Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180369/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c1e4c4-dd14-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w podziale na 12 częścin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569105,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 1 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Krosno Odrzańskie
i w m. Szklarka;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG.2. Usługą objęte są:
Część 2 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 3 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Sulechów i m. Mozów;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 4 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Czerwieńsk
i w m. Zielona Góra;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 5 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Krosno Odrzańskie
i w m. Szklarka;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 93495,93 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 6 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 7 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Sulechów
i m. Mozów;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 8 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Czerwieńsk
i w m. Zielona Góra;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 9 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Krosno Odrzańskie;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 10 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 11 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Sulechów i m. Mozów;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .2. Usługą objęte są:
Część 12 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Zielona Góra;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyk. usług w zakr. kons. oraz bieżących napraw urz. drukujących, kopiujących i skanujących, zasilaczy oraz sprz. komp. znajdującego się na wyposażeniu 6 WOG oraz jedn. i instytucji będących na zaop.
- "Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"
- "Wymiana prowadników zgrubionych w wieży szybowej górniczego wyciągu szybowego szybu "II" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy p.w. św. Jana Nepomucena w Lubomi
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Żorach oraz czynności wykonywane przez pracownika gospodarczego w siedzibie Sądu Rejonowego w Żorach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.