaski wokół budynku i wykonanie nowej z kostki betonowej gr. 6cm, utwardzenie terenu kostką betonową gr. 8cm, zagospodarowanie terenu oraz powierzchni biologicznie czynnej, montaż stojaka na rowery, utwardzenie skarpy, wymianę ogrodzenia, zabezpieczenie kominka przed użytkowaniem, rozbiórkę pieca kaflowego i zamurowanie wlotów kanałów dymowych, wykonania instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynkowanych, wykonania kanalizacji sanitarnej z rur PVC, wykonanie instalacji elektrycznych budynku tj. rozdzielnica główna, wewnętrzne linie zasilające, instalacja zasilania mat grzewczych, instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego oraz ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja ochrony przeciwporażeniowej, instalacja odgromowa, instalacja ochrony przeciwpożarowej, instalację centrali telefonicznej. Protokolarne przejęcie od inwestora placu budowy wraz z uzbrojeniem terenu, wykonawczej dokumentacji technicznej oraz dziennika budowy, ogrodzenie terenu wraz
z oznakowaniem tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi w tym wykonanie tablicy informacyjnej, rozmieszczeniem sprzętu budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

98395000-8 - Usługi ślusarskie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1088550 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BUDOPAR Andrzej Parfieniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420103028

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.