Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00116473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-10
- 2022/BZP 00128333/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00130426/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00133440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa mebli na Izbę Przyjęć oraz Ośrodka Żywienia Klinicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713957428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejanicka@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa mebli na Izbę Przyjęć oraz Ośrodka Żywienia Klinicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09576841-b909-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116473/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN 19/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 355000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
meble na izbę przyjęć zgodnie z załącznikiem nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 155000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
meble dla ośrodka żywienia zgodnie z załącznikiem nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 255pkt. 3) PZP w związku z faktem, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204584,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204584,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 255pkt. 3) PZP w związku z faktem, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226167,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226167,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Rozbudowa Ekoparku na Stabłowicach" w ramach projektu nr 202 WBO 2023 pn.: "Na zielono, na sportowo!- edycja 2"
- Remont pomieszczeń sali sportowej w budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Obornickiej 100-102 we Wrocławiu
- Rozbudowa istniejącego elektronicznego systemu depozytorów kluczy oraz depozytorów laptopów i telefonów komórkowych.
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU NR 32 W KOMPLEKSIE PRZY UL. OBORNICKIEJ 136 WE WROCŁAWIU
- Dostawa procesora próżniowego tkankowego
- Zagospodarowanie części wnętrza podwórzowego (II etap) w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Mierniczej, Łukasińskiego, Prądzyńskiego we Wrocławiu - Podwórko im. Wszystkich Mieszkańców.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
- Zakup i dostawa mebli medycznych w ramach projektu pn. Lean Healthcare jako narzędzie poprawy dostępu do medycyny specjalistycznej dofinansowane ze środków INTERREG NEXT Polska - Ukraina
- Zakup mebli biurowych do Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie
- "Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo"
- Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.