eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › dostawa sprzętu alpinistycznego dla ratowników GOPR



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu alpinistycznego dla ratowników GOPR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gopr.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa sprzętu alpinistycznego dla ratowników GOPR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c323ce2-d696-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165393/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.dz.105/I/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów sprzętu alpinistycznego (w ilości i asortymencie wskazanym odpowiednio w danym pakiecie) do prowadzenia działań ratowniczych w warunkach górskich o każdej porze roku.

Sprzęt umożliwia ratowanie poszkodowanych w górach podczas wypadków wspinaczkowych, jaskiniowych, na rzekach górskich i podczas ewakuacji z kolei linowych. Każdy z kompletów stanowi niezależną całość umożliwiającą ratownikom jednej z 7 grup regionalnych GOPR prowadzenie samodzielnych i kompleksowych działań w opisanych zakresach. Zestawy zawierają kompletne moduły alpinistyczne do transportu alpinistycznego osób uratowanych i zabezpieczenia ratowników w terenie eksponowanym.

PAKIET NR 1 obejmuje 5 zestawów sprzętu alpinistycznego (liny, karabinki, lonże, bloczki,taśmy, przyrządy zaciskowe, przyrządy zjazdowe, worki transportowe, uprzęże wspinaczkowa:
ZESTAW 1 - 7 kompletów
ZESTAW 2 - 7 kompletów
ZESTAW 3 - 7 kompletów
ZESTAW 4 - 14 kompletów
ZESTAW 5 - 105 kompletów
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -odpowiednio dla danego pakietu (zadania) - jest zawarty w zał. nr 1 do swz -KALKULACJI CENOWEJ DO OFERTY w odrębnym pliku w formacie EXEL ( w danym pakiecie- skoroszycie dla każdego zestawu i zestawienia zbiorczego jest odrębny arkusz )

Na oferowany przedmiot zamówienia- odpowiednio dla danego pakietu - Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji

Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakopane, ul. Piłsudskiego 65.

Zamawiający informuje, że Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie poinformowany o sposobie kompletowania zestawów -odpowiednio w ramach pakietu- na gotowe do użycia moduły ratownicze. Pakowanie zgodne z szacowaną ilością zamawianych kompletów przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający informuje, że jeśli przedmiot zamówienia określony w specyfikacji warunków zamówienia ( w zał. nr 1 do swz-kalkulacji ceny) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia odpowiednio dla danego pakietu. Ewentualne wskazanie tych informacji przez Zamawiającego ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo, gdy wskazana jest, w niniejszej SWZ lub załączniku nr 1 do SWZ, taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważny”. Za kryterium uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy produktu opisane w niniejszej SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia winien dołączyć do oferty podać ich równoważniki wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535220-5 - Urządzenia do wspinania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535292-0 - Liny do wspinania

39265000-7 - Haki i oczka

44530000-4 - Zaczepy

39561120-9 - Taśma włókiennicza

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 330367,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów sprzętu alpinistycznego (w ilości i asortymencie wskazanym odpowiednio w danym pakiecie) do prowadzenia działań ratowniczych w warunkach górskich o każdej porze roku.
Sprzęt umożliwia ratowanie poszkodowanych w górach podczas wypadków wspinaczkowych, jaskiniowych, na rzekach górskich i podczas ewakuacji z kolei linowych. Każdy z kompletów stanowi niezależną całość umożliwiającą ratownikom jednej z 7 grup regionalnych GOPR prowadzenie samodzielnych i kompleksowych działań w opisanych zakresach. Zestawy zawierają kompletne moduły alpinistyczne do transportu alpinistycznego osób uratowanych i zabezpieczenia ratowników w terenie eksponowanym.
2) PAKIET NR 2 obejmuje 2 zestawy sprzętu alpinistycznego (czekany turystyczne, czekany wspinaczkowe, raki,lonże):
ZESTAW 6 - 70 kompletów
ZESTAW 7 - 35 kompletów
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -odpowiednio dla danego pakietu (zadania) - jest zawarty w zał. nr 1 do swz -KALKULACJI CENOWEJ DO OFERTY w odrębnym pliku w formacie EXEL ( w danym pakiecie- skoroszycie dla każdego zestawu i zestawienia zbiorczego jest odrębny arkusz )

Na oferowany przedmiot zamówienia- odpowiednio dla danego pakietu - Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji

Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakopane, ul. Piłsudskiego 65.

Zamawiający informuje, że Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie poinformowany o sposobie kompletowania zestawów -odpowiednio w ramach pakietu- na gotowe do użycia moduły ratownicze. Pakowanie zgodne z szacowaną ilością zamawianych kompletów przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający informuje, że jeśli przedmiot zamówienia określony w specyfikacji warunków zamówienia ( w zał. nr 1 do swz-kalkulacji ceny) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia odpowiednio dla danego pakietu. Ewentualne wskazanie tych informacji przez Zamawiającego ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo, gdy wskazana jest, w niniejszej SWZ lub załączniku nr 1 do SWZ, taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważny”. Za kryterium uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy produktu opisane w niniejszej SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia winien dołączyć do oferty podać ich równoważniki wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535220-5 - Urządzenia do wspinania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 133093,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów sprzętu alpinistycznego (w ilości i asortymencie wskazanym odpowiednio w danym pakiecie) do prowadzenia działań ratowniczych w warunkach górskich o każdej porze roku.

Sprzęt umożliwia ratowanie poszkodowanych w górach podczas wypadków wspinaczkowych, jaskiniowych, na rzekach górskich i podczas ewakuacji z kolei linowych. Każdy z kompletów stanowi niezależną całość umożliwiającą ratownikom jednej z 7 grup regionalnych GOPR prowadzenie samodzielnych i kompleksowych działań w opisanych zakresach. Zestawy zawierają kompletne moduły alpinistyczne do transportu alpinistycznego osób uratowanych i zabezpieczenia ratowników w terenie eksponowanym.

3) PAKIET NR 3 obejmuje 4 zestawy sprzętu alpinistycznego (liny, karabinki, bloczki,taśmy, rolki ratownicze, przyrządy zjazdowe i asekuracyjne, worki transportowy, uprzęże biodrowe, wspinaczkowe, klucze oczkowe, plakietki ze śrubką, trójkąt ewakuacyjny,)
ZESTAW 8 - 21 kompletów
ZESTAW 9 - 14 kompletów
ZESTAW 10 - 14 kompletów
ZESTAW 13 - 70 kompletów
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -odpowiednio dla danego pakietu (zadania) - jest zawarty w zał. nr 1 do swz -KALKULACJI CENOWEJ DO OFERTY w odrębnym pliku w formacie EXEL ( w danym pakiecie- skoroszycie dla każdego zestawu i zestawienia zbiorczego jest odrębny arkusz )

Na oferowany przedmiot zamówienia- odpowiednio dla danego pakietu - Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji

Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakopane, ul. Piłsudskiego 65.

Zamawiający informuje, że Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie poinformowany o sposobie kompletowania zestawów -odpowiednio w ramach pakietu- na gotowe do użycia moduły ratownicze. Pakowanie zgodne z szacowaną ilością zamawianych kompletów przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający informuje, że jeśli przedmiot zamówienia określony w specyfikacji warunków zamówienia ( w zał. nr 1 do swz-kalkulacji ceny) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia odpowiednio dla danego pakietu. Ewentualne wskazanie tych informacji przez Zamawiającego ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo, gdy wskazana jest, w niniejszej SWZ lub załączniku nr 1 do SWZ, taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważny”. Za kryterium uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy produktu opisane w niniejszej SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia winien dołączyć do oferty podać ich równoważniki wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535220-5 - Urządzenia do wspinania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535292-0 - Liny do wspinania

39265000-7 - Haki i oczka

44530000-4 - Zaczepy

39561120-9 - Taśma włókiennicza

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 279306,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów sprzętu alpinistycznego (w ilości i asortymencie wskazanym odpowiednio w danym pakiecie) do prowadzenia działań ratowniczych w warunkach górskich o każdej porze roku.

Sprzęt umożliwia ratowanie poszkodowanych w górach podczas wypadków wspinaczkowych, jaskiniowych, na rzekach górskich i podczas ewakuacji z kolei linowych. Każdy z kompletów stanowi niezależną całość umożliwiającą ratownikom jednej z 7 grup regionalnych GOPR prowadzenie samodzielnych i kompleksowych działań w opisanych zakresach. Zestawy zawierają kompletne moduły alpinistyczne do transportu alpinistycznego osób uratowanych i zabezpieczenia ratowników w terenie eksponowanym.

4) PAKIET NR 4 obejmuje 2 zestawy sprzętu alpinistycznego (liny, pętle, kości mechaniczne, klucze do kości, kotwy śnieżne, szable śnieżne, śruby lodowe,karabinki)
ZESTAW 11 - 14 kompletów
ZESTAW 12 - 28 kompletów
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -odpowiednio dla danego pakietu (zadania) - jest zawarty w zał. nr 1 do swz -KALKULACJI CENOWEJ DO OFERTY w odrębnym pliku w formacie EXEL ( w danym pakiecie- skoroszycie dla każdego zestawu i zestawienia zbiorczego jest odrębny arkusz )

Na oferowany przedmiot zamówienia- odpowiednio dla danego pakietu - Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji

Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakopane, ul. Piłsudskiego 65.

Zamawiający informuje, że Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie poinformowany o sposobie kompletowania zestawów -odpowiednio w ramach pakietu- na gotowe do użycia moduły ratownicze. Pakowanie zgodne z szacowaną ilością zamawianych kompletów przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535220-5 - Urządzenia do wspinania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535292-0 - Liny do wspinania

39265000-7 - Haki i oczka

44530000-4 - Zaczepy

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 77383,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528595,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528595,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528595,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MFC Tech Michał Ciszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772355396

7.3.3) Ulica: Mników 389

7.3.4) Miejscowość: Morawica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-084

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528595,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161519,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161519,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161519,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taternicki.pl Anna Krawczyk-Wojciechowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227

7.3.3) Ulica: al. Wolności 4

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161519,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356018,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356018,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356018,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taternicki.pl Anna Krawczyk-Wojciechowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227

7.3.3) Ulica: al. Wolności 4

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356018,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157468,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157468,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157468,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taternicki.pl Anna Krawczyk-Wojciechowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227

7.3.3) Ulica: al. Wolności 4

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157468,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.