Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176215/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da504fca-b8ac-4586-bc00-0553d7a58c801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da504fca-b8ac-4586-bc00-0553d7a58c80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094036/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa mebli w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy – czyli wsparcia z europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) ustanowionego rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. (Dz.U. UE L 57 z 18.02.2021).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176215
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/BCU/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa mebli w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy – czyli wsparcia z europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) ustanowionego rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. (Dz.U. UE L 57 z 18.02.2021).
Lp. Nazwa Liczba sztuk Maksymalna liczba sztuk dodatkowych przy wykorzystaniu prawa opcji
1 stół montażowy 2
2 regał magazynowy 4
3 wieszaki do szatni 10 20
4 szafa schowkowa metalowa 6 20
5 wyspa recepcyjna 1
6 biurko komputerowe 20
7 fotele komputerowe 20
8 biurko prowadzącego z kontenerkiem 2
9 fotel dla prowadzącego 2
10 szafa meblowa – rodzaj 1 2
11 szafa meblowa – rodzaj 1 2
12 biurko audytorium dla prowadzącego 1
13 fotel dla prowadzącego 1
14 krzesła 100 20
15 biurko audytorium dla prowadzącego 1
16 fotel dla prowadzącego 1
17 ławki pojedyncze 110
3.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w dokumencie pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
3.3. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Kody CPV
Główny kod
39130000-2 Meble biurowe
Pozostałe kody:
39131000-9 Regały biurowe
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39113000-7 Różne siedziska i krzesła
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131000-9 - Regały biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118567,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177858 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118567,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Entelo Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 330 15 99
7.3.4) Miejscowość: Łąck
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118567,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-23INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie mebli wraz z montażem w podziale na dwie części.
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- Zakup, dostawa i montaż specjalistycznych foteli audytoryjnych dla Wydziału Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego
- (ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - zakup wyposażenie
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.