Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135488/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00140707/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00153799/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00160266/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00161621/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 2429P Tulce – Kostrzyn nad rzeką Kopla w m. Tulce, gm. Kleszczewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 2429P Tulce – Kostrzyn nad rzeką Kopla w m. Tulce, gm. Kleszczewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffb62d92-c243-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021839/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa/rozbudowa mostu droga nr 2429P w m. Tulce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1616741,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 2429P Tulce – Kostrzyn nad rzeką Kopla w m. Tulce, gm. Kleszczewo.
2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje m.in.:
1) rozbudowę istniejącego mostu nad rzeką Koplą. Projekt został dostosowany do realizowanej obecnie budowy ścieżki rowerowej Poznań – Tulce – Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P, 2429P, 2489P wraz z budową systemu oświetlenia drogowego (ETAP I od km 0+000 do km 3+510);
2) przebudowę odcinka drogi wraz z wyposażeniem w bezpośrednim sąsiedztwie mostu (dojazd do mostu);
3) wykonanie zieleni wraz z nasadzeniami rekompensacyjnymi.
Uwaga: w połowie 2023 r. planowane jest zakończenie robót związanych z budową ścieżki rowerowej Poznań – Tulce – Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P, 2429P, 2489P wraz z budową systemu oświetlenia drogowego (ETAP I od km 0+000 do km 3+510).
3. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne zostały określone w SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz w dokumentacji projektowej:
1) Projekt budowlany;
2) Projekt wykonawczy;
3) Projekt stałej organizacji ruchu;
4) Projekt tymczasowej organizacji ruchu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy;
2) w razie potrzeby lub konieczności modyfikacji lub wykonania nowego projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskania lub przedłużenia wymaganych prawem uzgodnień/zatwierdzeń;
3) zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej;
4) opracowania dokumentacji powykonawczej w 1 egzemplarzu, w formie papierowej;
5) uzyskania ewentualnych prolongat lub nowych niezbędnych uzgodnień;
6) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych, znajdujących się w pasie drogowym, zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami;
7) wykonania filmu z użyciem drona po wykonaniu rozbudowy i przekazania Zamawiającemu wersji elektronicznej;
8) wykonywania robót zgodnie z decyzją nr 7/2021 o środowiskowych uwarunkowaniach (m.in. wykonania tymczasowych płotków herpetologicznych pod nadzorem przyrodniczym w międzywale rzeki Kopli, po obu stronach placu budowy, na obu brzegach rzeki oraz poprzecznie w stosunku do przebiegu doliny, jak i od strony koryta rzeki);
9) wykonania i utrzymywania zaplecza Zamawiającego oraz inspektorów nadzoru do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1592955,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2623186,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1592955,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MOSTY POZNAŃ” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7792351491
7.3.3) Ulica: Forteczna 12 blok E
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-362
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty drogowe (podbudowy i nawierzchnie bitumiczne) – COLAS Polska Sp. z o.o. ; usługi pracy koparki – TRANS-KOP Sp. z o.o. Sp. k.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1592955,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursów podnoszących kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic i kurs groomerski od podstaw - liczba części 2
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu szkoły ZSS nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Piezochirurgia, Wyroby medyczne dla pracowni żywienia, neurochirurgia
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa analizatora do badania krzepnięcia krwi na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- ZP/028/25Przebudowa wraz z modernizacją strefy szatni na poziomie -1 w budynku E Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudawica, gmina Żagań
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w msc. Krzywe Koło
- Budowa dróg lokalnych w miejscowości Dalików - etap I
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Dzietrzychowice na dz. ewidencyjnej 325/1
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Galiszewo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.