Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140943/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja 10 -dn. psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci
z rod. pieczy zast. w wieku 6 - 12 lat – uczestników projektu „Rodzina-wspierajmy” współfinansowanego z E F S w ramach R P O Woj. Łódz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472074688
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6 A
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 719 09 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr-rz@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-zgierz.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d69196a2-c796-11ec-b879-9a86e5ac39461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja 10 -dn. psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieciz rod. pieczy zast. w wieku 6 - 12 lat – uczestników projektu „Rodzina-wspierajmy” współfinansowanego z E F S w ramach R P O Woj. Łódz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d69196a2-c796-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041979/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja 10-dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 6 - 12 lat – uczestników projektu „Rodzina – wspierajmy"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rodzina-wspierajmy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140943/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 69560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch edycji 10-dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 6 - 12 lat – uczestników projektu „Rodzina – wspierajmy” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Liczba uczestników: - łączna liczba uczestników: 40 osób w tym:
I edycja -20 osób, II edycja - 20 osób Grupa 1, Grupa 2).
Termin: od 15.07.2022 r. do 15.08.2022 r.
Miejsce: teren województwa łódzkiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-351-89-93
7.3.3) Ulica: Siemiradzkiego 11A/2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-28 do 2022-08-15INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 5135 E w miejscowości Łobódź - Sanie"
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgierzu"
- Wykonanie robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych 9 budynków komunalnych w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych (...)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH - OPRAW
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu ,,Eksperci branży informatycznej"
- Usługa naprawy pojazdów specjalnych do transportu żywności, wody typu chłodnia, izoterma, autocysterna.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych i kursu spawania TIG dla uczniów z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Kurzętnik- etap I"
- Dostawa agregatu prądotwórczego dla potrzeb hydroforni w Krężnicy Jarej, gm. Niedrzwica Duża
- Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.