Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090433/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
- 2021/BZP 00090433/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00090442/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kompletnego, pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dobudowy basenu solankowego przy kompleksie S.U. MEWA w Kołobrzegu – postępowanie ponownie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943522516
1.5.8.) Numer faksu: 943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/82981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompletnego, pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dobudowy basenu solankowego przy kompleksie S.U. MEWA w Kołobrzegu – postępowanie ponownie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c779ed0a-d346-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090433/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie kompletnego, pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dobudowy basenu solankowego przy Sanatorium Uzdrowiskowym MEWA, na działce nr 80/2 w Kołobrzegu z doprowadzeniem solanki z działki nr 93.
2. Powierzchnia basenu około 100 m2.
3. Projekt powinien zawierać :
1) Koncepcję architektoniczną
2) Projekt architektoniczny
3) Projekt konstrukcyjny
4) Projekt instalacji wod. kan. i c.o.
5) Projekt wentylacji mechanicznej
6) Projekt instalacji elektrycznych
7) Projekt instalacji solankowej
8) Projekt technologiczny uzdatniania wody basenowej
9) Projekt instalacji i zabezpieczeń p.poż.( wszystkich, wymaganych prawem)
10) Projekt sieci zewnętrznych
11) Projekt rurociągu solanki
12) Projekt zagospodarowania terenu
13) Projekt aranżacji wnętrz
14) Komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
15) Komplet przedmiarów
16) Komplet kosztorysów inwestorskich
17) Projekt geologiczny
4. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do obowiązkowej wizji lokalnej na terenie działek 80/2 i 93 w Kołobrzegu.
5. Opracowanie powinno zawierać :
1.Koncepcję architektoniczną
2.Projekt architektoniczno- budowlany
3 Projekt zagospodarowania terenu
4..Projekt techniczny , a w tym ;
Projekt konstrukcyjny
Projekt instalacji wod. kan. i c.o.
Projekt wentylacji mechanicznej
Projekt instalacji elektrycznych
Projekt instalacji solankowej
Projekt technologiczny uzdatniania wody basenowej
Projekt instalacji i zabezpieczeń p.poż.( wszystkich, wymaganych prawem)
5. Projekt sieci zewnętrznych
6. Projekt rurociągu solanki
7. Projekt aranżacji wnętrz
8. Komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
9. Komplet przedmiarów
.10. Komplet kosztorysów inwestorskich
11. Projekt geologiczny
12. Mapa do celów projektowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P3 Pracownia Architektury
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711117372
7.3.3) Ulica: Wiosenna 14/2
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P3 PRACOWNIA ARCHITEKTURY PAWEŁ GAJDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P3 PRACOWNIA ARCHITEKTURY PAWEŁ GAJDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-30INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Wymiana rur wodociągowych w S.U. MEWA C
- Dostawa środków do dezynfekcji
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budynku usługowego "Pijalni wód" w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu.
- Wydzielenie i oddymianie klatki schodowej K2 oraz podłączenie systemu oddymiania grawitacyjnego do istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej dla klatki schodowej K2 w budynku A
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Przedszkola Miejskiego nr 10 w Kołobrzegu
- Dostawa wyposażenia: mebli do przebudowanych pomieszczeń
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia i rozwoju Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz na potrzeby administracyjno-biurowe 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Usługa projektowa w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej trzech lokalizacji Sądu Rejonowego w Augustowie
- Aktualizacja dokumentacji projektowej Galerii Sportu Białostockiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Kartuska 124A - opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania z funkcji mieszkalnej na użytkową, termomodernizację (w tym docieplenie), renowację(remont) i przebudowę oraz nadzory
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ETAPU II ZADANIA NR 91852 PN.: "PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUD. NR 90 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUD. NR 26"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.