eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa pojazdu hakowego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu hakowego w ramach zadania „Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 112

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59843 40 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pgkslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgkslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1082639

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdu hakowego w ramach zadania „Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bfaeea8-d8a6-40bc-95cf-b072e6f8f40e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5.T.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 613488,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. pojazdu hakowego, wolnego od wad fizycznych i objętego gwarancją producenta. Zamawiający wymaga by dostarczony pojazd hakowy był fabrycznie nowy, rok produkcji nie późniejszy niż 2024 r. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) pod adres: 76-200 Słupsk, ul. Komunalna nr 1, w terminie wskazanym w SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru dostawy (zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy załącznik nr 8 do SWZ).
Zamówienie współfinansowane z budżetu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) w ramach Programu 2.1.2 Racjonalna Gospodarka Odpadami, Część 2 Instalacje gospodarowania odpadami, w ramach Projektu pn.: „Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846497,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846497,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hiab Poland spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 854-24-37-364

7.3.3) Ulica: Stalowa nr 2

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-102

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846497,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-25 do 2025-09-25

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin dostawy przedmiotu zamówienia (wymagany): Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na dzień 25.09.2025 r.
Uzasadnienie wskazania terminu wykonania zamówienia:
Wskazanie terminu wykonania umowy jest uzasadnione obiektywną przyczyną niezależną od Zamawiającego, tj. zamówienie współfinansowane jest z budżetu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu 2.1.2 Racjonalna Gospodarka Odpadami, Część 2 Instalacje gospodarowania odpadami, w ramach Projektu pn.: „Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie”, a termin ten wynika z konieczności rozliczenia kolejnego etapu Projektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.