eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małogoszcz › Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁOGOSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413855135

1.5.8.) Numer faksu: 413860159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/723599

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed74edcc-a38e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051484/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079416

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPSiP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5942541,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipnica o dł.240 mb, ozncz.
nr dz. 615/1
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 240 mb posiada nawierzchnię w części gruntową i tłuczniową szerokości zmiennej 3,0 m – 4,0 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 240 m projektuje się wykonanie koryta gł. 30 cm (30mb
szer. 5,0 m, 210mb szer. 4,0 m) wraz z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną
asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer.
0,5 m.
2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Mieronice o dł. 300 mb,
oznacz. nr dz.359
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 300 mb posiada nawierzchnię w części gruntową
i tłuczniową szerokości 4,0 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 300 m projektuje się wykonanie koryta gł. 30 cm wraz
z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr.
Po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m.
3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Złotniki, oznacz. nr dz.2167
i w m. Mieronice, oznacz. nr dz. 754, 828 o dł. 142 mb
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 142 mb posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości 4,0 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 142 m projektuje się wykonanie koryta gł. 30 cm wraz
z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m.
4) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Bocheniec oznacz. nr dz. 343
i 190, o dł.980 mb
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 980 m projektuje się wykonanie koryta gł. 20 cm szer. 4,0 m wraz z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1036620,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
1) Przebudowa i remont ul.11-go Listopada w Małogoszczu
Zakres robót:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 1900 m² + 820 m²
- rozbiórka nawierzchni drogi z asfaltobetonu – 2500 m²
- mechaniczna rozbiórka podbudowy lub nawierzchni drogowej tłuczniowej – 2890 m²
- Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna o gr 20 cm – 1030 m² + 320 m²
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną –
140 t + 62 t
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca asfaltowa o gr. 4 cm – 1030 m²
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna
o gr 4 cm – 2880 m² + 820 m²
- chodnik z kostki brukowej o grub. 6 cm – 1330 m² + 320 m²
- chodnik z kostki brukowej o grub. 8 cm – 880 m² + 60 m²
- kanał deszczowy z rur PVC o śr. 315 mm – 395 m
- oświetlenie uliczne – 10 szt.
2) Remont drogi gminnej wewnętrznej na Osiedlu w Małogoszczu
Zakres robót:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 7669 m²
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową – 214,5 t.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o gr 4 cm - 13 662,5 m²
- wykonanie utwardzeni poboczy destruktem – 729 m²

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 3068211,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Kozłów o dł.350 mb, oznacz.
nr dz.949
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 350 mb posiada nawierzchnię w części gruntową i tłuczniową szerokości zmiennej 3,5 m – 4,5 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 350 m projektuje się wykonanie koryta gł. 30 cm (150mb szer.5,0 m, 200mb szer. 4,0 m) wraz z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m2,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m,
- dobudowa oświetlenia ulicznego – 8 stanowisk słupowych z oprawami LED
2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Zakrucze o dł.580 mb, oznacz.nr dz.536/1
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 580 mb posiada nawierzchnię tłuczniową szerokości 3,0 m.
Stan projektowany.
Na całym odcinku dł. 300 m projektuje się wykonanie poszerzenia szer. 1,5 m tj.koryta gł. 25 cm wraz z wykonaniem warstwy odsączającej , warstwy dolnej
podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i wyrównania istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o śr. gr. 18 cm
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m2,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m
3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Żarczyce Małe o dł.160 mb,
oznacz. nr dz.475
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 160 mb posiada nawierzchnię tłuczniową szerokości 3,0 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 160 m projektuje się wykonanie poszerzenia szer. 1,5 m
tj. koryta gł. 25 cm wraz z wykonaniem warstwy odsączającej , warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i wyrównania istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o śr. gr. 18 cm
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 925960,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
1)Remont drogi gminnej nr 343028t – ul. Konarskiego w Małogoszczu, oznacz. nr dz.1656/2
Zakres robót:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 6800 m²
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza o gr 2-5 cm,
- 420 t. warstwa ścieralna o gr. 4 cm – 6800 m²)
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej – 470 m²
- wykonanie poboczy z kruszywa,
- przebrukowanie chodnika oraz wymiana uszkodzonych krawężników,
- oczyszczenie i odmulenie rowów wraz z wymianą przepustów pod zjazdami.
- wykonanie robót porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 911750,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1092441,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1223421,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1092441,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BITUM Mariusz Kania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 658-181-43-73

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 39

7.3.4) Miejscowość: Modliszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1092441,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3692145,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4749362,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3692145,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-203-71-76

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 40

7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Spektrum Sp. z o.o. ( wykonanie oświetlenia drogowego )
P.R.I. INZ-BUD Łukasz Węgliński (wykonanie kanalizacji deszczowej )


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3692145,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 992040,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 992040,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 992040,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-198-26-59

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 992040,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1089427,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1139607,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1089427,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BITUM Mariusz Kania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 658-181-43-73

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 39

7.3.4) Miejscowość: Modliszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1089427,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.