eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Budowy świetlicy w Zacharzynie - utwardzenie terenu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowy świetlicy w Zacharzynie - utwardzenie terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodzież

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Notecka 28

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminachodziez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminachodziez.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowy świetlicy w Zacharzynie - utwardzenie terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ac9b00-d2eb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00324635/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa drogi dojzdowej oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Zacharzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158846/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu obejmujące budowę drogi dojazdowej z pasami zieleni urządzonej do budynku świetlicy wiejskiej wraz z parkingiem, placem wokół budynku, oświetleniem i odwodnieniem terenu oraz odwodnieniem z rynien i rur spustowych budynku.
Zgodnie z projektem zagospodarowania należy wykonać drogę wewnętrzną zapewniającą dojazd i dojście do budynku świetlicy z drogi gminnej na ul. Cichej.
Droga dojazdowa wewnętrzna o szer. 5,0 m, parking z 2 miejscami przeznaczonymi dla osób niepełnosprawnych oraz teren utwardzony wokół budynku z dojazdem do kotłowni.
Drogę, parking i teren utwardzony należy wykonać z kostki betonowej behaton gr. 8 cm w kolorze szarym bezfazową (pasy miedzy miejscami parkingowymi wykonać z kostki grafitowej) na podbudowie z kruszywa kamiennego, betonowej i podsypce cementowo-piaskowej. Odprowadzanie wód opadowych odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadany spadek poprzeczny i podłużny na tereny zielone.
Odwodnienie z rynien i rur spustowych budynku obejmuje :
 montaż studni chłonnych o D=600 mm z włazem żeliwnym 600 mm/25T – 6 szt,
 budowa rurociągu z PCV o D=110 mm SN8,
 budowa rurociągu o D=160 mm SN8,
 montaż trapera - 15 szt,
 montaż rewizji z separatorem liści – 15 szt
Roboty elektryczne zasilania zewnętrznego i budowę oświetlenia drogowego będą obejmowały :
 rozbudowę istniejącej szafki oświetleniowej SO,
 wykonanie linii zasilających kablami YAKY 4x25 mm² o łącznej długości 251m,
 ustawienie słupów oświetleniowych na fundamentach prefabrykowanych - szt. 7,
 montaż opraw oświetleniowych parkowych LED - szt. 7,
 wykonanie pomiarów powykonawczych.
Powierzchnia utwardzona kostką brukową - 2.694,10 m2, w tym:
- droga dojazdowa - 465,40 m2
- parking i teren utwardzony - 2.228,70 m2
Powierzchnia terenów zielonych - 981,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 933699,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1095500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 933699,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM Sp. z o.o. S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642681488

7.3.3) Ulica: Al. Powstańców Wlkp. 163A

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne i instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 933699,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.