Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji Zadań w ramach Projektu: „Muzeum Poznania – rozbudowa, konserwacja i udostępnianie najcenniejszych zabytków renesansowych miasta”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: MNP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mnp.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji Zadań w ramach Projektu: „Muzeum Poznania – rozbudowa, konserwacja i udostępnianie najcenniejszych zabytków renesansowych miasta”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57b2b351-e231-4fb7-ab76-0cd0b46c2b15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039922/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Nadzór autorski
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Muzeum Poznania – rozbudowa, konserwacja i udostępnienie najcenniejszych zabytków renesansowych miasta” w ramach Działania FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej, priorytet FENX.07 Kultura, Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mnp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mnp, w przypadku awarii zp@mnp.art.pl z wyjątkiem
ofert
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej
Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/mnp i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie
dotyczącej danego postępowania.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z platformy
zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych
folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików
dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem
minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl,
awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. Za datę przekazania oferty lub wniosków
przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że
oferta została złożona.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy.
Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB - zalecany format: .pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.281.5.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zamówienia podstawowego przy realizacji:
a) Zadania nr 1: Remont i przebudowa kamienic nr 42 i 43 przy Starym Rynku w Poznaniu i kamienicy przy ul. Klasztornej 22/23 w Poznaniu
oraz
b) Zadania nr 2: Remont pomieszczeń Ratusza - parteru, I i II piętra, poddasza oraz przebudowa w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
2) wykonanie opracowań projektowych:
a) dla Zadania nr 1: Remont i przebudowa kamienic nr 42 i 43 przy Starym Rynku w Poznaniu i kamienicy przy ul. Klasztornej 22/23 w Poznaniu,
oraz
b) dla Zadania nr 2: Remont pomieszczeń Ratusza - parteru, I i II piętra, poddasza oraz przebudowa w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ, Dokumentacją Projektową dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 13, Załącznik nr 14, Załącznik nr 15 i Załącznik nr 16 do SWZ oraz zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (dalej „PPU”) stanowiącymi Załącznik nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Personelu Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN) lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia lub ostatniego kursu sprzed tego dnia – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był publikowany.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) posiada doświadczenie, tj.:
w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 pełnobranżowy projekt budowlany przebudowy lub remontu obejmujący swym zakresem roboty budowlane, a także prace konserwatorskie w budynku użyteczności publicznej wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000 m2 i wartości inwestycji nie mniejszej niż 4 mln brutto
(i)
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru autorskiego wielobranżowego łącznie w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla zakończonej inwestycji obejmującej swym zakresem roboty budowlane, a także prace konserwatorskie, w budynku użyteczności publicznej wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000 m2 i wartości nadzorowanej inwestycji nie mniejszej niż 4 mln brutto
b) dysponuje zespołem osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w skład którego wchodzą:
Architekt pełniący funkcję koordynatora zespołu Wykonawcy i wykonujący nadzór autorski nad wykonywanymi robotami budowlanymi
Wymagania:
• Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
• Czynny członek Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej (IARP) lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB)
• Doświadczenie zawodowe:
w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 raz wykonał pełnobranżowy projekt budowlany przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków o powierzchni nie mniejszej niż 1 000 m2 i wartości kosztorysowej inwestycji nie mniejszej niż 4 mln zł brutto
(i)
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 raz pełnił nadzór autorski przy remoncie lub przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000 m2 i wartości nadzorowanej inwestycji nie mniejszej niż 4 mln brutto
Projektant w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
Wymagania:
• Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
• Czynny członek Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej (IARP) lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB)
Projektant do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Wymagania:
• Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
• Czynny członek Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej (IARP) lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB)
Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
Wymagania:
• Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
• Czynny członek Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej (IARP) lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB)
Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
Wymagania:
• Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
• Czynny członek Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej (IARP) lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB)
Dyplomowany konserwator
Wymagania:
• Wykształcenie – posiada dyplom w zakresie konserwacji kamienia, rzeźby kamiennej i detalu architektonicznego lub konserwacji malarstwa
• Doświadczenie zawodowe: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił nadzór konserwatorski lub kierował pracami konserwatorskimi przy realizacji zakończonej inwestycji obejmującej swym zakresem roboty budowlane, a także prace konserwatorskie w budynku użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000 m2 i wartości inwestycji nie mniejszej niż 4 mln zł brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, pkt. 2, pkt 3, pkt. 4, pkt. 5 i pkt. 6) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich odpowiednio 5 lat (nadzór) i 8 lat (projektowanie) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wspólnie z innymi Wykonawcami powyższy wykaz musi dotyczyć usług, w których wykonaniu ten Wykonawca bezpośrednio uczestniczył,
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,
c) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia we wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, za wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz w ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 89 1130 1088 0001 3026 9720 0015 (Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu) ) z adnotacją: „Wadium dot. AOZ.281.5.2.2025”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z PPU, zał. nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa Ofertę wraz z załącznikami na za pośrednictwem Platformy dostępnej https://platformazakupowa.pl/transakcja/1093762
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-03 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup (dostawa) ciekłego azotu medycznego do zbiornika stacjonarnego w lokalizacji Szpitala USK ul. Szamarzewskiego 84 i naczyń Dewara Hospicjum Palium oś. Rusa 55,oraz ul. Przybyszewskiego 49 Poznań.
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- Sukcesywna dostawa tłuszczy do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa akcesoriów do elektrochirurgii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Zabezpieczenie brzegu wiślanego przed postępującą erozją brzegową w m. Rakowo w km Wisły 595+000 - 597+000"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Budowa infrastruktury rowerowej w ciągu ul. Bogumińskiej."
- Wykonanie dokumentacji zagospodarowania i remontów wnętrz podwórzowych w obrębie ulic: 1) wyb. Wyspiańskiego-Wrońskiego-pl.Grunwaldzki 2) wyb. Pasteura 3) Lompy-Daszyńskiego-Wyszyńskiego-Orzeszkowej.
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1704R Wiązownica - Radawa - Wola Mołodycka
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 683 oraz 722 w zakresie budowy chodnika na terenie gminy Prażmów
- Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji Zadań w ramach Projektu: "Muzeum Poznania - rozbudowa, konserwacja i udostępnianie najcenniejszych zabytków renesansowych miasta".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.