Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164932/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11947f4e-f563-4e2d-bdb8-508809c6f91f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11947f4e-f563-4e2d-bdb8-508809c6f91f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099345/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań związanych z Partnerstwem uzdrowisk dla rozwoju pogranicza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr LTPL00355 ,,Partnership of Health Resorts as the Basis for the Development of the Borderland"/ ,,Partnerstwo Uzdrowisk dla rozwoju pogranicza"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIR.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową amfiteatru w parku zdrojowym uzdrowiska Gołdap wraz z doziemnymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektryczną oraz zagospodarowaniem terenu i budową zjazdu na dz. nr geod. 1986/6, 1981 ob. geod. Gołdap 1 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej.
2. Zakresem nadzorowanych prac objęta zostanie budowa amfiteatru na 498 miejsc (w tym 400 miejsc siedzących) składająca się z następujących części: zadaszonej widowni o pow. zabudowy 374,60m2, sceny zadaszonej wraz z budynkiem zaplecza sceny o pow. zabudowy 355,10 m2 i kubaturze 672,00 m3, tarasu widokowego, obsługi komunikacyjnej (zjazd, droga wewnętrzna, droga ppoż, ścieżki, chodniki, dojścia i dojazdy) wraz z wykonaniem przyłączy kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej oraz kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy opis nadzorowanych prac określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 12-18, specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiących załączniki nr 19-23 do SWZ. Ponadto załączniki nr 12a i 12b stanowią:
- decyzja nr mG.83.2024 z 29.11.2024 r. – pozwolenie na budowę
- oświadczenie projektanta o wprowadzonych zmianach w stosunku do rozwiązań projektowych.
Dokumentacja dostępna jest również pod linkiem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11947f4e-f563-4e2d-bdb8-508809c6f91f
3. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto:
a) kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno– budowlanymi, normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
c) koordynacja robót poszczególnych branż;
d) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych;
e) składanie kwartalnych raportów o stanie zaawansowania Zadania oraz występujących trudnościach w jego realizacji (raportowaniu zagrożeń dla terminowego i jakościowego ukończenia prac);
f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
g) sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
h) wspieranie przy przeprowadzaniu rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót;
i) potwierdzenie gotowości do odbioru robót, dokonanie odbioru robót w obecności Zamawiającego
i Wykonawcy robót;
j) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia);
k) dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót;
l) doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego;
Zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "Inwestprojekt" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390004209
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 13
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-444
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-USŁUGOWE "INWESTPROJEKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-USŁUGOWE "INWESTPROJEKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu pn. "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu elektronicznego, RTV, multimedialnego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Młodzi kreatywni"
- Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie Gminy Gołdap
- Dostawa radiotelefonów przenośnych oraz radiostacji bazowych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU GOŁDAPSKIEGO
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
- "Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu w trakcie wykonania robót budowlanych związanych z realizacją Japońskiego Ogrodu Wyobraźni w Starym ZOO wraz z robotami towarzyszącymi"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy remontu Sali gimnastycznej Szp.Woj. w Łomży, Przedsięwzięcie "Rozwój infrastruktury diagnostyki i leczenia onkologicznego (...)"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sosnowiec
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 877 polegająca na budowie mostu w km 37 + 638 na rz. Wisłok (...) w m. Dąbrówki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





