eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica"Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy"



Og³oszenie z dnia 2025-05-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1091602

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1960cf4-67b4-43a5-9d84-d7462a99a04f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00240041

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 „Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00180860

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-62/IV/25 (WPI.271.23.2025)

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 145780,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy”
2. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi± poni¿sze dokumenty:
1) dokumentacja projektowa opracowana przez firmê BUILDING CONSTRUCTION mgr in¿. Irena Dani³owicz-Wrona ul. Pañska 2A/14, 58-100 ¦widnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy, Specyfikacjê Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Ekspertyza Techniczna, Przedmiar Robót. Pozwolenie na budowê nr 98/2025 z dnia 06.02.2025 r.

Dokumentacja w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Przetargów i Inwestycji Miejskich – pok.109.

Uwaga !

Je¿eli dokumentacja projektowa wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.


3. Zakres prac koniecznych do realizacji przedmiotu umowy:
- kotwienie ¶cian,
- roboty murarskie,
- tynkowanie,
- roboty malarskie,
- termoizolacja ze styropianu i p³yt XPS,
4. Wykonawca, z którym Zamawiaj±cy podpisze umowê o udzielenie zamówienia publicznego, dostarczy do 7 dni po podpisaniu umowy Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy opracowany metod± kalkulacji szczegó³owej zgodnie z Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (t.j. Dz. U. 2021, poz. 2454). Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, przedmiotowy kosztorys bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia w przypadku odst±pienia od umowy, bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania „robót zaniechanych” i „dodatkowych robót budowlanych” wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art 455 ustawy PZP.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w niniejszym rozdziale.
6. W przypadku rezygnacji z wykonywania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej ("robót zaniechanych"), o których mowa § 13 ust. 8 wzoru umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ) sposób obliczenia warto¶ci tych robót zostanie wyliczony w nastêpuj±cy sposób:
a) w przypadku odst±pienia od ca³ego elementu robót okre¶lonego w kosztorysie ofertowym, nast±pi odliczenie warto¶ci tego elementu od ogólnej warto¶ci przedmiotu zamówienia;
b) w przypadku odst±pienia od czê¶ci robót z danego elementu okre¶lonego w kosztorysie ofertowym, obliczenie wykonanej czê¶ci tego elementu nast±pi na podstawie protoko³u konieczno¶ci.
Obliczenie nale¿nego wynagrodzenia bêdzie odbywaæ siê w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia:
- ceny jednostkowe robót zostan± przyjête z zeszytów SEKOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania, a ilo¶ci wykonanych robót z dokonanego obmiaru.
- Podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± normy zawarte w przedmiarach, a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje Katalogów Nak³adów Rzeczowych (KNR), a nastêpnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiaj±cego.
Nie mo¿e to spowodowaæ obni¿enia warto¶ci ¶wiadczenia Wykonawcy o wiêcej ni¿ 40%.

7. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, ze szczególnym uwzglêdnieniem przeznaczenia obiektu, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowê.
2) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami w szczególno¶ci techniczno – budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi w protokole przekazania placu budowy zaleceniami przedstawicieli Zamawiaj±cego.
3) Zapewnienia sprawowania kierownictwa budowy przez osobê, posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalno¶ci, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
4) Zapewnienia w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ.
5) Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppo¿. oraz przepisów o ochronie ¶rodowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach sk³adowania materia³ów, zgodnie z przepisami i dokumentacj± projektow± oraz zapewnienie nale¿ytego porz±dku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych. Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ³adu i porz±dku, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechania, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy.
6) Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia.
7) Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
8) Bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz ich unieszkodliwienie, o ile bêdzie to konieczne. Z³om uzyskany w trakcie rozbiórki Wykonawca robót zobowi±zany jest oddaæ do skupu z³omu, pobraæ dokument PZ wystawiony na Gminê Miasto ¦widnica i przekazaæ Zamawiaj±cemu.
9) Zapewnienia obs³ugi geodezyjnej (m.in. obs³uga w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowi±cych przedmiot zamówienia przedstawiona w wersji papierowej jak równie¿ elektronicznej).
10) We w³asnym zakresie i na w³asny koszt zrealizowaæ tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty oznakowania, organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót i uzyskania zgody na zajêcie pasa drogowego.
11) Przed przyst±pieniem do wykonywania robót Wykonawca wykona dokumentacjê fotograficzn± i inwentaryzacjê terenu inwestycji oraz terenów s±siednich celem oddalenia ewentualnych roszczeñ dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami.– je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do naprawy uszkodzeñ na w³asny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeñ ze strony w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego usuwania w sposób docelowy, uszkodzeñ i awarii spowodowanych przez Wykonawcê, co nie podlega odrêbnej zap³acie i nie jest wliczone w cenê kontraktow±.
12) Zabezpieczenia znaków geodezyjnych przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzenia ich na w³asny koszt.
13) Uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem.
14) Niezw³oczne zawiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót.
15) Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych min. raz w tygodniu z udzia³em Zamawiaj±cego.
16) Przestrzegania warunków instytucji opiniuj±cych projekt.
(...) zgodnie z SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Ró¿ne specjalne roboty budowlane

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego P-62/IV/25 w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji na zadanie pn. „Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy” - prowadzone w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. tj. „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie
Zamawiaj±cy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jw. wyznaczy³ termin sk³adania ofert do dnia 25.04.2025 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiaj±cego wp³ynê³y 2 oferty tj.

Lp. Nazwa (firma) Wykonawcy Adres Wykonawcy Cena (z³)
1. Kapibara Mateusz MA£YJUREK Sp. K. 44-190 Knurów,
ul. Floriana 7 408 526,56
2. Zak³ad Ogólnobudowlany
MIAR-BUD Ryszard Miara 58-304 Wa³brzych,
ul. Dubois 46 194 407,62
Cena najkorzystniejszej oferty (194 407,62 z³) przekroczy³a kwotê, jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia (160 000,00 z³), a Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty.
Maj±c powy¿sze na wzglêdzie uznaæ nale¿y, i¿ zachodzi przes³anka uniewa¿nienia postêpowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 194407,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 408526,56 PLN

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.