Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156974/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00160160/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00185848/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.juchn-kosc.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/zamwienia_publiczne_powyzej_130_000_pln/zamowienia-publiczne-powyzej-130-000-zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76ec26a3-d27f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019825/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa integracji społeczności lokalnej w wyremontowanej świetlicy w Klewinowie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.2.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej
w Klewinowie.
2. Zakres wykonania przedmiotu umowy obejmuje: przebudowę i docieplenie stropu, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, docieplenie ścian zewnętrznych poddasza, wymianę szalówki drewnianej, docieplenie fundamentów wraz z wykonaniem hydroizolacji, remont więźby dachowej, przebudowa sufitów, przebudowa ścian wewnętrznych, rozbiórkę podłogi na gruncie i wykonanie nowej podłogi na gruncie wraz z ociepleniem, przebudowę pomieszczenia WC wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wymianą drzwi na prawie o szerokości min 90cm w świetle po otwarciu, montaż nowej kompaktowej miski WC dostosowanej dla osób niepełnosprawnych z zachowaniem wymaganych odległości i systemowymi poręczami odchylanymi wykonanymi ze stali nierdzewnej, montaż nowej umywalki wiszącej z baterią stojącą dostosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z poręczami systemowymi ze stali nierdzewnej, montaż nowego pisuaru męskiego, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż oraz ponowny montaż drzwi wewnętrznych a w przypadku ich uszkodzenia podczas demontażu wymianę na nowe identyczne, demontaż oraz ponowny montaż po sprawdzeniu prawidłowości działania i szczelności wraz z zastosowaniem nowego osprzętu
(tj. wieszaki, śruby, uszczelki, wężyki itp.) pojemnościowego podgrzewacza wody a w przypadku jego uszkodzenia podczas demontażu wymianę na nowy o parametrach nie niższych niż zdemontowany, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła
i rozprowadzeniem świeżego i zużytego powietrza, montaż nowych odpowiednich nawiewnych
i wywiewnych anemostatów, wykonanie czerpni powietrza w ścianie szczytowej na poddaszu zakończonej ażurową kratką wentylacyjną zabezpieczoną przed owadami wykonaną ze stali ocynkowanej pomalowanej proszkowo w kolorze obróbek blacharskich i poszycia dachu, dostawa
i montaż nasad kominowych, dostawa i montaż rekuperatora o min. V=500m3 zasilanego 230V/50Hz wraz z regulatorem sterującym umieszczonym w pomieszczeniu technicznym 1/3
(pom. gospodarcze), wykonanie instalacji wod.-kan. w pomieszczeniu ¼ wraz z montażem nowego zlewozmywaka, montaż drewnianych systemowych ocieplanych schodów strychowych wykonanych w klasie NRO o współczynniku przenikalności cieplnej Umax nie gorszym niż Umax=0,68W/m2K
o wymiarach skrzyni 60x120cm zamontowanych na wspornikach montowanych do belek stropowych, rozbiórkę ogrodzenia na długości elewacji frontowej budynku, wykonanie nowej sceny w miejscu istniejącej, budowę nowego ogrodzenia panelowego w rozwiązaniu systemowym, remont schodów wraz z montażem nowej okładziny zewnętrznej, wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej przy schodach zewnętrznych oraz pochylni dla niepełnosprawnych, budowę pochylni terenowej dla osób niepełnosprawnych, utwardzenie terenu z kostki betonowej gr. 6cm przed budynkiem w części frontowej, wymianę opaski wokół budynku i wykonanie nowej z kostki betonowej gr. 6cm, utwardzenie terenu kostką betonową gr. 8cm, zagospodarowanie terenu oraz powierzchni biologicznie czynnej, montaż stojaka na rowery, utwardzenie skarpy, wymianę ogrodzenia, zabezpieczenie kominka przed użytkowaniem, rozbiórkę pieca kaflowego i zamurowanie wlotów kanałów dymowych, wykonania instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynkowanych, wykonania kanalizacji sanitarnej z rur PVC, wykonanie instalacji elektrycznych budynku tj. rozdzielnica główna, wewnętrzne linie zasilające, instalacja zasilania mat grzewczych, instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego oraz ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja ochrony przeciwporażeniowej, instalacja odgromowa, instalacja ochrony przeciwpożarowej, instalację centrali telefonicznej. Protokolarne przejęcie od inwestora placu budowy wraz z uzbrojeniem terenu, wykonawczej dokumentacji technicznej oraz dziennika budowy, ogrodzenie terenu wraz
z oznakowaniem tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi w tym wykonanie tablicy informacyjnej, rozmieszczeniem sprzętu budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
98395000-8 - Usługi ślusarskie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1088550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BUDOPAR Andrzej Parfieniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420103028
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI JUCHNOWIEC KOŚCIELNY
- Usługa nadzoru budowlanego przy realizacji grantu dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
- Modernizacja 6 strefowych przepompowni ścieków na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny.
więcej: przetargi JUCHNOWIEC KOŚCIELNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NIWELOWANIE SKUTKÓW DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ POPRZEZ ADAPTACJĘ TERENU POPRZEMYSŁOWEGO W MIEŚCIE KALETY LEŚNYM ZAKĄTKU ŚLĄSKA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słomniki, ul. Krakowska i Majora Hubala, Gmina Słomniki
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.