eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c1e4c4-dd14-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w podziale na 12 częścin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 569105,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 1 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Krosno Odrzańskie
i w m. Szklarka;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG.

2. Usługą objęte są:
Część 2 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .
2. Usługą objęte są:
Część 3 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Sulechów i m. Mozów;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 4 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Czerwieńsk
i w m. Zielona Góra;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .
2. Usługą objęte są:
Część 5 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Krosno Odrzańskie
i w m. Szklarka;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 93495,93 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 6 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 7 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Sulechów
i m. Mozów;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 8 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Czerwieńsk
i w m. Zielona Góra;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 9 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Krosno Odrzańskie;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 10 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 11 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Sulechów i m. Mozów;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 12 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Zielona Góra;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 18.04.2023r wszczął postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publikując ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie intranetowej https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow całość dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
W treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający określił warunek udziału w postępowaniu „zdolność techniczna lub zawodowa”, lit. b) „wykaz osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz wykonywania czynności kontrolno- pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12”.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu został przez Zamawiającego opisany w sposób nieprecyzyjny. W zamyśle Zamawiającego było, aby Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na każdą cześć postępowania wykazał różne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, a brak precyzyjności w zapisie powoduje, że Wykonawca biorący udział
w postępowaniu na więcej niż jedną część może wykazać te same osoby do różnych części postępowania.
Ponadto w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz jego integralną część, Zamawiający nie wprowadził zapisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Brak odpowiednich zapisów w treści umowy oraz specyfikacji warunków zamówienia powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.