Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00170028/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w m. Przegaliny Duże i Żulinki wraz z przebudową oczyszczalni ścieków w Komarówce Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓWKA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 7
1.5.2.) Miejscowość: Komarówka Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-311
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 8335350004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komarowka@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komarowkapodlaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.komarowkapodlaska.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w m. Przegaliny Duże i Żulinki wraz z przebudową oczyszczalni ścieków w Komarówce Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-743a81f7-0c9e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004541/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w m. Przegaliny Duże i Żulinki wraz z przebudową oczyszczalni ścieków w Komarówce Podlaskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW 2014-2020). Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1090897,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Przegaliny Duże, Żulinki”a) Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej przydomowych oczyszczalni ścieków 42 szt. ( 41 szt. o przepustowości do 0,9 m3/d i 1 szt. o przepustowości do 1,4 m3/d) zgodnie z warunkami opisanymi w PFU pkt. 2.1.1. (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
- 5 egz. dokumentacji budowlanej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 „w sprawie szczegółowego , zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami) z aktualnym wykazem właścicieli działek objętych projektem - aktualnymi adresami, informacją projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia),
- sporządzenie kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. NR 130, poz. 1389 z 2004 r), w 2 egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej,
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz.1129) w 2 egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej,
Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
- rysunki, schematy, diagramy – format PDF lub DWG,
- opisy zestawienia, specyfikacje – format MS WORD lub PDF.
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia ( jeśli dotyczy ),
4) wykonanie prac budowlanych, w szczególności: wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej 41 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości do 0,9 m3/d i 1 szt. o przepustowości do 1,4 m3/d zgodnie z warunkami opisanymi w PFU w pkt. 2.1.2.2. Informacje szczegółowe – przydomowe oczyszczalnie ścieków ( załącznik nr 1 do SWZ)
5) wykonanie obsługi geodezyjnej związanej z budową przydomowych oczyszczalni ścieków. Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 640297,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa oczyszczalni ścieków w Komarówce Podlaskiej”a) Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z warunkami opisanymi w PFU pkt. 2.1.1. (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej: ,
- 5 egz. dokumentacji budowlanej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 „w sprawie szczegółowego, zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami) z informacją projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia),
- sporządzenie kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. NR 130, poz. 1389 z 2004 r), w 2 egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej,
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz.1129) w 2 egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej,
Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
- rysunki, schematy, diagramy – format PDF lub DWG,
- opisy zestawienia, specyfikacje – format MS WORD lub PDF.
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
4) wykonanie prac budowlanych, w szczególności:
- przebudowy pompowni głównej,
- stacja zlewna ścieków dowożonych,
- przebudowy mechanicznego oczyszczania ścieków
zgodnie z warunkami opisanymi w PFU pkt. 2.1.2.4 – Oczyszczalnia ścieków ( zał. Nr 1 do SWZ )
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 450600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI KOMARÓWKA PODLASKA
- Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów/zajęć w ramach projektu"Wsparcie rozwijania kompetencji,umiejętności,uzdolnień, zainteresowań ucz. poza edukacją formalną w SzP im. BLP w Komarówce Podl
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
więcej: przetargi KOMARÓWKA PODLASKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z montażem i uruchomieniem w tutejszym Domu.
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 12, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/105 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 11, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/119 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 10, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/120 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 7, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/112 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





