Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00212460/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SZREŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146337321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budzyn 12
1.5.2.) Miejscowość: Szreńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236534019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zposzrensk@szrensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zposzrensk.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a11a2999-3b5b-4a0b-b5c0-b48e954062fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Placówek Oswiatowych w Szreńsku
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a11a2999-3b5b-4a0b-b5c0-b48e954062fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086158/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 108481,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 – Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich – średnio 2 razy w tygodniu;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1
do SWZ stanowiącym integralną część niniejszej SWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz szacowaną ilość.
3. W przypadku gdyby w niniejszej SWZ i jej załącznikach Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów
lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić
do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców
lub produktów należy to traktować wyłącznie, jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się
na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spożywcze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone przez Zamawiającego lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone
do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane artykuły równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie zmiany gramatury zamawianych towarów.
5. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6. Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie, pocztą elektroniczną, podając nazwy artykułów i ich ilości oraz termin dostawy.
7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie – wg zapotrzebowania Zamawiającego
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 8:00.
8. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu.
9. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu
i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
10. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości artykułów należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów.
Faktyczna ilość zamawianych artykułów spożywczych zależna będzie
od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (ilość wydawanych posiłków).
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
11. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad.
12. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście podczas odbioru na podstawie sporządzonego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15221000-3 - Ryby mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 75162,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – Dostawa pieczywa – średnio 3 razy w tygodniu;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1
do SWZ stanowiącym integralną część niniejszej SWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz szacowaną ilość.
3. W przypadku gdyby w niniejszej SWZ i jej załącznikach Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów
lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić
do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców
lub produktów należy to traktować wyłącznie, jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się
na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spożywcze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone przez Zamawiającego lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone
do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane artykuły równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie zmiany gramatury zamawianych towarów.
5. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6. Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie, pocztą elektroniczną, podając nazwy artykułów i ich ilości oraz termin dostawy.
7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie – wg zapotrzebowania Zamawiającego
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 8:00.
8. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu.
9. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu
i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
10. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości artykułów należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów.
Faktyczna ilość zamawianych artykułów spożywczych zależna będzie
od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (ilość wydawanych posiłków).
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
11. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad.
12. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście podczas odbioru na podstawie sporządzonego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 6218,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – Dostawa warzyw i owoców – średnio 2 razy w tygodniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1
do SWZ stanowiącym integralną część niniejszej SWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz szacowaną ilość.
3. W przypadku gdyby w niniejszej SWZ i jej załącznikach Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów
lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić
do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców
lub produktów należy to traktować wyłącznie, jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się
na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spożywcze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone przez Zamawiającego lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone
do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane artykuły równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie zmiany gramatury zamawianych towarów.
5. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6. Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie, pocztą elektroniczną, podając nazwy artykułów i ich ilości oraz termin dostawy.
7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie – wg zapotrzebowania Zamawiającego
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 8:00.
8. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu.
9. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu
i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
10. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości artykułów należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów.
Faktyczna ilość zamawianych artykułów spożywczych zależna będzie
od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (ilość wydawanych posiłków).
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
11. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad.
12. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście podczas odbioru na podstawie sporządzonego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 27100,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61362,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61362,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JEDYNKA Sklep spożywczo-przemysłowy Michał Tuchciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528113770
7.3.3) Ulica: Wikariacka 7B
7.3.4) Miejscowość: Szreńsk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-550
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JEDYNKA Sklep spożywczo- przemysłowy Michał Tuchciński
jakie przetargi wygrała firma
JEDYNKA Sklep spożywczo- przemysłowy Michał Tuchciński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61362,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6362,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6362,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JEDYNKA Sklep spożywczo-przemysłowy Michał Tuchciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528113770
7.3.3) Ulica: Wikariacka 7B
7.3.4) Miejscowość: Szreńsk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-550
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JEDYNKA Sklep spożywczo- przemysłowy Michał Tuchciński
jakie przetargi wygrała firma
JEDYNKA Sklep spożywczo- przemysłowy Michał Tuchciński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6362,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36835,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36835,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JEDYNKA Sklep-spożywczo-przemysłowy Michał Tuchciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528113770
7.3.3) Ulica: Wikariacka 7B
7.3.4) Miejscowość: Szreńsk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-550
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JEDYNKA Sklep spożywczo- przemysłowy Michał Tuchciński
jakie przetargi wygrała firma
JEDYNKA Sklep spożywczo- przemysłowy Michał Tuchciński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36835,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części - 2 półrocze 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa produktów suchych oraz pieczywa dla SPZZOZ w Gryficach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.