eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małogoszcz › Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁOGOSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413855135

1.5.8.) Numer faksu: 413860159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed74edcc-a38e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051484/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/723599

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz.
Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki
dowodowe i pełnomocnictwo, należy sporządzić w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, przy czym Zamawiający zaleca sporządzanie ich w formacie danych: „.pdf, „.doc", lub „.docx", ze szczególnym wskazaniem na format „.pdf”. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w pkt. wyżej, należy sporządzić w postaci elektronicznej w formatach danych wskazanych w pkt. l, lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazanej przy użyciu Platformy. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby zostały wystawione przez inne podmioty niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostepniający zasoby, jako: a)dokument elektroniczny — należy przekazać ten dokument; b)dokument w postaci papierowej — należy przekazać cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający zaleca wykorzystanie jednego z formatów: „.zip” lub „.7Z”. Składanie przez Wykonawców oświadczeń, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych, dokumentów, wyjaśnień, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy (poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień i zapytań oraz innych informacji uznaje się datę ich doręczenia za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, i pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego;
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego” wynosi 500 MB. Komunikacja z Wykonawcami powinna odbywać się tylko na platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Małogoszcz, ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Małogoszcz;
2) Administrator wyznaczył inspektora danych pana Roberta Łabudę, z którym może się Pan/i skontaktować poprzez email: robert.labuda@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Małogoszcz”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z realizacją umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy - PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy – PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) w przypadku uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPSiP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipnica o dł.240 mb, ozncz.
nr dz. 615/1
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 240 mb posiada nawierzchnię w części gruntową i tłuczniową szerokości zmiennej 3,0 m – 4,0 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 240 m projektuje się wykonanie koryta gł. 30 cm (30mb
szer. 5,0 m, 210mb szer. 4,0 m) wraz z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną
asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer.
0,5 m.
2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Mieronice o dł. 300 mb,
oznacz. nr dz.359
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 300 mb posiada nawierzchnię w części gruntową
i tłuczniową szerokości 4,0 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 300 m projektuje się wykonanie koryta gł. 30 cm wraz
z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr.
Po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m.
3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Złotniki, oznacz. nr dz.2167
i w m. Mieronice, oznacz. nr dz. 754, 828 o dł. 142 mb
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 142 mb posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości 4,0 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 142 m projektuje się wykonanie koryta gł. 30 cm wraz
z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m.
4) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Bocheniec oznacz. nr dz. 343
i 190, o dł.980 mb
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 980 m projektuje się wykonanie koryta gł. 20 cm szer. 4,0 m wraz z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„cena ofertowa brutto” – C;, „ okres gwarancji ” – G.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta
odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
1) Przebudowa i remont ul.11-go Listopada w Małogoszczu
Zakres robót:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 1900 m² + 820 m²
- rozbiórka nawierzchni drogi z asfaltobetonu – 2500 m²
- mechaniczna rozbiórka podbudowy lub nawierzchni drogowej tłuczniowej – 2890 m²
- Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna o gr 20 cm – 1030 m² + 320 m²
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną –
140 t + 62 t
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca asfaltowa o gr. 4 cm – 1030 m²
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna
o gr 4 cm – 2880 m² + 820 m²
- chodnik z kostki brukowej o grub. 6 cm – 1330 m² + 320 m²
- chodnik z kostki brukowej o grub. 8 cm – 880 m² + 60 m²
- kanał deszczowy z rur PVC o śr. 315 mm – 395 m
- oświetlenie uliczne – 10 szt.
2) Remont drogi gminnej wewnętrznej na Osiedlu w Małogoszczu
Zakres robót:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 7669 m²
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową – 214,5 t.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o gr 4 cm - 13 662,5 m²
- wykonanie utwardzeni poboczy destruktem – 729 m²

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„cena ofertowa brutto” – C;, „ okres gwarancji ” – G.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta
odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Kozłów o dł.350 mb, oznacz.
nr dz.949
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 350 mb posiada nawierzchnię w części gruntową i tłuczniową szerokości zmiennej 3,5 m – 4,5 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 350 m projektuje się wykonanie koryta gł. 30 cm (150mb szer.5,0 m, 200mb szer. 4,0 m) wraz z wykonaniem warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i warstwy górnej gr. 8 cm.
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m2,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m,
- dobudowa oświetlenia ulicznego – 8 stanowisk słupowych z oprawami LED
2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Zakrucze o dł.580 mb, oznacz.nr dz.536/1
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 580 mb posiada nawierzchnię tłuczniową szerokości 3,0 m.
Stan projektowany.
Na całym odcinku dł. 300 m projektuje się wykonanie poszerzenia szer. 1,5 m tj.koryta gł. 25 cm wraz z wykonaniem warstwy odsączającej , warstwy dolnej
podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i wyrównania istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o śr. gr. 18 cm
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m2,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m
3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Żarczyce Małe o dł.160 mb,
oznacz. nr dz.475
Stan istniejący:
Przedmiotowy odcinek o dł. 160 mb posiada nawierzchnię tłuczniową szerokości 3,0 m.
Stan projektowany:
Na całym odcinku dł. 160 m projektuje się wykonanie poszerzenia szer. 1,5 m
tj. koryta gł. 25 cm wraz z wykonaniem warstwy odsączającej , warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. po zagęszczeniu 20 cm i wyrównania istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o śr. gr. 18 cm
Następnie projektuje się:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m²,
- nawierzchnię mineralno – bitumiczną asfaltową gr 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie utwardzenia poboczy obustronnie materiałem kamiennym szer. 0,5 m,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„cena ofertowa brutto” – C;, „ okres gwarancji ” – G.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta
odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
1)Remont drogi gminnej nr 343028t – ul. Konarskiego w Małogoszczu, oznacz. nr dz.1656/2
Zakres robót:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 6800 m²
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza o gr 2-5 cm,
- 420 t. warstwa ścieralna o gr. 4 cm – 6800 m²)
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej – 470 m²
- wykonanie poboczy z kruszywa,
- przebrukowanie chodnika oraz wymiana uszkodzonych krawężników,
- oczyszczenie i odmulenie rowów wraz z wymianą przepustów pod zjazdami.
- wykonanie robót porządkowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„cena ofertowa brutto” – C;, „ okres gwarancji ” – G.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta
odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy (zdolność zawodowa Wykonawcy):
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej:
Część 1:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipnica o dł.240 mb, ozncz.nr dz. 615/1
2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Mieronice o dł. 300 mb,
oznacz. nr dz.359
3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Złotniki, oznacz. nr dz.2167
i w m. Mieronice, oznacz. nr dz. 754, 828 o dł. 142 mb
4) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Bocheniec oznacz. nr dz. 343
i 190, o dł.980 mb
·1 zadanie obejmujące w swym zakresie wykonania roboty polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto. Zadanie obejmuje budowę lub przebudowę lub remont (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi i ulicy.
Część 2:
1) Przebudowa i remont ul.11-go Listopada w Małogoszczu
2) Remont drogi gminnej wewnętrznej na Osiedlu w Małogoszczu
·1 zadanie obejmujące w swym zakresie wykonania roboty polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
Zadanie obejmuje budowę lub przebudowę lub remont (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi i ulicy.
Część 3:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Kozłów o dł.350 mb, oznacz.
nr dz.949 wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego
2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Zakrucze o dł.580 mb, oznacz. nr dz.536/1
3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Żarczyce Małe o dł.160 mb,
oznacz. nr dz.475
·1 zadanie obejmujące w swym zakresie wykonania roboty polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
Zadanie obejmuje budowę lub przebudowę lub remont (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi i ulicy.
Część 4:
1)Remont drogi gminnej nr 343028t – ul. Konarskiego w Małogoszczu, oznacz.nr dz.1656/2
·1 zadanie obejmujące w swym zakresie wykonania roboty polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto
Zadanie obejmuje budowę lub przebudowę lub remont (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi i ulicy.
Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1693 z późn.zm.).
Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej, do wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie
b) dotyczącej osób (zdolność zawodowa osób):
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem
odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą
funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
Część 1:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipnica o dł.240 mb, ozncz.nr dz. 615/1
2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Mieronice o dł. 300 mb,
oznacz. nr dz.359
3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Złotniki, oznacz. nr dz.2167
i w m. Mieronice, oznacz. nr dz. 754, 828 o dł. 142 mb
4) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Bocheniec oznacz. nr dz. 343
i 190, o dł.980 mb
· Kierownik budowy: liczba osób: 1
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub inne odpowiadające - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada co najmniej
3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót
Kierownik robót drogowych będzie jednocześnie sprawował funkcję Kierownika Budowy.
Część 2:
1) Przebudowa i remont ul.11-go Listopada w Małogoszczu
2) Remont drogi gminnej wewnętrznej na Osiedlu w Małogoszczu
· Kierownik budowy: liczba osób - 1
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub inne odpowiadające - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada co najmniej
3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót
· Kierownik robót w specjalności elektrycznej: liczba osób - 1
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
· Kierownik robót w specjalności sanitarnej: liczba osób - 1
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
Kierownik robót drogowych będzie jednocześnie sprawował funkcję Kierownika Budowy.
Część 3:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Kozłów o dł.350 mb, oznacz.
nr dz.949
2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Zakrucze o dł.580 mb, oznacz.nr dz.536/1
3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Żarczyce Małe o dł.160 mb,
oznacz. nr dz.475
· Kierownik budowy: liczba osób: 1
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub inne odpowiadające - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada co najmniej
3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót
· Kierownik robót w specjalności elektrycznej: liczba osób – 1(dotyczy zadania 1) )
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
Kierownik robót drogowych będzie jednocześnie sprawował funkcję Kierownika Budowy.
Część 4:
1)Remont drogi gminnej nr 343028t – ul. Konarskiego w Małogoszczu, oznacz. nr dz.1656/2
· Kierownik budowy: liczba osób: 1
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub inne odpowiadające - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i aktualną na dzień składania ofert przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada co najmniej
3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.
Kierownik robót drogowych będzie jednocześnie sprawował funkcję Kierownika Budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego SWZ – załącznik nr 9 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021 r. poz.275, 2581, 2640 ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert:
Część 1: w kwocie 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100 ) Część 2: w kwocie 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100 )
Część 3: w kwocie 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100 )
Część 4: w kwocie 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100 ).
2) Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080, 2185 ).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.W przypadku o którym mowa w pkt. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy.
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość skrócenia lub wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub jej poszczególnych elementów w przypadku zaistnienia okoliczności, wskazanych w ust. 2.
2. Strony przewidują możliwość zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu wykonania umowy lub jej poszczególnych elementów, określonych w § 4 umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jej elementów w przypadkach określonych w projekcie umowy ( załącznik nr 8 )
3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów,parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w sytuacjach określonych w umowie ( zał.nr 8).
4. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 3.
5. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.
6. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie ust. 2 Umowy, zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie ust. 3 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie pkt 4 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w Umowie, zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
7. Na zasadach określonych w umowie ( zał. nr 8) wynagrodzenie Wykonawcy, ulegnie zmianie w przypadku zmiany ceny materiałów
lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu Umowy na następujących zasadach:
1) nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy, biorąc pod uwagę ostatni kwartał, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulega zmianie o wskaźnik cen produkcji budowlano-montażowej ustalany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” ( wskaźnik ) z zastrzeżeniem, że:
a) zmiana wynagrodzenia będzie odnosiła się wyłącznie do części przedmiotu zamówienia niezrealizowanego oraz zrealizowanego w kwartale objętym waloryzacją, ale nie rozliczonego z uwagi na terminy rozliczenia, które będą wynikały z harmonogramu finansowo-rzeczowego,
W przypadku likwidacji Wskaźnika lub zmiany w zasadach jego ustalania mechanizm, o którym mowa powyżej, zostanie przeprowadzony adekwatnie do wprowadzonych zmian;
2) zmiana, o której mowa w pkt 1, zostanie wprowadzona do Umowy, o ile wzrost lub zmniejszenie cen produkcji budowlano-montażowej wg Wskaźnika, wyniesie co najmniej 10% na dzień waloryzacji, przy czym wzrost lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy nie może być większe niż o 20%;
Wszelkie zmiany umowy określa załącznik nr 8 do SWZ (projekt umowy ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Niniejsze zadanie jest dofinansowane z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.