Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00133953/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4
1.5.2.) Miejscowość: Zagórów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632748810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umg@zagorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4e7c363-f373-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004128/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133953/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do Zespołu Niepublicznych Szkół i Placówek Oświatowych „Nasza Szkoła” w Michalinowie Oleśnickim, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich, oraz dowozu i odwozu dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy, roku szkolnym 2021/2022.1.1. Dowozy do Zespołu Niepublicznych Szkół i Placówek Oświatowych „Nasza Szkoła” w Michalinowie Oleśnickim ogółem (14 uczniów)
Opiekuna na trasie zapewnia zamawiający.
trasa nr 1 - liczba uczniów 9 w tym 1 dziecko na wózku, dowóz na godzinę 8:00 do Zespołu Niepublicznych Szkół i Placówek Oświatowych „Nasza Szkoła” w Michalinowie Oleśnickim
- wyjazd 6:30 Zagórów - Kopojno - Trąbczyn - Łazy - Osiny - Michalinów Trąbczyński - Łazińsk Drugi – Łazińsk Pierwszy - Michalinów Oleśnicki / 41 km /.
- powrót wyjazd 13:30 Michalinów Oleśnicki – Łazińsk Pierwszy – Łazińsk Drugi - Michalinów Trąbczyński - Osiny - Michalinów Trąbczyński - Łazy /41 km/.
trasa nr 2 - liczba dzieci 5 dowóz - Zagórów - Drzewce - Augustynów - Michalinów Ol.
/13 km/
- powrót - Michalinów Ol.- Augustynów - Drzewce - Zagórów
/13 km/
1.2. Do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy (12 uczniów)
Opiekuna na trasie zapewnia przewoźnik.
Rozpoczęcie zajęć szkolnych godzina 8:00 zakończenia planowane na 14:30 .
- wyjazd godz. 7:00 Zagórów – Oleśnica – Michalinów Trąbczyński - Drzewce - Myszakówek – Łukom - Imielno - Słupca ( 58 km)
- powrót - wyjazd godz. 15:00 Słupca, - Zagórów – Oleśnica – Michalinów Trąbczyński - Drzewce -
Łukom – Myszakówek - Imielno, ( 58 km)
Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy - 187
Dzienna liczba kilometrów - 224
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 116000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Łukomiu, Szkoły Podstawowej im. Unii Europejskiej w Trąbczynie i Szkoły Podstawowej im. Michała Okurzałego w Zagórowie. Usługa odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych.Opiekunów na trasach zapewnia przewoźnik .
Przebieg tras dowozu:
1. Dowozy i odwozy dzieci do Szkoły Podstawowej w Łukomiu
Liczba uczniów : - 100
Liczba kilometrów: - 39*
Opiekuna na trasie zapewnia przewoźnik
Szczegółowy wykaz tras i liczbę uczniów zamieszczony został w załącznikach nr 8
2. Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Trąbczynie
Liczba uczniów : - 112
Liczba kilometrów: - 46*
Opiekuna na trasie zapewnia przewoźnik
Szczegółowy wykaz tras i liczbę uczniów zamieszczony został w załącznikach nr 9
3. Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Zagórowie ul. Plac szkolny 1
i do budynku ul. Pyzderska 75.
Liczba uczniów : - 215
Liczba kilometrów: - 72*
Opiekuna na trasie zapewnia przewoźnik
Szczegółowy wykaz tras i liczbę uczniów zamieszczony został w załącznikach nr 10
*Orientacyjna łączna długość tras w dwie strony. W ofercie należy uwzględnić również odwozy zgodnie z godzinami podanymi w załącznikach 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 276000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247558,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104301,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Tupalski sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671763590
7.3.3) Ulica: Traugutta 100
7.3.4) Miejscowość: Słupca
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104301,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261324,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650001289
7.3.3) Ulica: Zakładowa
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KONINIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KONINIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229220,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2026 r.
- "Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Fabianki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku 2026"
- Zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów wraz z rozwiezieniem do miejsc dokarmiania w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zabierzów do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku 2026
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Fabianki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku 2026
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





