eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWymiana istniejących opraw oświetleniowych na obiektach Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na obiektach Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 848 84 98

1.5.8.) Numer faksu: 74 848 84 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na obiektach Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b242de50-2299-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wymiana istniiejących opraw oświetleniowych na obiektach Wałbrzyckiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego Aqua - Zdrój.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199309/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 31520000-7 lampy i oprawy oświetleniowe, 31530000-0 części lamp i sprzętu oświetleniowego.
2. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących opraw oświetleniowych terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu oraz montaż nowych opraw oświetleniowych Led dostarczonych przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zdemontuje istniejące oprawy oświetleniowe w ilości 507szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz zmagazynuje je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
4. W miejsce zdemontowanych opraw Wykonawca zamontuje nowe oprawy przekazane mu przez Zamawiającego: w ilości: 113 szt. oprawy LUGSTAR LB LED p/t 2050lm gen.2, 89 szt. LUGSTAR LB LED p/t 2700lm gen.2, 15szt. LUGSTAR LB LED p/t 5450lm gen.2 81szt. LUGCLASSIC SLIM LB LED p/t 4000lm , 95 szt. LUGCLASSIC SLIM LB LED p/t 4000lm, 20szt. MEDICA 1 LED 5400lm, 24szt. CRUISER 2 LED 10700lm, 10 szt. ATLANTYK 2.0 LEDBasic 4700 lm , 20 szt. ATLANTYK 2.0 LEDBasic 2900lm, 40 szt. POWERLUG mini LED 6000lm.
5. Wykonawca przygotuje miejsce montażu w uzgodnieniu z dostawcą opraw.
6. Zamawiający dostarczy niezbędne akcesoria montażowe.
7. Wykonawca wykona podłączenie nowych opraw do istniejącej instalacji elektrycznej.
8. W ramach umowy, w trakcie montażu Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia do prawidłowego montażu opraw m.in. rusztowanie, podnośnik koszowy itp.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie Zamawiającego w celu wykonania rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić termin wizji lokalnej z Zamawiającym. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie zapozna się z istniejącym systemem oświetlenia na obiekcie Zamawiającego ( nie przeprowadzi wizji lokalnej).
10. Wykonawca wykona pomiary natężenia oświetlenia w pomieszczeniach w celu sprawdzenia odpowiedniego poziomu natężenia i równomierności oświetlenia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły z przeprowadzonych pomiarów.
11. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wiedzą zawodową,
b) ponoszenia odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone Zamawiającemu w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jak również za szkody powstałe w związku z nieprawidłowym jej wykonaniem,
12. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest
1) Dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.
2) Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2, gdyż jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5, , gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.