Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149266/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa czterech lokali mieszkalnych znajdujących się przy
ul. Niepodległości 724b/1, 784/1, 894/6 oraz ul. Chopina 16/1 w Sopocie – zamówienie w czterech częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.sopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29eba704-cf9c-11ec-9ed6-82024ae9c4d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa czterech lokali mieszkalnych znajdujących się przyul. Niepodległości 724b/1, 784/1, 894/6 oraz ul. Chopina 16/1 w Sopocie – zamówienie w czterech częściach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29eba704-cf9c-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018211/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Chopina 16/1 remont pustostanu (dofinansowany z BGK)
1.1.3 Al.. Niepodległości 891/6 remont lokalu (dofinansowany z BGK)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149266/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.IN.2022.MSt
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 774074,57 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 645062,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A - Lokal mieszkalny przy al. Niepodległości 724b/1 o powierzchni ok. 35,12 m2.Projekt architektoniczno– budowlany remontu i przebudowy lokalu mieszkalnego przy Al. Niepodległości 724b/1 81-853 Sopot, autorstwa: Biuro Projektów Architekt Jacek Kowalczuk.
Decyzja o pozwoleniu na budowę nr UA.6740.158.1.2020.AMS.5 z dnia 28.07.2020 r.
oraz
Decyzja Konserwatora Zabytków nr KZ.4125.331.2020.MM z dnia 01.07.2020 r.
1. Demontaż wskazanych ścian, elementów instalacji, istniejących okien, istniejących warstw podłóg, skucie płytek.
2. Wykonanie nowych ścianek g-k.
3. Zamurowanie otworu drzwiowego i okiennego.
4. Wykonanie nowych posadzek.
5. Montaż nowych okien i drzwi.
6. Montaż rur na elewacji.
7. Wykończenie powierzchni ścian i sufitów.
8. Wykonanie instalacji gazowej – montaż i podłączenie licznika gazowego, kotła gazowego dwufunkcyjnego i kuchenki gazowej z piekarnikiem elektrycznym.
9. Wykonanie instalacji c.o.
10. Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody.
11. Wykonanie instalacji kanalizacji.
12. Wykonanie instalacji elektrycznej.
13. Wykonanie instalacji wentylacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 96674,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B Lokal mieszkalny przy al. Niepodległości 784/1 – podział na dwa mieszkania o powierzchniach ok. 45,50 m2 oraz 49,50 m2 .Projekt architektoniczno– budowlany remontu i przebudowy lokalu – podział na dwa mieszkania przy Al. Niepodległości 784/1 Sopot, autorstwa: Biuro Projektów Architekt Jacek Kowalczuk.
Decyzja o pozwoleniu na budowę nr UA.6740.201.3.2019.AMS.5 z dnia 30.09.2019 r.
oraz
Decyzja Konserwatora Zabytków nr KZ.4120.1036.2019.MM z dnia 24.07.2019 r.
1. Demontaż pieców kaflowych, urządzeń sanitarnych i elementów instalacji.
2. Demontaż posadzek i okładzin ścian oraz stolarki drzwiowej i okiennej we wskazanym zakresie.
3. Wyburzenia części ścianek działowych.
4. Wykonanie otworów drzwiowych w ściankach działowych i w ścianie konstrukcyjnej (z montażem nadproża).
5. Wykonanie zamurowani w istniejących ścianach konstrukcyjnych i otworu okiennego.
6. Wykonanie nowych posadzek ( w tym w pom. mokrych).
7. Wykonanie nowych ścianek działowych.
8. Remont tynków i sufitów.
9. Prace malarskie.
10. Wykonanie nowych przewodów kominowych na elewacji.
11. Konserwacja drzwi oryginalnych.
12. Wykonanie instalacji gazowej – rozdział i przebudowa. Montaż nowego licznika gazowego.
13. Wykonanie instalacji c.o.
14. Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody.
15. Wykonanie instalacji kanalizacji.
16. Wykonanie instalacji elektrycznej.
17. Wykonanie instalacji wentylacji.
18. Wykonanie nowych posadzek.
19. Montaż stolarki drzwiowej (po demontażu i nowoprojektowanej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 196329,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C - Lokal mieszkalny przy al. Niepodległości 891/6 o powierzchni ok. 44,00 m2Projekt remontu lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym ul. Niepodległości 891/6, 81-861 Sopot, autorstwa: Innowacyjna Firma Architektoniczna Kamil Domachowski.
Decyzja o pozwoleniu na budowę nr UA.6740.198.5.2020.PP.6 z dnia 28.09.2020 r.
1. Demontaże grzejników.
2. Demontaże podłóg, kafli podłogowych (wraz z warstwami podkonstrukcji) i skucie tynków.
3. Demontaż sufitów (tynk na trzcinie), deskowanie sufitów do pozostawienia.
4. Demontaż kotła gazowego, instalacji sanitarnej i elektrycznej.
5. Usunięcie parapetów wewnętrznych.
6. Wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji.
7. Wykonanie hydroizolacji poziomej.
8. Wykonanie nowych warstw podłóg.
9. Wykonanie nowych sufitów podwieszanych wraz z pracami malarskimi.
10. Wykonanie nowych tynków wewnętrznych wraz z pracami malarskimi.
11. Wykonanie nowych parapetów.
12. Miejscowa naprawa istniejącej stolarki okiennej.
13. Wykonanie instalacji gazowej.
14. Wykonanie instalacji c.o.
15. Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody.
16. Wykonanie instalacji kanalizacji.
17. Wykonanie instalacji elektrycznej.
18. Wykonanie instalacji wentylacji.
19. Wykonanie nowych drzwi wewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 128673,72 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D - Lokal mieszkalny przy ul. Chopina 16/1 o powierzchni ok. 54,80 m2.Projekt architektoniczno– budowlany remontu i przebudowy lokalu mieszkalnego ul. Chopina 16/1, 81-782 Sopot, autorstwa: Biuro Projektów Architekt Jacek Kowalczuk.
Decyzja o pozwoleniu na budowę nr UA.6740.133.1.2020.DZ.8 z dnia 25.06.2020 r.
oraz
Decyzja Konserwatora Zabytków nr KZ.4125.260.2020.AK z dnia 09.06.2020 r.
1. Demontaż drzwi i okien.
2. Demontaż elementów instalacji sanitarnych.
3. Wykonanie nowych otworów w ścianach działowych.
4. Demontaż posadzek i podłóg.
5. Demontaż dwóch rur wentylacyjnych z elewacji frontowej.
6. Wykonanie izolacji poziomej ścian istniejących.
7. Wykonanie nowych podłóg na gruncie w całym lokalu.
8. Wykonanie nowych ścianek działowych.
9. Wykonanie nowych otworów drzwiowych i powiększenie istniejących z montażem nadproży.
10. Remont tynków i sufitów.
11. Wykonanie nowej, bardziej estetycznej rury wentylacyjnej wyprowadzonej na dach elewacji bocznej.
12. Wykonanie instalacji gazowej.
13. Wykonanie instalacji c.o.
14. Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody.
15. Wykonanie instalacji kanalizacji.
16. Wykonanie instalacji elektrycznej.
17. Wykonanie instalacji wentylacji.
18. Wykonanie posadzek.
19. Wykonanie okładzin ścian w łazience i kuchni.
20. Wykonanie prac malarskich.
21. Montaż nowych drzwi i wymiana stolarki okiennej.
22. Montaż wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 223384,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126903,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126903,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LEMA spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190291790
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 59
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126903,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294252,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294252,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LEMA spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190291790
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 59
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1294252,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173601,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173601,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LEMA spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190291790
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 59
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173601,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240240,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240240,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LEMA spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190291790
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 59
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240240,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.