eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin"Ulica Gdańska od kładki do granicy z gminą Sianów"- odtworzenie nawierzchni bitumicznej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Ulica Gdańska od kładki do granicy z gminą Sianów"- odtworzenie nawierzchni bitumicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekretariat@zdit-koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zdit-koszalin.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Ulica Gdańska od kładki do granicy z gminą Sianów"- odtworzenie nawierzchni bitumicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9064806d-21dc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000020/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Ulica Gdańska od kładki do granicy z gminą Sianów - odtworzenie nawierzchni bitumicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.20.2021.DSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej ulicy Gdańska od kładki do granicy z gminą Sianów.
1.1 Zamówienia swoim zakresem obejmuje:
- roboty pomiarowe liniowe,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni – frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych do gr. 8 cm,
- ułożenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne,
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego nawierzchni jezdni,
- ułożenie warstwy ścieralnej z SMA 11,
- odtworzenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome grubowarstwowe gładkie.
1.2 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
- organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
- doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu budowy,
- wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów/urobku,
- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót,
- utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
- uczestniczenia w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi.
1.3 Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy realizacji inwestycji.
1.4 Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SST i Dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz projekcie umowy.
Załączone dokumenty zawierają wytyczne dla Wykonawcy robót, jego obowiązki i zasady wykonania wszelkich robót zgodnie z oczekiwaniami nałożonymi na niego w przedmiocie zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie SWZ, wyżej wymienioną dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji do terminu składania ofert, tj. do dnia 15.10.2021 r. do godz. 11:00 wpłynęły 3 oferty złożone przez następujących Wykonawców:
1) Colas Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie z ceną 498 374,51 zł. brutto,
2) DOMAR Kazimierz Domaracki, Tatów 3, 76-039 Biesiekierz z ceną 667 029,00 zł. brutto,
3) Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Budowlanych INFRABUD Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 16, 75-033 Koszalin z ceną 479 676,47 zł. brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Budowlanych INFRABUD Sp. z o.o w Koszalinie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 349 763,17 PLN brutto.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, iż nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479676,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667029,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.