eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zagospodarowanie zielenią pasów drogowych miasta Zgierza.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie zielenią pasów drogowych miasta Zgierza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie zielenią pasów drogowych miasta Zgierza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f22efa6-f39a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067291/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zagospodarowanie zielenią pasów drogowych miasta Zgierza .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223726/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZM.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie trzech terenów zielonych w zlokalizowanych w pasie drogowym ulicy Alei Armii Krajowej w Zgierzu. Zakres prac obejmuje urządzenie przestrzeni miejskiej zlokalizowanej wzdłuż głównej arterii miasta ulicy Alei Armii Krajowej w Zgierzu. Aby podkreślić rangę tej przestrzeni w projekcie uwzględniono wprowadzenie dużej powierzchni rabat formując nasadzenia w swobodne linie oraz fale podkreślając zetknięcie się zwartej tkanki miejskiej z tętniącą życiem, dziką roślinnością. Zastosowano tu krzewy i byliny z dużą zmiennością sezonową z zachowaniem kolorów dominujących w różu, fiolecie oraz bieli. Ponadto duża ilość bylin to rośliny miododajne przyjazne ptakom i owadom. Zastosowanie części roślin zimozielonych oraz traw zapewnia atrakcyjny wygląd nasadzeń także zimą. W wyniku projektowanych zmian znacznie zwiększy się masa biologiczna terenu poprzez dodanie projektowanych krzewów i bylin. Stosunkowo duża ilość projektowanych gatunków wpłynie korzystnie na bioróżnorodność terenu.
Rabata nr I: Nasadzenia – prace obejmują przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wykonanie nasadzeń zgodnie z załączonym projektem. Zakres prac obejmuje zdjęcie warstwy zadarniającej wraz z wywozem, nawiezieniem ziemi urodzajnej, nasadzeniu traw i bylin. Powierzchnia rabat: 140 m2. Rabata nr II: Nasadzenia – prace obejmują przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wykonanie nasadzeń, zgodnie z załączonym projektem. Zakres prac obejmuje zdjęcie warstwy zadarniającej wraz z wywozem, nawiezieniem ziemi urodzajnej, nasadzeniu drzew, krzewów i bylin wraz z rozłożeniem kory. Powierzchnia rabaty: 800 m2. Rabata nr III: Nasadzenia – prace obejmują przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wykonanie nasadzeń, zgodnie z załączonym projektem.
Zakres prac obejmuje zdjęcie warstwy zadarniającej wraz z wywozem, nawiezieniem ziemi urodzajnej, nasadzeniu drzew, krzewów i bylin wraz z rozłożeniem kory. Powierzchnia rabaty: 1300 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę materiału roślinnego:krzewy i drzewa, byliny/trawy,
UWAGA: W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ cena jedynej oferty złożonej
w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 992044,80

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.