Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00207282/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00207580/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00215732/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Długoterminowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 791006056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Pułku Ułanów Krechowieckich 17
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzzod.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzod.augustow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzod_augustow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e74cd3-d661-468b-b1e3-4a2d18cd7e72
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071786/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest: usługa dostarczania posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie. Świadczenie przez okres 12 miesięcy usługi przygotowywania, dowożenia i dystrybucji do oddziałów całodziennego wyżywienia na rzecz pacjentów SPZZOD w Augustowie.
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie bezwzględnie musi mieć wdrożony i stosować system HACCP, także w zakresie sposobu transportu posiłków.
4. Szczegółowy opis usługi określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
5. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w częściach, miesięcznie, na podstawie faktury VAT, wystawianej za faktycznie zrealizowane usługi. Termin płatności faktur wynosić będzie 30 dni licząc od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, po miesiącu świadczenia usługi.
6. Określone w załączniku nr 1 do SWZ ilości dań mają charakter szacunkowy. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy uzależniona będzie od faktycznej ilości zamówionych w danym miesiącu dań. Zamawiający zapewnia minimalny poziom realizacji umowy w wysokości 80% wynagrodzenia ofertowego Wykonawcy. Pozostała część zamówienia objęta jest prawem opcji. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku jeżeli w okresie obowiązywania umowy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia będzie większe niż zakres minimalny. Zamawiający rozpocznie korzystanie z opcji wysłaniem wiadomości elektronicznej z zapotrzebowaniem dziennym na przedmiot zamówienia (po wykorzystaniu zakresu minimalnego).
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć jadłospis na pierwsze 14 dni świadczenia usługi. Przygotowany jadłospis podlegać będzie ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Z tego też powodu jadłospis nie będzie podlegał uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży jadłospisu wraz z ofertą jego oferta zostanie odrzucona.
10. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej, co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie (kopia polisy).
11. Stosownie do wymogu art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę: dietetyka/technologa żywności oraz dwóch kucharzy. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, że wymienione osoby będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę, przez cały czas świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1125347,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1125347,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1125347,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Społem Augustowska Spółdzielnia Spożywców
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8460002275
7.3.3) Ulica: Rynek Zygmunta Augusta 37
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" AUGUSTOWSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" AUGUSTOWSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1125347,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Mokrej i Bagiennej w Augustowie"
- Dostawa leków
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Topiłówka, wraz z rozbiórką istniejącego obiektu mostowego i budową nowego mostu przez rzekę Rospuda w miejscowości Topiłówka, Gmina Augustów
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2025/2026 - postępowanie 2
- Rozbudowa drogi gminnej nr 102636B Żarnowo II - Białobrzegi wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu przez rzeką Turówka w miejscowości Białobrzegi, Gmina Augustów
- "Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Augustów." - II postępowanie
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- 40/DOBP/DCZP/2025/US Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania, dostarczania i dowożenia całodziennego wyżywienia dla 56 mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2026 roku
więcej: Usługi dowożenia posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





