eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWsparcie psychologiczne dla uczestników stacjonarnych Ośrodków Szkolenia i Wychowania Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP



Ogłoszenie z dnia 2025-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie psychologiczne dla uczestników stacjonarnych Ośrodków Szkolenia i Wychowania Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-186

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubuska.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff4c0386-b342-4e07-8210-b456855682f9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie psychologiczne dla uczestników stacjonarnych Ośrodków Szkolenia i Wychowania Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff4c0386-b342-4e07-8210-b456855682f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126311/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wsparcie psychologiczne uczestników stacjonarnych OSiW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LWK.ZZP.2710.01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67722,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników stacjonarnych Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze.

Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 224 dni, z wyłączeniem: wiosennej przerwy świątecznej (02.04.-07.04.2025 r.), dni majowych (01.05.-03.05.2025 r.), okresu wakacyjnego (28.06.-31.08.2025 r.), zimowej przerwy świątecznej (22.12.-06.01.2026 r.)

Czas pracy osoby udzielającej wsparcia psychologicznego będzie wynosił 2 godziny zegarowe w tygodniu (łącznie 64h).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13544,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników stacjonarnych Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Nowej Soli.

Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 224 dni, z wyłączeniem: wiosennej przerwy świątecznej (02.04.-07.04.2025 r.), dni majowych (01.05.-03.05.2025 r.), okresu wakacyjnego (28.06.-31.08.2025 r.), zimowej przerwy świątecznej (22.12.-06.01.2026 r.)

Czas pracy osoby udzielającej wsparcia psychologicznego będzie wynosił 2 godziny zegarowe w tygodniu (łącznie 64h).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13544,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników stacjonarnych Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wiechlicach.

Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 224 dni, z wyłączeniem: wiosennej przerwy świątecznej (02.04.-07.04.2025 r.), dni majowych (01.05.-03.05.2025 r.), okresu wakacyjnego (28.06.-31.08.2025 r.), zimowej przerwy świątecznej (22.12.-06.01.2026 r.)

Czas pracy osoby udzielającej wsparcia psychologicznego będzie wynosił 2 godziny zegarowe w tygodniu (łącznie 64h).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13544,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników stacjonarnych Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Międzyrzeczu.

Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 224 dni, z wyłączeniem: wiosennej przerwy świątecznej (02.04.-07.04.2025 r.), dni majowych (01.05.-03.05.2025 r.), okresu wakacyjnego (28.06.-31.08.2025 r.), zimowej przerwy świątecznej (22.12.-06.01.2026 r.)

Czas pracy osoby udzielającej wsparcia psychologicznego będzie wynosił 2 godziny zegarowe w tygodniu (łącznie 64h).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13544,53 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników stacjonarnych Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.

Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 224 dni, z wyłączeniem: wiosennej przerwy świątecznej (02.04.-07.04.2025 r.), dni majowych (01.05.-03.05.2025 r.), okresu wakacyjnego (28.06.-31.08.2025 r.), zimowej przerwy świątecznej (22.12.-06.01.2026 r.)

Czas pracy osoby udzielającej wsparcia psychologicznego będzie wynosił 2 godziny zegarowe w tygodniu (łącznie 64h).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13544,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9401,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9401,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontraktor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9401,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9401,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9401,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontraktor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9401,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9401,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9401,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontraktor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9401,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9401,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9401,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontraktor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9401,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9401,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9401,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontraktor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9401,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.