Og³oszenie z dnia 2025-05-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Renowacja Budynku dworu Jab³onowskich w Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385557023
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Czarnolas 36
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Policzna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (48) 677 20 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumkochanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumkochanowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja Budynku dworu Jab³onowskich w Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-25270542-425a-48fd-b8e1-bba396e374f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00238352
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038156/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Renowacja budynku dworu Jab³onowskich w Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25270542-425a-48fd-b8e1-bba396e374f73.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz za po¶rednictwem poczty elektronicznej:
marzena_barwicka@wp.pl - w sprawach proceduralnych.
2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2.Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych oraz ich przekazywania musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w przepisach Pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci i przekazuje siê je jako za³±czniki.
5.Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w przepisach rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci i przekazuje siê jako za³±czniki,
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6.Je¿eli dokumenty elektroniczne przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” dostêpnych na Platformie e-Zamówienia. Przez formularze przekazywane s± m.in. wezwania, zawiadomienia, pytania i odpowiedzi. Formularze umo¿liwiaj± tak¿e do³±czanie za³±czników.
8.Mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
9.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w zak³adce „Komunikacja”.
10.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (³±czna wielko¶æ plików przesy³anych w jednym formularzu).
11.Minimalne wymagania techniczne sprzêtu u¿ywanego do korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12.W przypadku problemów technicznych i awarii Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie, ul. Czarnolas 36, 26-720 Policzna, dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych e-mail: inspektor@cbi24.pl,.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, z tym, ¿e udostêpnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO, mo¿e nast±piæ w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu ich wniesienia.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do zgodnie z kategori± archiwaln± akt B5, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, z zastrze¿eniem art. 75 ustawy Pzp ,
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy Pzp ,
– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , oraz art. 19 ust. 3 ustawy Pzp ,
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.26.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 391499,74 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku dworu Jab³onowskich, zlokalizowanym na terenie Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie, zgodnie z dokumentacj± projektow±, przedmiarem robót oraz decyzj± Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2.Zakres prac obejmuje m.in.:
a) Przywrócenie konstrukcji dachu do stanu pierwotnego (demonta¿, wymiana i impregnacja elementów konstrukcyjnych wiê¼by dachowej, deskowanie, zabezpieczenia grzybobójcze
i ogniochronne),
b) Renowacjê gzymsu wieñcz±cego (rozbiórka, odbudowa, zbrojenie, izolacje, tynki, malowanie),
c) Remont pokrycia dachowego (wymiana i naprawa blachy, rynien i rur spustowych, zabezpieczenie otworów wentylacyjnych, monta¿ gzymsów z blachy tytan-cynk),
d) Naprawê pêkniêæ ¶cian (rozkuwanie, iniekcja, mocowanie prêtów spiralnych, przemurowania),
e) Renowacjê elewacji (skuwanie i tynkowanie, reprofilacja i fugowanie spoin, impregnacje, hydrofobizacja, system tynków renowacyjnych, malowanie),
f) Renowacjê sztukaterii (usuwanie farb, naprawy profili, oczyszczanie, szpachlowanie, malowanie, podcyzelowania detali architektonicznych),
g) Monta¿ rusztowañ oraz niezbêdne os³ony i zabezpieczenia,
h) Prace pomocnicze, zabezpieczaj±ce i konserwatorskie (m.in. demonta¿/monta¿ tablic, zabezpieczenie okien, czyszczenie i impregnacja powierzchni).
3. Wymagania dodatkowe:
a) Prace musz± byæ prowadzone zgodnie z dokumentacj± projektow±, decyzj± konserwatorsk± oraz pozwoleniem na budowê.
b) Wykonawca zapewni osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do pe³nienia funkcji kierownika budowy z do¶wiadczeniem w pracach przy zabytkach.
c) U¿ycie materia³ów zgodnych z dokumentacj± projektow± oraz wytycznymi konserwatorskimi.
d) Obowi±zek opracowania i przekazania Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej oraz karty gwarancyjnej.
e) Zapewnienie niezbêdnych ¶rodków zabezpieczaj±cych budynek i otoczenie na czas realizacji zadania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45261213-0 - K³adzenie dachów metalowych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-08
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wskazanej do pe³nienia funkcji kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek IZamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 zamówienia dotycz±ce renowacji elementów architektonicznych obiektów zabytkowych realizowane pod nadzorem konserwatora zabytków, o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto ka¿de.
UWAGA:
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, do¶wiadczenie na potwierdzenie powy¿szego warunku dotyczy tylko robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Warunek nie podlega sumowaniu - jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem. Analogicznie nie dopuszcza siê sumowania do¶wiadczenia przy poleganiu na zasobach innych podmiotów.
Warunek II
Dysponowanie kadr± techniczn±:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej:
- Kierownikiem budowy – osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz kwalifikacje zgodne z art. 37c ustawy
o ochronie zabytków, tj. co najmniej 18 miesiêcy do¶wiadczenia przy robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru.
UWAGA:
Liczba nadzorowanych przez kierownika budowy robót budowlanych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W przypadku ubiegania siê o punkty w tym kryterium Wykonawca powinien do oferty za³±czyæ wype³niony formularz (za³±cznik nr 2 do SWZ).
Uprawnienia budowlane powinny byæ zgodne z ustaw± Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiaj±cy zaakceptuje równie¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych krajach UE.
- Kierownikiem robót konserwatorskich– osoba spe³niaj±ca wymagania okre¶lone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. posiadaj±ca odpowiednie kwalifikacje i do¶wiadczenie przy prowadzeniu robót budowlanych lub konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
Osoba ta musi:
1. Posiadaæ wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe w zakresie konserwacji dzie³ sztuki, architektury, malarstwa lub rze¼by albo posiadaæ inne kwalifikacje uznane za równowa¿ne zgodnie z art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1292),
2. Posiadaæ co najmniej 18 miesiêcy do¶wiadczenia zawodowego w wykonywaniu lub nadzorze nad pracami konserwatorskimi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
Wykonawca jest zobowi±zany do:
- wskazania imienia, nazwiska, kwalifikacji oraz do¶wiadczenia ww. osoby w formularzu ofertowym,
- przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie ww. wymagañ na wezwanie Zamawiaj±cego.
2.Poleganie na zasobach innych podmiotów:
Stosownie do art. 118 Pzp, Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych, zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, podmioty te musz± zrealizowaæ roboty budowlane, których dotycz± ich zdolno¶ci.
3. Dokumenty potwierdzaj±ce udostêpnienie zasobów: Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, sk³ada wraz z ofert±:
• Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce rzeczywisty dostêp do nich (za³±cznik nr 8 do SWZ),
• Dokumenty okre¶laj±ce zakres udostêpnienia zasobów, sposób i okres ich wykorzystania,
• Informacjê czy podmiot ten wykona roboty budowlane, do których zdolno¶ci siê odnosi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Informacje o podmiotowych ¶rodkach dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
1.1. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp.
1.2. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, lub o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci wraz z dowodami potwierdzaj±cymi niezale¿no¶æ przygotowania oferty.
1.3. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym w zakresie przes³anek wykluczenia okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê.
UWAGA: Je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotów trzecich, wymagane s± analogiczne o¶wiadczenia (pkt 1.1 i 1.3) równie¿ w odniesieniu do tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Informacje o podmiotowych ¶rodkach dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (lub w okresie dzia³alno¶ci, je¶li krótszy), z podaniem: rodzaju robót, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz odbiorcy, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie (np. referencje, protoko³y odbioru). Wymagana jest realizacja co najmniej 2 zamówieñ zwi±zanych z renowacj± budynków lub ich elementów przy obiektach zabytkowych pod nadzorem konserwatora.
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu, zakresie obowi±zków oraz podstawie do dysponowania dan± osob±.
Wyja¶nienia dotycz±ce podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych, w tym tak¿e w zakresie faktycznego do¶wiadczenia, kwalifikacji personelu oraz zakresu realizowanych robót.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do materia³ów, produktów, urz±dzeñ lub technologii wskazanych przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia (Rozdzia³ III SWZ), zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, zgodnie z art. 104–107 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.W szczególno¶ci jako przedmiotowe ¶rodki dowodowe, mog± zostaæ za³±czone odpowiednio:
• Krajowa Deklaracja W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych,
• Krajowa Ocena Techniczna,
• Deklaracja W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych,
• Atest higieniczny,
• Aprobata techniczna,
• Deklaracja zgodno¶ci,
• Certyfikat zgodno¶ci,
• Karty techniczne lub inne dokumenty producenta potwierdzaj±ce cechy u¿ytkowe.
Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych na potwierdzenie równowa¿no¶ci. Brak ich z³o¿enia wraz z ofert± mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
W przypadku sk³adania dokumentów w jêzyku obcym nale¿y do³±czyæ ich t³umaczenie na jêzyk polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
• Odpis z KRS, CEIDG lub innego w³a¶ciwego rejestru.• Pe³nomocnictwo – je¶li dotyczy.
• Dokumenty dotycz±ce podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – (za³. Nr 8 do SWZ) (je¶li dotyczy.)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 872,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy osiemset siedemdziesi±t dwa z³ote). Wadium nale¿y wnie¶æ do 06.06.2025r godz.11:00. Do oferty nale¿y za³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1.Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu.
2.Pe³nomocnictwo musi byæ do³±czone do oferty.
3.Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie musi z³o¿yæ o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia.
4.W przypadku polegania na zdolno¶ciach zawodowych – konieczne jest o¶wiadczenie wskazuj±ce zakres wykonywanych przez ka¿dego Wykonawcê prac (Za³±cznik nr 9 do SWZ).
5.Wynagrodzenie zostanie przekazane na konto lidera konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w przypadkach okre¶lonych w § 15 Wzoru umowy, w szczególno¶ciw odniesieniu do:
a) zmiany terminu realizacji z powodu wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci, takich jak:
• odkrycia archeologiczne lub konserwatorskie,
• warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce realizacjê prac budowlanych zgodnie ze sztuk± konserwatorsk±,
• decyzje organów konserwatorskich wp³ywaj±ce na zakres robót.
b) zmiany technologii wykonania, je¿eli uzasadnia to konieczno¶æ zachowania w³a¶ciwych standardów konserwatorskich lub wymaga tego stan techniczny obiektu, pod warunkiem akceptacji przez nadzór konserwatorski i Zamawiaj±cego.
c) innych przypadków okre¶lonych w Wzorze umowy, niezbêdnych dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem interaktywnego formularza oferty udostêpnionego na platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 11:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI POLICZNA
wiêcej: przetargi POLICZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na pla¿y w G±sawie wraz z infrastruktur± towarzysz±c±
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "M³ody kolejarz i fotograf w podró¿y do przysz³o¶ci - poprawa jako¶ci kszta³cenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Termomodernizacja Szko³y Podstawowej im. Stanis³awa Staszica w Krzczonowie
- Dostosowanie szkó³ na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpo¿arowych
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.