eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 25/26

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-833

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@archeologia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumarcheologiczne_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dfe1d03-f001-4fa4-ab46-d21f0192cd35

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078625/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modenizacja pomieszczeń przyziemia i ich adaptacja na magazyn zbiorów archeologicznych - Wejherowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168075

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1040000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie. Nieruchomość położona na terenie działki nr 190/28, obręb 01.
3.2. Planowana inwestycja obejmuje następujące roboty:
a) Roboty rozbiórkowe.
b) Roboty murarskie.
c) Wykonanie nowych posadzek (uwaga: zaleca się aby wszystkie podłogi po wykonaniu nowych posadzek były na jednym poziomie, co może wpłynąć na wysokość poszczególnych warstw podłogi).
d) Zasypanie, zaizolowanie i wykończenie odpływów liniowych.
e) Naprawa istniejących zapraw tynkarskich na ścianach, słupach, sufitach i podciągach,
f) Malowanie ścian, słupów, sufitów i podciągów.
g) Na klatce schodowej malowanie ścian, naprawę zapraw tynkarskich oraz malowanie balustrad, pochwytów i stalowej kraty (ściany) na parterze oraz tynkowanie i malowanie skutego narożnika przy drzwiach na parterze; uwaga: remont klatki schodowej - pomieszczenia 1.1 i 1.9, w tym naprawa stopni betonowych i ich malowanie, malowanie ścian, sufitów i schodów od dołu, oraz krat wydzielających klatkę oraz balustrad schodowych.
h) Wykończenie (od wewnątrz) zamurowanych otworów w przegrodach zewnętrznych; (zamurowanie wg odrębnego opracowania).
i) Ułożenie pytek ceramicznych na ścianach (pomieszczenia mokre); uwaga: wykonanie okładzin ściennych z płytek obejmuje także pomieszczenia 1.5, 1.6 1.7 i 1.8.
j) Montaż systemowych, ażurowych ścian magazynowych.
k) Wymiana stolarki drzwiowej; uwaga: drzwi D4 zamykające klatkę schodową należy wykonać jako antywłamaniowe klasy RC4.
l) Wykonanie miejsca do ładowania wózka widłowego.
m) Montaż magazynowych regałów przesuwnych, regałów półkowych oraz innych elementów wyposażenia.
3.3. W kondygnacji przyziemia znajdują się obiekty kamienne należące do Zamawiającego. Roboty w tej części budynku będą prowadzone przez Wykonawcę z uwzględnieniem ich obecności w tym miejscu. Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania robót posadzkarskich do starannego przeniesienia oraz zabezpieczenia przed zniszczeniem na czas realizacji robót obiektów kamiennych. Każdorazowe przenoszenie materiałów w ramach prowadzonych etapów prac w obrębie posadzki odbędzie się w obecności przedstawiciela Muzeum Archeologicznego w Gdańsku wyznaczonego przez Zamawiającego.
3.4. Wymagania dotyczące regałów (przesuwnych i zwykłych) zostały określone w dokumentacji postępowania. Dodatkowe wymagania:
 Długość użytkowa regału przesuwnego to 360 cm, ok. 20 cm należy przyjąć na panel frontowy i kierownicę, co daje długość całkowitą regału 380 cm.
 W regałach „półkowych” - półki muszą być regulowane (dopasowanie wysokości półki do potrzeby użytkownika).
 W regałach „półkowych” - cała długość półki o długości 120 cm musi być użytkowa, tzn. pionowe elementy konstrukcyjne regału nie mogą pomniejszać tej długości i wpływać na ograniczenie w użytkowaniu danej półki.
 Minimalne obciążenie na półkę: 100 kg/mb – dla regałów przesuwnych.
 W regałach półkowych należy przyjąć minimalną dopuszczalną nośność półek: 120 kg na półkę.
 W pomieszczeniu 1.2.3 (magazyn 5) przy planowaniu montażu regałów „półkowych” należy uwzględnić ich przeznaczenie – miejsce przechowywania ww. obiektów kamiennych oraz innej kamieniarki. Należy przyjąć maksymalne dopuszczalne obciążenie 200 kg/półkę.
 Każdy regał ma być zaopatrzony w tabliczkę określającą jego numer, z miejscem na umieszczenie informacji o zawartości danych półek.
 Każda półka musi mieć oznaczenie nośności oraz miejsce na opis.
 Atest Higieniczny.
 Świadectwo Bezpieczeństwa Pracy.
 Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień PN-EN 13501-1+A1:2010.
 Certyfikat Zgodności na zgodność z normami: PN-M-78320:1978, PN-M-78321:1988, PN-EN 15095+A1:2012.
 Badania statyczne regałów oraz ich poszczególnych elementów.
 Gwarancja 3 lata.
 Instrukcja obsługi regałów w 2 egzemplarzach (drukowane na tworzywie w formacie A4 lub A3) mocowana w pomieszczeniu.
3.5. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, dlatego sposób prowadzenia robót musi zapewniać bezpieczeństwo mienia oraz osób przebywających na terenie obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób, który będzie jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Muzeum, przy zachowaniu przepisów BHP. Po stronie wykonawcy leży organizacja zaplecza budowy.
3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

39131100-0 - Regały archiwalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1277927,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1277927,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Frontex Tomasz Dyczyj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881834801

7.3.3) Ulica: Os. Kaszubskie 19/89

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1277927,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.