Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W GIŻYCKU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZK w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367726416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 21
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 798112435
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gizycko.pl/jednostki_podlegle/2/1684/miejski_zaklad_komunalny
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d356eaea-9785-417f-8531-6ec34d0b3d90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030981/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5 t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania określono szczegółowo w Rozdziale XIII i Rozdziale XVI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek wypełniony w Rozdziale XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Rozdziale XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ST.2511.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5 t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42415100-9 - Pojazdy z podnośnikami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 % (tj. max. 60 pkt)
2) Gwarancja (G)– waga kryterium 40 % (tj. max. 40 pkt)
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
C =cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja (G) – waga 40 %
Najkrótszy możliwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 5 miesięcy.
Za udzielenie gwarancji na okres:
5 miesięcy Wykonawca otrzyma – 0 pkt
6 miesięcy Wykonawca otrzyma - 20 pkt
7 miesięcy Wykonawca otrzyma - 40 pkt
Wykonawca wpisze na druku oferty tylko jeden z powyższych terminów okresu gwarancji
Uwaga!
• W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji wynoszącego więcej niż 7 miesięcy oceniona będzie wartość 7 miesięcy.
• W przypadku, kiedy wykonawca w ofercie nie zaznaczy żadnego okresu gwarancji jakości, zamawiający przyjmie, że wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji jakości (tj. 5 miesięcy) i przyzna wykonawcy 0 pkt.
• W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie udzielenia okresu gwarancji tj. wskazania innego okresu gwarancji niż: 5 miesięcy, 6 miesięcy, 7 miesięcy (z wyjątkiem zdań powyżej), to okres udzielenia gwarancji zostanie przyjęty jako 5 miesięcy i Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za 5 miesięcy.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + G
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L)
7.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8.Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
9.Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób o którym mowa w pkt. 8, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10.Na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy Pzp w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
11.W przypadku, gdy zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów zgodnie z art. 224 Zamawiający żąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
a. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile to wynika to z odrębnych przepisów;
a. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca powinien wykazać się przynajmniej jedną dostawą używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t o wartości min. 130 000,00zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 4
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia postawionego warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
4. Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
a) Wykaz dostaw (załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jednej dostawy używanego teleskopowe-go podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t o wartości min. 130 000,00zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te do-stawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź in-ne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykona-ne, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
5.W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania in-formacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych orz środków komunikacji elektro-nicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył przedmiotowe środki dowodowe:1.1. Załącznik nr 6 do SWZ/ dokument potwierdzający, że oferowane parametry używanego te-leskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t pod ką-tem spełnienia wymogów postawionych w załączniku nr 6 do SWZ opisując każdy z para-metrów (właściwości) oferowanego podnośnika, które wyspecyfikował Zamawiający, a tak-że określa producenta oraz model/ typ oferowanego podnośnika. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wyko-nawcę podnośnika z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w załączniku nr 6 do SWZ. Dodatkowo Zamawiający dopuszcza podanie linków dostępowych do w/w przedmio-towych środków dowodowych dostępnych na stronach internetowych producen-tów/sprzedawców.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że
oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
3. Jako przedmiotowy środek dowodowy należy traktować etykietę, certyfikat oraz inne środki dowo-dowe, jeżeli są one niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wy-znaczonym terminie – z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składa się:1. Formularz ofertowy – wg. załącznika nr 1 do SWZ;
wraz z ofertą należy złożyć:
2.Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XII ust. 1 - Załącznik nr 6 do SWZ
3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
4.Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowania do jego reprezentowania: (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, o ile wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu Ofertowym w Części III punkt 1)
5. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia za zgodność z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza stosownie do art. 97§2 Prawa o notariacie ustawy z dnia 14 lutego 1991r., bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu.
7. W przypadku zastrzeżenia informacji jako „tajemnica przedsiębiorstwa” - oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nie-ważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 454 i 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy po jej zawarciu
z Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorze umowy oraz gdy:
a) nastąpi zmiana przepisów prawa, opublikowana w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra bądź też zmiana lub wejście w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydanych przez stosowne podmioty nadzoru w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia pro-ponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiają-cy;
c) zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2025r.,
3. Wszystkie zmiany wskazane w ust. 2 niniejszego paragrafu muszą być uzasadnione
i udokumentowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego oraz muszą być zgodne z przepisami Prawa Zamówień Publicznych i Kodeksu cywilnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek przesłanka lub okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz. U. z 2025.514).INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- USŁUGA WYKONANIA I INSTALACJI KRATOWNIC NA POJAZDACH SANITARNYCH WIELONOSZOWYCH POZOSTAJĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Wykonanie usługi w zakresie napraw oraz konserwacji elektronicznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru zainstalowanych w budynkach m. Orzysz, m. Gołdap i m. Węgorzewo
- Dostawa używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.