Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00155922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00164149/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00166905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych
w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Wola m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010436362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogalińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-206
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222775604
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dbfo-wola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dbfo-wola.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-743c59a5-cd3b-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
finansowa i prawna obsługa placówek oświatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowychw Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-743c59a5-cd3b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023542/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa środków czystości dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DB/WO/ŚRODKI.CZYSTOŚCI/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 757623,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych
w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751431,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 751431,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751431,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792272047
7.3.3) Ulica: Sycowska 40
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-003
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751431,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-16 do 2023-06-14INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na dostawę papieru toaletowego
- Dostawa środków czystości
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.