eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Remont dróg gminnych w miejscowości Przemków obejmujący część ul. Ks. Jana Skiby, ul. Ratuszową i ul. Krótką.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowości Przemków obejmujący część ul. Ks. Jana Skiby, ul. Ratuszową i ul. Krótką.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Przemków

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (76) 83 19 210

1.5.8.) Numer faksu: (76) 83 19 208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.info@przemkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://przemkow.pl/category/zamowienia-i-przetargi/130-tys-zl-i-powyzej/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w miejscowości Przemków obejmujący część ul. Ks. Jana Skiby, ul. Ratuszową i ul. Krótką.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfeb740f-147d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007819/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ulic: Krótkiej, Ratuszowej i części ul. Skiby

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178640/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159847,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont dróg gminnych w miejscowości Przemków, obejmujący część ul. Ks. Jana Skiby, ul. Ratuszową i ul. Krótką”.
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników i pasa jezdnego części ul. Ks. J. Skiby w zakresie od posesji nr 20 przy ul. Plac Wolności do posesji nr 4, oraz remont nawierzchni pasa jezdnego ul. Ratuszowej od posesji nr 1, 2, 3, 4, 5 do skrzyżowania z ul. Plac Wolności i ul. Krótkiej od nr 2 do nr 7 przy ul. Głogowskiej w Przemkowie.

Zakres prac obejmujący część ul. Ks. J. Skiby dz. nr 619; tj.

1. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni chodników,
- rozebranie krawężników i obrzeży,
- rozebranie podbudowy,
- frezowanie nawierzchni asfaltowych,
2. Krawężniki i obrzeża
- osadzenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
3. Chodniki i tereny utwardzone
- wyrównanie istniejącej podbudowy,
- uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej,
4. Droga i tereny utwardzone
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (wjazdy na posesje),
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów,
5. Wywóz i utylizacja odpadów
- wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki

Zakres prac obejmujący ul. Ratuszową dz. nr 706/2;705;703; tj.

1. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni ze starych płytek chodnikowych,
- rozebranie krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi,
2. Krawężniki i obrzeża
- obsadzenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
3. Droga i tereny utwardzone
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni asfaltowych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych,
- regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych, i gazowych,
4. Wywóz i utylizacja odpadów
- wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki w miejsce składowania wskazane przez inwestora.

Zakres prac obejmujący ul. Krótką dz. nr 736; tj.

1. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wys. 18cm,
- rozbiórka podbudowy,
- rozebranie starej podbudowy,
2. Droga i tereny utwardzone
- osadzenie krawężników kamiennych na ławie betonowej z oporem,
- mechaniczne zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym,
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wys. 18cm,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów wodociągowo-gazowych,
3. Wywóz i utylizacja odpadów
- wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki.

Uwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa, przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322757,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322757,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322757,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Zygmunt Jaremowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931192720

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322757,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w następujących terminach:
1) rozpoczęcie: w dniu protokolarnego przekazania placu budowy,
2) zakończenie zadania: 2 miesiące od dnia protokolarnego przekazania placu budowy nie później jednak niż do dnia 18 listopada 2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.