Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00116473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-10
- 2022/BZP 00128333/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00133440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00238755/01 - Wynik z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa mebli na Izbę Przyjęć oraz Ośrodka Żywienia Klinicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 713957428
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ejanicka@szpital.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130426
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00116473/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) Załącznik nr 6 - Krzesło obrotowe tapicerowane dokumenty - Krzesło musi posiadać:
a) PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1335-3:2009 , PN-EN 1022:2007, 16139:2013_7, 1728:2012 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych
b) Pozytywną opinię właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z PN-EN 1335-1 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy – zgodność z rozporządzeniem MPiPS z 1 grudnia 1998 roku (Dz.U.Nr 148,poz.973).
Opinie winny być wystawione przez niezależne laboratorium badawcze.
c) Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001 oraz ISO 14001
2) Załącznik nr 7 -fotel –
a) atest wytrzymałości wydany przez Zakład Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego,
3) Załącznik nr 8 Szafka kartotekowa A4 4 szuflady, załącznik nr 16 Lodówka podblatowa do zabudowy z zamrażalnikiem
a) Firmowe materiały informacyjnej producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanych wyrobów – dołączyć do oferty
W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
4) Załącznik nr 9 Krzesło dla pacjenta - tapicerowane
a) Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015
5) Załącznik nr 10 Szafa żaluzjowa 800, i Załącznik nr 11 Nadstawka szafy żaluzjowej 800
a)Firmowe materiały informacyjnej producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanych wyrobów – dołączyć do oferty
b)W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
6)Załącznik nr 12 – parawan , Załącznik nr 13 Kozetka lekarska Załącznik nr 14 Fotel obrotowy Załącznik nr 15 Wózek zabiegowy
a)Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego wyrobu – dołączyć do oferty
b)W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
c)Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o dostępności części zamiennych przez okres minimum 10 lat – informację dołączyć do oferty
d)Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego – informację dołączyć do oferty
Po zmianie:
Dla zadania nr 2
1) Załącznik nr 6 - Krzesło obrotowe tapicerowane dokumenty - Krzesło musi posiadać:
a) PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1335-3:2009 , PN-EN 1022:2007, 16139:2013_7, 1728:2012 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych
b) Pozytywną opinię właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z PN-EN 1335-1 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy – zgodność z rozporządzeniem MPiPS z 1 grudnia 1998 roku (Dz.U.Nr 148,poz.973).
Opinie winny być wystawione przez niezależne laboratorium badawcze.
c) Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001 oraz ISO 14001
2) Załącznik nr 7 -fotel –
a) atest wytrzymałości wydany przez Zakład Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego,
3) Załącznik nr 8 Szafka kartotekowa A4 4 szuflady, załącznik nr 16 Lodówka podblatowa do zabudowy z zamrażalnikiem
a) Firmowe materiały informacyjnej producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanych wyrobów – dołączyć do oferty
W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
4) Załącznik nr 9 Krzesło dla pacjenta - tapicerowane
a) Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015
5) Załącznik nr 12 10 – parawan , Załącznik nr 13 11 Kozetka lekarska Załącznik nr 14 12, Fotel obrotowy, Załącznik nr 15 13 Wózek zabiegowy
a) Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego wyrobu – dołączyć do oferty
b) W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
c) Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o dostępności części zamiennych przez okres minimum 10 lat – informację dołączyć do oferty
d) Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego – informację dołączyć do oferty
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) Załącznik nr 6 - Krzesło obrotowe tapicerowane dokumenty - Krzesło musi posiadać:
a) PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1335-3:2009 , PN-EN 1022:2007, 16139:2013_7, 1728:2012 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych
b) Pozytywną opinię właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z PN-EN 1335-1 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy – zgodność z rozporządzeniem MPiPS z 1 grudnia 1998 roku (Dz.U.Nr 148,poz.973).
Opinie winny być wystawione przez niezależne laboratorium badawcze.
c) Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001 oraz ISO 14001
2) Załącznik nr 7 -fotel –
a) atest wytrzymałości wydany przez Zakład Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego,
3) Załącznik nr 8 Szafka kartotekowa A4 4 szuflady, załącznik nr 16 Lodówka podblatowa do zabudowy z zamrażalnikiem
a) Firmowe materiały informacyjnej producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanych wyrobów – dołączyć do oferty
W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
4) Załącznik nr 9 Krzesło dla pacjenta - tapicerowane
a) Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015
5) Załącznik nr 10 Szafa żaluzjowa 800, i Załącznik nr 11 Nadstawka szafy żaluzjowej 800
a)Firmowe materiały informacyjnej producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanych wyrobów – dołączyć do oferty
b)W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
6)Załącznik nr 12 – parawan , Załącznik nr 13 Kozetka lekarska Załącznik nr 14 Fotel obrotowy Załącznik nr 15 Wózek zabiegowy
a)Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego wyrobu – dołączyć do oferty
b)W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
c)Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o dostępności części zamiennych przez okres minimum 10 lat – informację dołączyć do oferty
d)Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego – informację dołączyć do oferty
Po zmianie:
Dla zadania nr 2
1) Załącznik nr 6 - Krzesło obrotowe tapicerowane dokumenty - Krzesło musi posiadać:
a) PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1335-3:2009 , PN-EN 1022:2007, 16139:2013_7, 1728:2012 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych
b) Pozytywną opinię właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z PN-EN 1335-1 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy – zgodność z rozporządzeniem MPiPS z 1 grudnia 1998 roku (Dz.U.Nr 148,poz.973).
Opinie winny być wystawione przez niezależne laboratorium badawcze.
c) Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001 oraz ISO 14001
2) Załącznik nr 7 -fotel –
a) atest wytrzymałości wydany przez Zakład Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego,
3) Załącznik nr 8 Szafka kartotekowa A4 4 szuflady, załącznik nr 16 Lodówka podblatowa do zabudowy z zamrażalnikiem
a) Firmowe materiały informacyjnej producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanych wyrobów – dołączyć do oferty
W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
4) Załącznik nr 9 Krzesło dla pacjenta - tapicerowane
a) Wymaga się aby producent krzesła posiadał i dostarczył certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015
5) Załącznik nr 12 10 – parawan , Załącznik nr 13 11 Kozetka lekarska Załącznik nr 14 12, Fotel obrotowy, Załącznik nr 15 13 Wózek zabiegowy
a) Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego wyrobu – dołączyć do oferty
b) W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu
c) Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o dostępności części zamiennych przez okres minimum 10 lat – informację dołączyć do oferty
d) Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego – informację dołączyć do oferty
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-25 09:00
Po zmianie:
2022-04-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-25 09:05
Po zmianie:
2022-04-26 09:05
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.