eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11947f4e-f563-4e2d-bdb8-508809c6f91f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11947f4e-f563-4e2d-bdb8-508809c6f91f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099345/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań związanych z Partnerstwem uzdrowisk dla rozwoju pogranicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr LTPL00355 ,,Partnership of Health Resorts as the Basis for the Development of the Borderland"/ ,,Partnerstwo Uzdrowisk dla rozwoju pogranicza"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164932

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIR.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową amfiteatru w parku zdrojowym uzdrowiska Gołdap wraz z doziemnymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektryczną oraz zagospodarowaniem terenu i budową zjazdu na dz. nr geod. 1986/6, 1981 ob. geod. Gołdap 1 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej.
2. Zakresem nadzorowanych prac objęta zostanie budowa amfiteatru na 498 miejsc (w tym 400 miejsc siedzących) składająca się z następujących części: zadaszonej widowni o pow. zabudowy 374,60m2, sceny zadaszonej wraz z budynkiem zaplecza sceny o pow. zabudowy 355,10 m2 i kubaturze 672,00 m3, tarasu widokowego, obsługi komunikacyjnej (zjazd, droga wewnętrzna, droga ppoż, ścieżki, chodniki, dojścia i dojazdy) wraz z wykonaniem przyłączy kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej oraz kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy opis nadzorowanych prac określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 12-18, specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiących załączniki nr 19-23 do SWZ. Ponadto załączniki nr 12a i 12b stanowią:
- decyzja nr mG.83.2024 z 29.11.2024 r. – pozwolenie na budowę
- oświadczenie projektanta o wprowadzonych zmianach w stosunku do rozwiązań projektowych.
Dokumentacja dostępna jest również pod linkiem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11947f4e-f563-4e2d-bdb8-508809c6f91f
3. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto:
a) kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno– budowlanymi, normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
c) koordynacja robót poszczególnych branż;
d) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych;
e) składanie kwartalnych raportów o stanie zaawansowania Zadania oraz występujących trudnościach w jego realizacji (raportowaniu zagrożeń dla terminowego i jakościowego ukończenia prac);
f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
g) sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
h) wspieranie przy przeprowadzaniu rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót;
i) potwierdzenie gotowości do odbioru robót, dokonanie odbioru robót w obecności Zamawiającego
i Wykonawcy robót;
j) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia);
k) dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót;
l) doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego;
Zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "Inwestprojekt" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390004209

7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 13

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-444

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.