eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c1e4c4-dd14-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w podziale na 12 częścin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie , 69-211 Wędrzyn reprezentowany przez Komendanta 45 WOG;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w 45 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Wędrzynie jest Pan Jan Żuchowski tel. 261-676-281;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji celu, jednocześnie nie krócej niż w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, a następnie przechowywane zgodnie z przepisami archiwizacyjnymi;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 569105,69 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 1 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Krosno Odrzańskie
i w m. Szklarka;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG.

2. Usługą objęte są:
Część 2 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .
2. Usługą objęte są:
Część 3 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Sulechów i m. Mozów;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 4 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Czerwieńsk
i w m. Zielona Góra;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .
2. Usługą objęte są:
Część 5 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Krosno Odrzańskie
i w m. Szklarka;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 93495,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 6 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 7 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Sulechów
i m. Mozów;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 8 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Czerwieńsk
i w m. Zielona Góra;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 9 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Krosno Odrzańskie;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 10 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 11 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Sulechów i m. Mozów;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG .

2. Usługą objęte są:
Część 12 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Zielona Góra;

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku; tj.

kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł ważnej przez cały okres realizacji umowy.
W przypadku przekazania Zamawiającemu polisy ważnej na okres krótszy niż okres realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz niezwłocznego przekazania kopii polisy Zamawiającemu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
w zakresie spełniania ww. warunku; tj.
a) oświadczenia (załącznik nr 9 do SWZ), że Wykonawca posiada doświadczenie oraz w sposób należyty wykonywał usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie prac elektrycznych, sanitarnych i gazowych.
b) Wykazu osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych
z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz do wykonywania czynności kontrolno-pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4,
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółkę Cywilną/Konsorcjum) Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4.- załącznik nr 11 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz.1710.) - załącznik nr 8 SWZ
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz.1710) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 7 SWZ
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 6 SWZ
e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł ważnej przez cały okres realizacji umowy. W przypadku przekazania Zamawiającemu polisy ważnej na okres krótszy niż okres realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz niezwłocznego przekazania kopii polisy Zamawiającemu.
b) oświadczenia (załącznik nr 9 do SWZ), że Wykonawca posiada doświadczenie oraz w sposób należyty wykonywał usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie prac elektrycznych, sanitarnych i gazowych.
c) Wykazu osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz do wykonywania czynności kontrolno-pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą złożoną część) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4,
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółkę Cywilną/Konsorcjum) Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4.- załącznik nr 11 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3) W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 – załącznik nr 11 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy o której mowa w art. 454 ustawy Pzp
2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz następujących zmian do jej treści:
1) Zmiana wynagrodzenia umownego
3. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ .
5. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum, spółki cywilnej Zamawiający wymaga przekazania przez przystąpieniem do podpisania umowy kopii umowy regulującej współpracę wykonawców. Kopia umowy musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.