Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00168075/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00186108/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25/26
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-833
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@archeologia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumarcheologiczne_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dfe1d03-f001-4fa4-ab46-d21f0192cd35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modenizacja pomieszczeń przyziemia i ich adaptacja na magazyn zbiorów archeologicznych - Wejherowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1040000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie. Nieruchomość położona na terenie działki nr 190/28, obręb 01.
3.2. Planowana inwestycja obejmuje następujące roboty:
a) Roboty rozbiórkowe.
b) Roboty murarskie.
c) Wykonanie nowych posadzek (uwaga: zaleca się aby wszystkie podłogi po wykonaniu nowych posadzek były na jednym poziomie, co może wpłynąć na wysokość poszczególnych warstw podłogi).
d) Zasypanie, zaizolowanie i wykończenie odpływów liniowych.
e) Naprawa istniejących zapraw tynkarskich na ścianach, słupach, sufitach i podciągach,
f) Malowanie ścian, słupów, sufitów i podciągów.
g) Na klatce schodowej malowanie ścian, naprawę zapraw tynkarskich oraz malowanie balustrad, pochwytów i stalowej kraty (ściany) na parterze oraz tynkowanie i malowanie skutego narożnika przy drzwiach na parterze; uwaga: remont klatki schodowej - pomieszczenia 1.1 i 1.9, w tym naprawa stopni betonowych i ich malowanie, malowanie ścian, sufitów i schodów od dołu, oraz krat wydzielających klatkę oraz balustrad schodowych.
h) Wykończenie (od wewnątrz) zamurowanych otworów w przegrodach zewnętrznych; (zamurowanie wg odrębnego opracowania).
i) Ułożenie pytek ceramicznych na ścianach (pomieszczenia mokre); uwaga: wykonanie okładzin ściennych z płytek obejmuje także pomieszczenia 1.5, 1.6 1.7 i 1.8.
j) Montaż systemowych, ażurowych ścian magazynowych.
k) Wymiana stolarki drzwiowej; uwaga: drzwi D4 zamykające klatkę schodową należy wykonać jako antywłamaniowe klasy RC4.
l) Wykonanie miejsca do ładowania wózka widłowego.
m) Montaż magazynowych regałów przesuwnych, regałów półkowych oraz innych elementów wyposażenia.
3.3. W kondygnacji przyziemia znajdują się obiekty kamienne należące do Zamawiającego. Roboty w tej części budynku będą prowadzone przez Wykonawcę z uwzględnieniem ich obecności w tym miejscu. Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania robót posadzkarskich do starannego przeniesienia oraz zabezpieczenia przed zniszczeniem na czas realizacji robót obiektów kamiennych. Każdorazowe przenoszenie materiałów w ramach prowadzonych etapów prac w obrębie posadzki odbędzie się w obecności przedstawiciela Muzeum Archeologicznego w Gdańsku wyznaczonego przez Zamawiającego.
3.4. Wymagania dotyczące regałów (przesuwnych i zwykłych) zostały określone w dokumentacji postępowania. Dodatkowe wymagania:
Długość użytkowa regału przesuwnego to 360 cm, ok. 20 cm należy przyjąć na panel frontowy i kierownicę, co daje długość całkowitą regału 380 cm.
W regałach „półkowych” - półki muszą być regulowane (dopasowanie wysokości półki do potrzeby użytkownika).
W regałach „półkowych” - cała długość półki o długości 120 cm musi być użytkowa, tzn. pionowe elementy konstrukcyjne regału nie mogą pomniejszać tej długości i wpływać na ograniczenie w użytkowaniu danej półki.
Minimalne obciążenie na półkę: 100 kg/mb – dla regałów przesuwnych.
W regałach półkowych należy przyjąć minimalną dopuszczalną nośność półek: 120 kg na półkę.
W pomieszczeniu 1.2.3 (magazyn 5) przy planowaniu montażu regałów „półkowych” należy uwzględnić ich przeznaczenie – miejsce przechowywania ww. obiektów kamiennych oraz innej kamieniarki. Należy przyjąć maksymalne dopuszczalne obciążenie 200 kg/półkę.
Każdy regał ma być zaopatrzony w tabliczkę określającą jego numer, z miejscem na umieszczenie informacji o zawartości danych półek.
Każda półka musi mieć oznaczenie nośności oraz miejsce na opis.
Atest Higieniczny.
Świadectwo Bezpieczeństwa Pracy.
Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień PN-EN 13501-1+A1:2010.
Certyfikat Zgodności na zgodność z normami: PN-M-78320:1978, PN-M-78321:1988, PN-EN 15095+A1:2012.
Badania statyczne regałów oraz ich poszczególnych elementów.
Gwarancja 3 lata.
Instrukcja obsługi regałów w 2 egzemplarzach (drukowane na tworzywie w formacie A4 lub A3) mocowana w pomieszczeniu.
3.5. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, dlatego sposób prowadzenia robót musi zapewniać bezpieczeństwo mienia oraz osób przebywających na terenie obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób, który będzie jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Muzeum, przy zachowaniu przepisów BHP. Po stronie wykonawcy leży organizacja zaplecza budowy.
3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
39131100-0 - Regały archiwalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1277927,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1277927,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Frontex Tomasz Dyczyj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881834801
7.3.3) Ulica: Os. Kaszubskie 19/89
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FRONTEX" TOMASZ DYCZYJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FRONTEX" TOMASZ DYCZYJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1277927,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne"
- "Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek)"
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Przebudowa mostu drogowego nad Kanałem Raduni w ciągu ul. Elżbietańskiej" w ramach zadania pn. Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych
- Remont silników Scania DI 1643 M prawa burta (nr silnika 1070397) i lewa burta (nr silnika 1046985) z jednostki pływającej typu IC 16 M III o numerze burtowym SG-214.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynków mieszkalnych w miejscowości Gościno
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Zakup i montaż windy zewnętrznej budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont i aranżacja Sali Rycerskiej w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kąkolówce
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.